The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo huomenta päivää vaan:wave:
Kamala ilma ulkona joten pysyn sisätiloissa. Menin yheltä nukkuu,puhelin soi kakskyt yli mutta en jaksanut enää nousta minneskkään. Nyt pyykkikone pyörii ja mä häröilen täällä yöppi päällä. En jaksa pukea ja miksi pitäis kun ei täällä kukaan mua näe.

Tervetuloa Myttis takaisin pohjolaan.

Mulla on tänään "en tee mitään" päivä, no tiskari ja pesukone pyörii jne mut kokkaamaan en ala. Haetaan pitsat tuosta "läheltä" (kai 10 km on vielä liki?)

Mr. Susimies meni päikkäreille kun pienin karvakasa oli kuulemma nukkunut yön kyljessä kiinni ja hän ei sit uskaltanut nukkua oikein kunnolla kun pelkäsi et pieni jää alle :heart:

kahvikirahvi
Nyt pitäis vielä päättää mitä kautta ajelen sinne työharjottelupaikalle huomenna, motarin kautta olis vähn pidempi, lyhin reitti menis keskustasta ja sinne en todellakaan haluais lähteä ajelemaan. Fuck fuck fuckety fuck taas tämä päivä.

Nyt pitäis vielä päättää mitä kautta ajelen sinne työharjottelupaikalle huomenna, motarin kautta olis vähn pidempi, lyhin reitti menis keskustasta ja sinne en todellakaan haluais lähteä ajelemaan. Fuck fuck fuckety fuck taas tämä päivä.
Motari on nopeempi vaikka olis pidempi ja samalla menee vähemmän hermoja kun keskustan läpi kökkiessä

• Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Pelottaa, mun suuntavaistoni on olematon.

Tai oikeestaan vielä huonompi, mulla ei oo sellasta. Viimeksi ko pysähdyin matkan varrella tankkaamaan autoa niin käännyin tankkauksen jälkeen takas paluusuuntaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä