The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mää oon kuule jokasen äidin unelma miniä...miehet ainakin tykkää kun näyttää kiltiltä mutta onkin tuhma.
En tainnu minä näyttää kiltiltä.:ashamed:

Mä menin ihan omana ittenäni anoppien eteen, näytin just ku olisin tullut Vaasankadulta. (nyk. Harjukatu):D
Niin oli mininen mekko, persposket vilkkui kun kumarruin, ja sellanen pikkutoppi.:D
(tää siis anoppi nro 2. kohdalla)

Ykkösanoppia menin ekaa kertaa tapaamaan ihonmyötäsissä legginsseissä, napapaidassa ja korkkareissa.:LOL:

Silti ne on musta tykänneet.:heart:

Ei hittolainen!:D

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
mää oon kuule jokasen äidin unelma miniä...miehet ainakin tykkää kun näyttää kiltiltä mutta onkin tuhma.
Mää taas oon kaikkien anoppien painajainen.

Mää oon tavannu elämässäni yhen anoppiehdokkaan joka tykkäs musta :D Sitte yhen hyvän ystävän äiti toivo pitkään että mää olisin lyöny hynttyyt yhteen sen pojan kaa, mut oltiin ja ollaan vaan kavereita edelleen. Mut onpahan varaäiti tuolla pohjosissaki jos ja kun sinne vielä muutan :heart:

Mää taas oon kaikkien anoppien painajainen.

Mää oon tavannu elämässäni yhen anoppiehdokkaan joka tykkäs musta :D Sitte yhen hyvän ystävän äiti toivo pitkään että mää olisin lyöny hynttyyt yhteen sen pojan kaa, mut oltiin ja ollaan vaan kavereita edelleen. Mut onpahan varaäiti tuolla pohjosissaki jos ja kun sinne vielä muutan :heart:
voi kauhee,mun yhen kaverin äiti on mutissu kännipäissään et harmi kun musta ja sen pojasta ei tullu paria mut enks mä vois ottaa sen toista poikaa(ja kysy viel et onks meillä jotain sutinaa ) kun mä kuulemma sopisin sille paremmin kuin sen nykyinen(joka tosin on jo ex). joo ,ei meistä mitään paria tullut,pari pusua vaihettiin mut se siitä.

kahvikirahvi
[QUOTE="Samu";29680141]No voi hemmetti, enhän mä nyt sinne asti jaksa vaivautua...[/QUOTE]

No ompas kertakaikkiaan sopimaton sana kun kyseessä on kuitenkin mun seurani :eek:

Missäs kaukana ite oot?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Samu";29680141]No voi hemmetti, enhän mä nyt sinne asti jaksa vaivautua...[/QUOTE]

On kai sitä pidemmältäkin ikuinen rakkaus haettu.:xmas:
[video=youtube_share;ToymimBBsBI]http://youtu.be/ToymimBBsBI[/video]

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä