The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii. Iltaa.

Tuhlasin tossa aikaani tyhjäntoimittamiseen nimeltä lukeminen. Kouraani kun tarttui toi Eragonin trilogian neljäs ja päättävä osa. Esikoislikkani aikanaan tuohon taruun ihastui, niin ittekin tuli luettua kolme ensimmäistä kirjaa ja ny kun osui kohdalle, ni kyl toi neljäskin tartti lukaista, et saa tietää miten tarina päättyy.

Kun toi pihvipäivän viettäminen ei näin yksinasuessa onnistu, niin vietin sit semmoisen kirja&kossupäivän, tai -vuorokauden. Tartteeko mun tunnustaa, kyl mä luen muutakin kuin TexWillereitä.

lähetä tännekin yks,pikana kiitos. mieluiten sellanen kaapin kokonen....jos sielläpäin sellasia on.
Mä kyl joutaisin samantien hyppäämään laatikkoon ja laittamaan itteni matkahuollolla sinnepäin...

Asiassa on vaan kaksi muttaa.

1. Olet ihan hirveesti liian nuori
2. Mä en ole kaapin kokoinen

Sinun kannaltasi aika hoitaa ongelman, mut meikäläinen ei tästä kasva enää kuin korkeintaan leveys- tai syvyyssuuntaan.

Pitäsköhän taas häippäistä vähäksi aikaa tonne.. Tosin no can do kun ei ole lomia..
Viikonloppu liian lyhyt sinne lähtiä..

Elikkäs kuunnellaan vaan biisiä :)

[video=youtube;enWoByIcXt4]http://www.youtube.com/watch?v=enWoByIcXt4[/video]

• Tykkää
Reactions: IhQ
Mä kyl joutaisin samantien hyppäämään laatikkoon ja laittamaan itteni matkahuollolla sinnepäin...

Asiassa on vaan kaksi muttaa.

1. Olet ihan hirveesti liian nuori
2. Mä en ole kaapin kokoinen

Sinun kannaltasi aika hoitaa ongelman, mut meikäläinen ei tästä kasva enää kuin korkeintaan leveys- tai syvyyssuuntaan.
minkä aika mun kohalla hoitaa,en mä tästä enää kasva ku leveys suuntaan ja vanhenen joka päivä.

on se kumma kun ei suht nuori enää kelpaa kellekkään...ja jos kelpaa niin...no...

kahvikirahvi
I don't feel the way
I'm supposed to feel when you push me away the way you do

I will tunnel straight for your heart
And I will blow this whole thing apart
Don't be foolish
I will find a way to you..

[video=youtube;xhdGJnTzofs]http://www.youtube.com/watch?v=xhdGJnTzofs[/video]

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä