The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa:wave:

Voihan kökkö....must on tänää otettu verta ihan urakalla...anemia ainakin on. elikkäs rautaa pitäs saada. ja sitten mulle tulee varmaa luento/saarna mun ruokailusta: / En edes tiedä mitä kaikkea ne niistä verikokeista katsoo.

Voihan kökkö....must on tänää otettu verta ihan urakalla...anemia ainakin on. elikkäs rautaa pitäs saada. ja sitten mulle tulee varmaa luento/saarna mun ruokailusta: / En edes tiedä mitä kaikkea ne niistä verikokeista katsoo.
Iltaa peijpe.:kiss:

No voi hitto, sellasen mätkäs. Eikö liha maistu kuin alapäälle?:xmas:
Rauta kuulemma imeytyy paremmin c vitskun seurassa.

Iltaa peijpe.:kiss:

No voi hitto, sellasen mätkäs. Eikö liha maistu kuin alapäälle?:xmas:
Rauta kuulemma imeytyy paremmin c vitskun seurassa.
No ainakin toi on...en tiedä mitä muuta vielä niistä kokeista selvii kun sitä verta otettiin monta putkee. mut mun syöminen on mitä on:( tosi heikko olo. mut mistä sitä rautaa nyt sit saa...maksalaatikosta nyt ainakin mut muuten..? sit saan sen saarnan siitä ruokailustani tai sen puutteesta ja varmaan pitää ruveta pitää jotain ruokapäiväkirjaa.

:hug: - pikkuinen tinkunen...

Sitten vain ohjeista vaaria...olispa siellä semmonen miehekäs lääkärisetä sua siellä sitten ripitämässä :rolleyes:...saisit pyytää tekemään useasti kotikäyntejä :p!

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Tulipas mieleen tuosta mitä saattaa näkyä..

Olin ekoja kertoja vi**utohtorilla ja tohtori siinä samalla jutusteli tyhjänpäiväisiä ja selitti mitä on tekemässä niiden levittimiensä kanssa etc. Sitten kysäs yhtäkkiä että poltanko tupakkia ja minä ällistyneenä kysäsin että näkyykö se sieltä.:O
:D
Olin blondi jo hyvin nuorena.:whistle:

No sehän siinä on, että siellä on tää toinen toimistotyöntekijä joka on tällä hetkellä kouluttautumassa siksi samaksi kun mistä mie olen siellä puhunut, että kiinnostais :) ja työn ohessa siis.
Olis mahdollista pidempikin paikka ja siitä siellä on ohjaajan kanssa puhuttukin.

Mutta, kaikki on vaan siitä kiinni alkuun et miten tää kokeilu sujuu ja tuntuuko se nyt siltä omalta jutulta.
Huomenna on itse asiassa tän ohjaajan kans juttutuokio..kattoo mitä se sanoo.
No vitsivoo, jos pikkasenkaan tuntuu nyt siltä, että omillasi olisit, toimenkuvasta tykkäisit, niin - isoon ääneen sanot että kyllä, tahdon :D! Aivan huikee tilaisuushan sulla nyt olis käpälissäs, ja kerran on pieni paikka niin siellä hommat hoituu ihan eri otteella kuin isossa ja tullaan tekijätiiminä läheisiksi :).

Nyt vain sitten korvat hörölläsi kuuntelet itseäsi ja sydäntäsi - ja annat mennä!

sanokaas nyt sitten mitä kaikkea mun pitäs syödä et sais rautaa ja sit viel et sokeriarvot pysyy kohillansa,nyt ne on kai liian matalat.
Lautaseltasi pitäs sitten löytyä kalaa, vihreää eli esim. pinaattia, palkokasveja, kaalia. Täysjyväviljaa...mitään veriruokia tai maksaa en lähde sulle edes ehdottamaankaan :).

Säännölliset ruokailuajat ovat a ja o sille, että verensokeriarvot pysyvät kohdallaan ja jaksat hyvin. Eli enää ei skipata aterioita vaan muistetaan syödä sen viis kertaa päivässä monipuolisesti. Kiinnitä huomiota rasvojen laatuun, runsaskuituinen ruoka pitää sut kylläisenä pitkään ja suosi runsaasi oikeesti hedelmiä ja marjoja - niistä saat sen luonnon sokerin.

Lautaseltasi pitäs sitten löytyä kalaa, vihreää eli esim. pinaattia, palkokasveja, kaalia. Täysjyväviljaa...mitään veriruokia tai maksaa en lähde sulle edes ehdottamaankaan :).

Säännölliset ruokailuajat ovat a ja o sille, että verensokeriarvot pysyvät kohdallaan ja jaksat hyvin. Eli enää ei skipata aterioita vaan muistetaan syödä sen viis kertaa päivässä monipuolisesti. Kiinnitä huomiota rasvojen laatuun, runsaskuituinen ruoka pitää sut kylläisenä pitkään ja suosi runsaasi oikeesti hedelmiä ja marjoja - niistä saat sen luonnon sokerin.
tää on niin vaikeet yksineläjälle kun ei sitä iteleen niin tule laitettua...eikä varsinkaan viidesti päivässä!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä