ei kannata olla hetkeään poissaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29680220:Heti kun selkänsä kääntää täällä jo otetaan miehestä mittaa .
ei kannata olla hetkeään poissaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29680220:Heti kun selkänsä kääntää täällä jo otetaan miehestä mittaa .
Liimaa itsensä ruudun ääreenei kannata olla hetkeään poissa
Se on oikein.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29680233:Liimaa itsensä ruudun ääreen
Huh, taisin taas ihan huomaamattani käyttäytyä sopimattomastiNo ompas kertakaikkiaan sopimaton sana kun kyseessä on kuitenkin mun seurani
Missäs kaukana ite oot?
Mitäs otit?Se on oikein.
Mää kävin hakeen iltapalaa.
Mun kissa tykkäisi tostaoli muuten ristuksen hyviä ne uunitetut naudan sydämet ruisleivän päällä
Enskerralla naudan kieltä?.oli muuten ristuksen hyviä ne uunitetut naudan sydämet ruisleivän päällä
oon kokeillu mutta en tykännyEnskerralla naudan kieltä?.
Juu, kyllähän mä sille sydäntäkin syötän. Kaveri vaan tykkää enemmän munuaisista. Eikä nekään kalliita ole. Useimmiten syö kuitenkin naudan jauhelihaa, ja sillä on jonkun verran hintaakin jo.no siitäpä edullista mirrin evästä
2 euroo kilo
Siinä on outo se koostis, saa jonkun kerran jauhaa.oon kokeillu mutta en tykänny
Pari leipää. Nyt tekis mieli jäätelökakkua, mutta kello alkaa olemaan jo sen verran että....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29680257:Mitäs otit?
Mie kävin äsken kurkkimassa tärkeät päivän lööpit. Kuten esim. intiimialueiden karvoituksen ajelu on nyt todistetusti pahasti jos haluaa pariutua. Hämmästelen, ettei aihetta ole ruodittu isolla puolella .
Tiiä mimmonen puolijoukkueteltta sieltä vielä yön aikana tekeytyy :xmas:.taidampa laittaa patukan hyvinkin matalaharjaiseen telttaansa pötkölleen ja köökähän ite viekkuun
gn
*ryntää perään*Pari leipää. Nyt tekis mieli jäätelökakkua, mutta kello alkaa olemaan jo sen verran että....
juoksen äkkiä keittiöön!
sissiteltassahi on jo aivan ehotellen tillaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29680299:Tiiä mimmonen puolijoukkueteltta sieltä vielä yön aikana tekeytyy :xmas:.
Öitä :kiss: