Ei se saa lomaa, kun käytti kaiken nyt kun mää ollin siellä. Ite jouvun taas reissaamaan |Osulhanen sitten suomeeen kesää viettämään
Ei se saa lomaa, kun käytti kaiken nyt kun mää ollin siellä. Ite jouvun taas reissaamaan |Osulhanen sitten suomeeen kesää viettämään
noi voi kökkö,sitten ei auta kuin ruveta taas suunnittelee uutta matkaa ja kerää matkakassaa.Ei se saa lomaa, kun käytti kaiken nyt kun mää ollin siellä. Ite jouvun taas reissaamaan |O
Niin se häätyy tehä. *lottovoittoa odotellessa*noi voi kökkö,sitten ei auta kuin ruveta taas suunnittelee uutta matkaa ja kerää matkakassaa.
Eikö herrasmies aio osallistua lentolippujen kustannuksiin?Niin se häätyy tehä. *lottovoittoa odotellessa*
jotku on niin kovapäisiä että ei ne ota vastaan :stick:Eikö herrasmies aio osallistua lentolippujen kustannuksiin?
jotku on niin kovapäisiä että ei ne ota vastaan
Kyllä se ruokkii mut ku oon siellä, ei kehtaa lippuja ostattaa.Eikö herrasmies aio osallistua lentolippujen kustannuksiin?
no tietysti viides ukko jota oot pannu
Vähän menny sit yli tuon luvun suhteen mut kuka niitä laskee? Vai meniskö tuo sen mukaan et niitä joita ei muista kunnolla niin niitä ei lasketa? :xmas:no tietysti viides ukko jota oot pannu
Pirustako sen ennää löytää?no tietysti viides ukko jota oot pannu
nii just. vai lasketaanko se neitsyyden menetyksestä vai esim alkaako uudestaan kun on eronnut? en mä ainakaan ole kaikkien kanssa itse aktia harrastanut ja kuka niitä edes laskee? mä joskus yritin laskea mutta menin jo sekasin siinä kun mietin et lasketaanko tää nyt seksiksi vai kenties tämä ja et tää ei nyt ainakaan täytä seksin harrastamis kriteerejä...ym.Vähän menny sit yli tuon luvun suhteen mut kuka niitä laskee? Vai meniskö tuo sen mukaan et niitä joita ei muista kunnolla niin niitä ei lasketa? :xmas:
no ei tässä nyt mistään halailusta otetanii just. vai lasketaanko se neitsyyden menetyksestä vai esim alkaako uudestaan kun on eronnut? en mä ainakaan ole kaikkien kanssa itse aktia harrastanut ja kuka niitä edes laskee? mä joskus yritin laskea mutta menin jo seksin siinä kun mietin et lasketaanko tää nyt seksiksi vai kenties tämä ja et tää ei nyt ainakaan täytä seksin harrastamis kriteerejä...ym.
Sää ehit vielä pokata pari naikkosta ennen muaoma häpiä jos ei älynny aikoinaan panna sitä viidettä jemmaan
Mut entä jos mää en oiskaan ollut sen viides, ja sit se ois häipyny ettimään omaa viidettään? Ja niin edelleen.oma häpiä jos ei älynny aikoinaan panna sitä viidettä jemmaan
no helkatti,mistä sen sillon ties kun tänää vasta tuon jutun näin:stick:oma häpiä jos ei älynny aikoinaan panna sitä viidettä jemmaan
en usko että jaksat oottaa niin kauanSää ehit vielä pokata pari naikkosta ennen mua
Onko siis vain penetratiivinen heteroyhdyntä seksiä?no ei tässä nyt mistään halailusta oteta
pano on pano, luulis sen nyt jo hoksaavan
ei mutta just tässä tapauksessa onOnko siis vain penetratiivinen heteroyhdyntä seksiä?
ai nii,en edes ajatellut tätä! sitten kummankin pitäs olla neitsyeitä ja kysyy jokaiselta seksikummppaniltaan et monesko olen sulle...Mut entä jos mää en oiskaan ollut sen viides, ja sit se ois häipyny ettimään omaa viidettään? Ja niin edelleen.