Vaan hiemanko oli vaikee olla syömättä niitä sillon ennen matkaa |O
Arvaa miksi meillä ei ole pahan päivän varantoja :snotty:.
Vaan hiemanko oli vaikee olla syömättä niitä sillon ennen matkaa |O
Victorian osavaltiossa eli siellä ihan alhaalla, kaakkoisnurkassa.millä laijjalla sitä maaonsaa muuten tulit käyneeksi
Toi on vaan niin väärinet arvaa miten hyvä tuuri mulla kävi eilen
naapuri käytti mun poikia samalla kuin omaansa
okke, rouva taas on menossa lännelleVictorian osavaltiossa eli siellä ihan alhaalla, kaakkoisnurkassa.
aijaa, mää tykkäsin kun se sano että hän kattoo niitä ja mää voin mennä kotiinToi on vaan niin väärin
No joo, ja useinkin jo jollain muullakin lapsella käytettyihin.:Oet kai sää vaan pue lapsosia markettihaalareihin?
pthyi
Mulla on kans pyykkikasa tuolla jossain matkalaukun syövereissä. Ehkä ne häviää sieltä itsekseen. Joohan?Kuka antais mulle voimia pyykätä tänään. Vihaan pyykkäämistä mutta kun sitä taas olis.
seuraavaksi vissiin tunnustat että saatat ostaa lapsille vaatteita kirpalta?No joo, ja useinkin jo jollain muullakin lapsella käytettyihin.:O
Toivotaan.Mulla on kans pyykkikasa tuolla jossain matkalaukun syövereissä. Ehkä ne häviää sieltä itsekseen. Joohan?
No järkytän teitä nyt vielä lisää samalla ja sanon että koko perheen vaatehankinnoissa käytetään mieluiten ja eniten kirppiksiä hyväksiseuraavaksi vissiin tunnustat että saatat ostaa lapsille vaatteita kirpalta?
:kiss:No järkytän teitä nyt vielä lisää samalla ja sanon että koko perheen vaatehankinnoissa käytetään mieluiten ja eniten kirppiksiä hyväksi
Tervetuloa takaisin kotimaahan!Joo loggasin itteni yleisökoneelle, ja sitten tajusin samantien että eihän tässä mitään aikaa oo. No onneks huomasin, ois ollu noloa jäädä rannalle ruikuttaan
Nyt olen taas kotona lumisessa(!) Helsingissä.
motaria tietysti, menee vähempi bensaa ja tn. aikaakinNyt pitäis vielä päättää mitä kautta ajelen sinne työharjottelupaikalle huomenna, motarin kautta olis vähn pidempi, lyhin reitti menis keskustasta ja sinne en todellakaan haluais lähteä ajelemaan. Fuck fuck fuckety fuck taas tämä päivä.
Motari on nopeempi vaikka olis pidempi ja samalla menee vähemmän hermoja kun keskustan läpi kökkiessäNyt pitäis vielä päättää mitä kautta ajelen sinne työharjottelupaikalle huomenna, motarin kautta olis vähn pidempi, lyhin reitti menis keskustasta ja sinne en todellakaan haluais lähteä ajelemaan. Fuck fuck fuckety fuck taas tämä päivä.
Kiits.Tervetuloa takaisin kotimaahan!
Milloinkas taas näette?
sulhanen sitten suomeeen kesää viettämäänKiits.
Ei olla päätetty ihan tarkkaan, mutta useampia kuukausia siinä taas menee : /