The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
tää on niin vaikeet yksineläjälle kun ei sitä iteleen niin tule laitettua...eikä varsinkaan viidesti päivässä!
Kuules nyt! Itteäs sun on opittava ajattelemaan ja vallankin isosti rakastamaan, sinä pikkuinen :kiss:. Kyllä mä tiiän, että itekseen kun on, niin sitä todella helposti laistaa syömisistä ja menee kevyestikin pienellä energialla.

Mutta kun se kostautuu. Tavalla tai toisella.

Vaan nythän sut on herätetty, että nyt ei ruveta ollekaan itteänsä häivyttämään eikä nukkumaan Ruususena eloa ohi - vielä ehdit tehdä sen korjausliikkeen, mikä kantaa sitten pitkälle. Mutta - vaikka oletkin ihanainen tinkunen :heart: - niin ei sun kroppas vaan kestä ilman polttoainetta.

Pidä ihan oikeasti huoli itsestäsi :hug: :kiss:

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Neljä päivää ehdin nauttia siististä kodista, tiskatuista tiskeistä ja pyykitkin meni nopsasti kaappiin. MITEN kukaan jaksaa tehdä työpäivän jälkeen yhtään mitään? Mää olisin ainakin ihan valmis menemään suihkun kautta sänkyyn nukkumaan just nyt.

Neljä päivää ehdin nauttia siististä kodista, tiskatuista tiskeistä ja pyykitkin meni nopsasti kaappiin. MITEN kukaan jaksaa tehdä työpäivän jälkeen yhtään mitään? Mää olisin ainakin ihan valmis menemään suihkun kautta sänkyyn nukkumaan just nyt.
Mä herään 4.45 ja suihkun ja kahvin jälkeen oon taas ihminen ja siivoan kodin, herätän lapsen, vien seiskalta tarhaan ja ite kasiks duuniin. En mä iltaisin jaksa enää niin hirveesti muuta kuin keittiötä pyörittää.

Sitten pitää ottaa selvää missä on rautaa, ja miettiä että mikä niistä menee alas. Esimerkiksi tuo Lispetin linkittämä Fineli toimii siinä hyvin. Tässä on vähän vaikea muitten arvailla, että mitä toinen pystyy syömään.
enhän mä sellasta ole meinannutkaan et pitäs arvuutella. tosta mirrinsilittäjän listasta nyt pysty jo vähän katsomaan. Ja kai se täti mulle sitten antaa jotain lippuu ja lappuu mistä nään mitäkin.

kahvikirahvi
Mä herään 4.45 ja suihkun ja kahvin jälkeen oon taas ihminen ja siivoan kodin, herätän lapsen, vien seiskalta tarhaan ja ite kasiks duuniin. En mä iltaisin jaksa enää niin hirveesti muuta kuin keittiötä pyörittää.
|O Not gonna happen. Never, ever, nou nou.

Mää herään kuudelta, otan kahvia, herätän muksun, vien sen seittämän maissa tarhaan, lähen kouluun/töihin = oon kuollut.

No mut okei, eilen tuli kyl kukuttua aika myöhään ja iki-ihana ämpäri päätti soittaa mulle kahdelta aamulla humalassa kun se luuli että mää soitin sille :)

enhän mä sellasta ole meinannutkaan et pitäs arvuutella. tosta mirrinsilittäjän listasta nyt pysty jo vähän katsomaan. Ja kai se täti mulle sitten antaa jotain lippuu ja lappuu mistä nään mitäkin.
Niinno lähinnä kun kysyit, että mistä sitä rautaa saa. Niin on vaikea ehdottaa mitään, kun kaikkeen vastaus on et :x ei pysty. Arvailuksihan se menee.

Mutta joo, tuo lista on hyvä, ja sieltä voi kattoo ruoka-aineryhmä kerrallaan, ja muitakin ravinteita ku rauta laittaa tarkasteltavaksi. Ite oon ainaki tykänny tuosta Finelistä :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mies nukahtaa tuossa puol kympin aikaan viimeistään ja yritän itsekin mennä nukkumaan ajoissa. Lähtee töihin jo ennen kuutta. Ei meillä varmaan muuten noustas kesken makeimpien unien, mutta on pakko. Usein kyllä olen hereillä jo neljän jälkeen. Olen aina nukkunut vähän.

Niinno lähinnä kun kysyit, että mistä sitä rautaa saa. Niin on vaikea ehdottaa mitään, kun kaikkeen vastaus on et :x ei pysty. Arvailuksihan se menee.

Mutta joo, tuo lista on hyvä, ja sieltä voi kattoo ruoka-aineryhmä kerrallaan, ja muitakin ravinteita ku rauta laittaa tarkasteltavaksi. Ite oon ainaki tykänny tuosta Finelistä :)
Minäkin mietiskelin tuota listaa selatessa notta täytyykö tässä alkaa nakertamaan liivatelehtiä että sais paljon proteiinia.:D

Mä saatan hillua myöhään yöhön mutta aamulenkillä oon viimeistään 6.30.

Ihmeen hyvin sitä jaksaa.

Täytyy mennä valmistelemaan huomista lähtöä, tarhakassi, oma kassi, muksun vaatteet, omat vaatteet. Että mä niiin tykkään näistä rutiineista. Tunnin päästä muksu jo nukkuu toivottavasti ja sitten voidaan nukahtaa töllön ääreen. Öitä!

IhQ
Nyt vain sitten korvat hörölläsi kuuntelet itseäsi ja sydäntäsi - ja annat mennä!
Sepä tässä huolettaa/pelottaa/jänskättää että miten se nyt menee..kun vähän kaikkee oon kokeillu missä nyt oon ees kuvitellu pärjääväni mutta nyt oltais jo niin lähellä ja jos tää ei onnistu niin en tiiä mitä sitten teen. Miusta tulee täyspäivänen tyhjäntoimittaja : /

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä