Hyvää yötä ja mukavaa huomista :kiss:Jaaha, taitaa olla aika taas..painua nukuksimaan Liian aikanen aamu tänään ja huomenna kans, mahtaa oikeesti tuhina kuulua jo ennen ku pää osuu ees tyynyyn.
Hyvää yötä ja mukavaa huomista :kiss:Jaaha, taitaa olla aika taas..painua nukuksimaan Liian aikanen aamu tänään ja huomenna kans, mahtaa oikeesti tuhina kuulua jo ennen ku pää osuu ees tyynyyn.
En tainnu minä näyttää kiltiltä.:ashamed:mää oon kuule jokasen äidin unelma miniä...miehet ainakin tykkää kun näyttää kiltiltä mutta onkin tuhma.
Mää taas oon kaikkien anoppien painajainen.mää oon kuule jokasen äidin unelma miniä...miehet ainakin tykkää kun näyttää kiltiltä mutta onkin tuhma.
voi kauhee,mun yhen kaverin äiti on mutissu kännipäissään et harmi kun musta ja sen pojasta ei tullu paria mut enks mä vois ottaa sen toista poikaa(ja kysy viel et onks meillä jotain sutinaa ) kun mä kuulemma sopisin sille paremmin kuin sen nykyinen(joka tosin on jo ex). joo ,ei meistä mitään paria tullut,pari pusua vaihettiin mut se siitä.Mää taas oon kaikkien anoppien painajainen.
Mää oon tavannu elämässäni yhen anoppiehdokkaan joka tykkäs musta Sitte yhen hyvän ystävän äiti toivo pitkään että mää olisin lyöny hynttyyt yhteen sen pojan kaa, mut oltiin ja ollaan vaan kavereita edelleen. Mut onpahan varaäiti tuolla pohjosissaki jos ja kun sinne vielä muutan :heart:
Miesten hommia :xmas:Kuulkaas mussukat, pitäkääs teltta pystyssä mie meen löhöileen.
:hurraa:Kattokaas ku mä oon ajoissa sängyssä!
Mun tekis kauheesti mieli karkkia. Jos joku tois mulle semmosia nyt niin sais mun ikuisen rakkauden osakseen. Mieluiten irtokarkkihyllyltä vadelma-lakritsipääkalloja ja nitä mustia autoja mitä on lauantaipusseisa.:hurraa:
Kaupat on kiinni :vampire:.Mun tekis kauheesti mieli karkkia. Jos joku tois mulle semmosia nyt niin sais mun ikuisen rakkauden osakseen. Mieluiten irtokarkkihyllyltä vadelma-lakritsipääkalloja ja nitä mustia autoja mitä on lauantaipusseisa.
käykö patukka :saint:Mun tekis kauheesti mieli karkkia. Jos joku tois mulle semmosia nyt niin sais mun ikuisen rakkauden osakseen. Mieluiten irtokarkkihyllyltä vadelma-lakritsipääkalloja ja nitä mustia autoja mitä on lauantaipusseisa.
Missä asut? Tuo ikuinen rakkaus kuulostaa aika kivalta..Mun tekis kauheesti mieli karkkia. Jos joku tois mulle semmosia nyt niin sais mun ikuisen rakkauden osakseen. Mieluiten irtokarkkihyllyltä vadelma-lakritsipääkalloja ja nitä mustia autoja mitä on lauantaipusseisa.
No mikä jottei, edellisestä semmosesta alkaakin olla pieni ikuisuus.käykö patukka :saint:
No voi hemmetti, enhän mä nyt sinne asti jaksa vaivautua...Pirkanmaalla
saattas olla nurkan takana semmonen pikku nykäre tarjollaNo mikä jottei...
Samaa miekin tässä räknäilin!!!!|ONo ompas kertakaikkiaan sopimaton sana kun kyseessä on kuitenkin mun seurani
Missäs kaukana ite oot?
?saattas olla nurkan takana semmonen pikku nykäre tarjolla
suurin kaartein tuon verran?
[video=youtube;SmC2b4ypsYs]http://www.youtube.com/watch?v=SmC2b4ypsYs[/video]
Heti kun selkänsä kääntää täällä jo otetaan miehestä mittaa .suurin kaartein tuon verran
stetsoni on isompi jos se auttais yhtään
Klishee; Koolla ei oo väliä.suurin kaartein tuon verran
stetsoni on isompi jos se auttais yhtään