Kuljetusfirma nuoret työntekijät ärsyttää

Sitten jos ei ole heidän palveluun tyytyväinen, niin pitää valittaa ylemmäs tai vaihtaa firmaa :)

Tuolle linjalle ei oikein hyövää lähteä, että voi tuota nykyajan nuorisoa plaa plaa.
Kyllä se on fakta että nuoriso on paljon laiskempi ,,myös,, kun vaikka yli 40v työntekijät. Saa sanoa mitä vaan, se on mun mielipide ja sen en muuta, minulla on paljon kokemuksia nuorista ja samoin mun miehellä
 
työsuojelumääräykset taitaa kieltää liian suurten taakkojen nostelun lihasvoimin

jos haluaa tilata painavaa tavaraa niin pitää tilata rahti kiitolinjalta semmosella kalustolla missä on asiaankuuluva nostin
 
"Niin"
Ehkäpä ne vanhat ukot ovat vaan sitten niin hölmöjä että kun nuorempi kaunis nainen pyytää niin otetaan riskejä...
Ei kyllä varmaan tällaiselle vanhalle kurpalle nostele nekään yhtään mitään ylimääräistä.
 
Kyllä se on fakta että nuoriso on paljon laiskempi ,,myös,, kun vaikka yli 40v työntekijät. Saa sanoa mitä vaan, se on mun mielipide ja sen en muuta, minulla on paljon kokemuksia nuorista ja samoin mun miehellä
Etkös sää oo itekin alle 40..? Mää olen tuntenut vaikka kuinka paljon uutteria ja ahkeria nuoria/nuorempia työssäni hoitoalalla, ikävä että sulla on huonoja kokemuksia.
Työsuojelumääräyksien noudattamista en kuitenkaan pidä laiskuutena.
 
[QUOTE="vierailija";29681164]jännä tämä kaikkimullenytheti minäminäminävainminä ihmistyyppi.. voi kun karma toimisi[/QUOTE]

Näyttää siltä että se toimii ;). Kun miehen kanssa kaaluste firmassa kuskasimme ja nostimme jopa yli 150kg ja isot kaalusteet, eikä kukaan meistä itkenyt jos sormi tulee kipeäksi
 
Etkös sää oo itekin alle 40..? Mää olen tuntenut vaikka kuinka paljon uutteria ja ahkeria nuoria/nuorempia työssäni hoitoalalla, ikävä että sulla on huonoja kokemuksia.
Työsuojelumääräyksien noudattamista en kuitenkaan pidä laiskuutena.
Olen 29 ja en silti hyväksy miten nuoret hoitavat työt, en puhuu pelkästään nyt tästä, mistä tein aloituksen
 
Kuski
Jo se on moneen kertaan sanottu: jos se ei kuulu palvelulupaukseen, turha valittaa. Ihan yhtä typerää on itkeä sitä miksi huoltamolla tankkaukseen ei saanutkaan autonpesua samalla. Tai miksi se palveluna ostettu tunnin hieronta ei kestänytkään kuin tunnin... ei viitsinyt laiskuuttaan hieroa vähän kauemmin.

Se kuljettaja kuljettaa todennäköisesti enemmän kuin yhden paketin... se ei ole laiskuutta, kun kielletään raskaiden esineiden nostelu. Työnantaja saisi maksaa vuositasolla aika monen kuljettajan fysioterapiat, sairaslomapäivät, ennenaikaiset eläkkeet jne. tästä "hyvästä palvelusta". Toki se kannattaa - jollain hinnalla. Mutta samaan aikaan kuluttajat napisevat kalliista hinnoista, polttoainelisistä ja siitä miksei kuljetusautoja ole enemmän... Se pitää päättää mitä halutaan. Tällä hetkellä kun kuluttaja tekee valinnan lähinnä vain hinnan ja nopeuden perusteella, niin turha se on vaatia että pitää saada jalkahieronta samaan hintaan.
 
goooo
Olen täysin samaa mieltä Milannan kanssa, nykyaikana kuljetusliikkeiden toiminta on täysin ala-arvoista ja korostuu vielä niiden juniorityöntekijöiden kohdalla.
Oma kokemus ei ollut Matkahuolto vaan toinen.

Jos kuljetuksen muodoksi on luvattu että kannetaan sisään, se tarkoittaa että kuskilla on oltava apuvälineitä, joilla toimitus saadaan sisään. Kuski kyllä näkee lastia pakatessaan minkälaisia toimituksia on kyydissä ja hänen pitäisi varautua oikeanlaisilla välineillä, onko se sitten pumppukärryt, toinen apumies, muita apuvälineitä. '

Nämä eivät ole asiakkaan ongelma, miten se pakkaus saadaan sisälle, koska siitä on maksettu kuljetuksessa.
 
Jo se on moneen kertaan sanottu: jos se ei kuulu palvelulupaukseen, turha valittaa. Ihan yhtä typerää on itkeä sitä miksi huoltamolla tankkaukseen ei saanutkaan autonpesua samalla. Tai miksi se palveluna ostettu tunnin hieronta ei kestänytkään kuin tunnin... ei viitsinyt laiskuuttaan hieroa vähän kauemmin.

Se kuljettaja kuljettaa todennäköisesti enemmän kuin yhden paketin... se ei ole laiskuutta, kun kielletään raskaiden esineiden nostelu. Työnantaja saisi maksaa vuositasolla aika monen kuljettajan fysioterapiat, sairaslomapäivät, ennenaikaiset eläkkeet jne. tästä "hyvästä palvelusta". Toki se kannattaa - jollain hinnalla. Mutta samaan aikaan kuluttajat napisevat kalliista hinnoista, polttoainelisistä ja siitä miksei kuljetusautoja ole enemmän... Se pitää päättää mitä halutaan. Tällä hetkellä kun kuluttaja tekee valinnan lähinnä vain hinnan ja nopeuden perusteella, niin turha se on vaatia että pitää saada jalkahieronta samaan hintaan.
Nyky työntekijöille sitten ei tarvitse kun käyttää sossua, kun joka asiasta pitäisi tehdä draama ja ihme sairaita kaikki nykyään ovat, kun joka asiasta voisi selkä ja vaikka mitä mennä poikki :O. Nyt en kyllä puhuu että kaikille pitäisi nosta raskaita esineitä, en mä edes ketään olisi kysynytkään jos olisi tullut iso ja painava tilaus, nyt puhun missä on järkkiä ihmisillä, että 3 rappusta ja 60x60cm pakkaus ei voi pikkasen tukea että saan nostettua, huoh...
 
Olen täysin samaa mieltä Milannan kanssa, nykyaikana kuljetusliikkeiden toiminta on täysin ala-arvoista ja korostuu vielä niiden juniorityöntekijöiden kohdalla.
Oma kokemus ei ollut Matkahuolto vaan toinen.

Jos kuljetuksen muodoksi on luvattu että kannetaan sisään, se tarkoittaa että kuskilla on oltava apuvälineitä, joilla toimitus saadaan sisään. Kuski kyllä näkee lastia pakatessaan minkälaisia toimituksia on kyydissä ja hänen pitäisi varautua oikeanlaisilla välineillä, onko se sitten pumppukärryt, toinen apumies, muita apuvälineitä. '

Nämä eivät ole asiakkaan ongelma, miten se pakkaus saadaan sisälle, koska siitä on maksettu kuljetuksessa.
Sama mieltä olen, että kuljetus maksa todella paljon, niin miksi ei asiakas voisi saada asiallista palvelua. Miksi se muuten jätti tavarat autotallin vieressa eikä portin edessä vaikka sillä onkin kärry ja minulla vain kaksi kättä, että pian menen sen vielä sieltä kantamaan. Ei mitään järkeä enää tässä touhuissa
 

Yhteistyössä