The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mulle tuli mieleen yks baarireissu vuosien takaa, kun kattelin erään komean nuoren miehen juttelevan englanniksi erään porukan kanssa. Tilaisuuden tullen päädyttiin samaan aikaan tupakille ja höpöteltiin kielillä vaikka mitä, ummet ja lammet ja oli ihan hyvä keskustelu. Lopulta keskustelu päätyi raiteille;

- Where are you from?
- I'm from Finland, what about you?
- From Finland.
Yhteen ääneen: Mitä vittua.

Vähän menny sit yli tuon luvun suhteen mut kuka niitä laskee? Vai meniskö tuo sen mukaan et niitä joita ei muista kunnolla niin niitä ei lasketa? :xmas:
nii just. vai lasketaanko se neitsyyden menetyksestä vai esim alkaako uudestaan kun on eronnut? en mä ainakaan ole kaikkien kanssa itse aktia harrastanut ja kuka niitä edes laskee? mä joskus yritin laskea mutta menin jo sekasin siinä kun mietin et lasketaanko tää nyt seksiksi vai kenties tämä ja et tää ei nyt ainakaan täytä seksin harrastamis kriteerejä...ym.

Viimeksi muokattu:
nii just. vai lasketaanko se neitsyyden menetyksestä vai esim alkaako uudestaan kun on eronnut? en mä ainakaan ole kaikkien kanssa itse aktia harrastanut ja kuka niitä edes laskee? mä joskus yritin laskea mutta menin jo seksin siinä kun mietin et lasketaanko tää nyt seksiksi vai kenties tämä ja et tää ei nyt ainakaan täytä seksin harrastamis kriteerejä...ym.
no ei tässä nyt mistään halailusta oteta

pano on pano, luulis sen nyt jo hoksaavan

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä