ei kannata niiden etelän varesten kanssa alkaa millekkäänniin...ne on noi pohjosen miehet niin ihunia toisin kun nää täällä...tasan ei mee nallekarkit. aina menee halut ristiin.
olipa sen verran hunajaa että uskottavus = 0Kyllä sellainen keski-ikäinen mies on ihkuin.
Ihkut keski-ikäiset miehet - Virpi Salmen kolumnit - Ihmiset - Helsingin Sanomat
no ehkä pikkusen kummiski?usko nyt ruutis ettet oo wanha.
lähetä tännekin yks,pikana kiitos. mieluiten sellanen kaapin kokonen....jos sielläpäin sellasia on.ei kannata niiden etelän varesten kanssa alkaa millekkään
met hirvhat ollaan naiselle sopivia
Tota ny ei usko edes vallihautasi krokotiilit.Kyllä sellainen keski-ikäinen mies on ihkuin.
riippuu varmaan keneltä kysytään...jos mult niin sanoisin ettet edes pikkuisen. mut jos joltain 2kymppiseltä niin sit varmaan joo.no ehkä pikkusen kummiski?
ne on täälläpäin lujassa, me ollaan olemassaan pienempiä kuin eteläläisetlähetä tännekin yks,pikana kiitos. mieluiten sellanen kaapin kokonen....jos sielläpäin sellasia on.
no mä mikään puuma ole. Katsoa saa kaukaa, ja kuoltakin, mutta siihen se jää.Tota ny ei usko edes vallihautasi krokotiilit.
kauko oli iso...sellanen jumalattoman pitkä(minä oon lyhyt) ja harteikas,tunsin itteni ihan miniks sen rinnalla vaikken nyt oikeesti ole.ne on täälläpäin lujassa, me ollaan olemassaan pienempiä kuin eteläläiset
mee ruottinkieliselle pohjanmaalle jos haluut isoo
olipa sen verran hunajaa että uskottavus = 0
Mutta onhan se yöpöyän kaappikin kaappine on täälläpäin lujassa, me ollaan olemassaan pienempiä kuin eteläläiset
mee ruottinkieliselle pohjanmaalle jos haluut isoo
Mä kyl joutaisin samantien hyppäämään laatikkoon ja laittamaan itteni matkahuollolla sinnepäin...lähetä tännekin yks,pikana kiitos. mieluiten sellanen kaapin kokonen....jos sielläpäin sellasia on.
Mää oon himpun päälle kakskymppinen enkä mää pidä ruutista vanhana.riippuu varmaan keneltä kysytään...jos mult niin sanoisin ettet edes pikkuisen. mut jos joltain 2kymppiseltä niin sit varmaan joo.
minkä aika mun kohalla hoitaa,en mä tästä enää kasva ku leveys suuntaan ja vanhenen joka päivä.Mä kyl joutaisin samantien hyppäämään laatikkoon ja laittamaan itteni matkahuollolla sinnepäin...
Asiassa on vaan kaksi muttaa.
1. Olet ihan hirveesti liian nuori
2. Mä en ole kaapin kokoinen
Sinun kannaltasi aika hoitaa ongelman, mut meikäläinen ei tästä kasva enää kuin korkeintaan leveys- tai syvyyssuuntaan.
no mut en mä sua tähän laskenutkaan....Mää oon himpun päälle kakskymppinen enkä mää pidä ruutista vanhana.
Visiirinne vinkuen valittaa viiksistään valuen vuotavaa virtaa.no mä mikään puuma ole. Katsoa saa kaukaa, ja kuoltakin, mutta siihen se jää.