Kysyitkö edes niiltä myyjiltä? Ihan niinkuin autokaupoissa että koeajolle?enhän mä sinne kauppaan voinut mennä panee ja testaa:stick:
Kysyitkö edes niiltä myyjiltä? Ihan niinkuin autokaupoissa että koeajolle?enhän mä sinne kauppaan voinut mennä panee ja testaa:stick:
kaks vanhaa patua vaan.Ei siellä ollu komeita myyjiä?
hmmm..Mulla lävähti hoitoainetta tissien väliin kun avasin korkkia. Oli aikas jännän näköistä.
valkoistahmmm..
Minkä väristä hoitoaine oli
että mällit rinnoilla vaan siellä ollaan.valkoista
Sen näköistä oli.että mällit rinnoilla vaan siellä ollaan.
wanhassa vara parempi :stick:kaks vanhaa patua vaan.
joku roti kuitenkinwanhassa vara parempi :stick:
Mutta se vanha on aina ruutiksesta +10v.wanhassa vara parempi :stick:
no et sä ole vanha,sää oot ihana höpsöpöpsö :heart:wanhassa vara parempi :stick:
sanoisin et ainakin +15vMutta se vanha on aina ruutiksesta +10v.
ootte aika ihania :heart:sanoisin et ainakin +15v
Luulen et tää on semmonen häilyvä raja mikä kasvaa vuosi vuodelta.sanoisin et ainakin +15v
tossa aatoksessa mun toivo lepääLuulen et tää on smemonen häilyvä raja mikä kasvaa vuosi vuodelta.
Hyvää yötäMeen nukkuu, huomenna työpäivä. öitä :kiss:
niinhän se kyllä varmaan menee.Luulen et tää on semmonen häilyvä raja mikä kasvaa vuosi vuodelta.
:kiss:ootte aika ihania :heart:
Oot sääkin :kiss:ootte aika ihania :heart:
meikä on kyllä aika lutunen :heart:Oot sääkin :kiss:
Vitsi kun mää tossa yks päivä mietin että jos joskus löydän ja huolin uuden miehen niin olispa se samanlainen kun sää.
Mut jos otan naisen niin se vois ola kyllä vähemmän karvanen sitten.
Kirahvitar on totuuden jäljillä.Luulen et tää on semmonen häilyvä raja mikä kasvaa vuosi vuodelta.
niin...ne on noi pohjosen miehet niin ihunia toisin kun nää täällä...tasan ei mee nallekarkit. aina menee halut ristiin.Oot sääkin :kiss:
Vitsi kun mää tossa yks päivä mietin että jos joskus löydän ja huolin uuden miehen niin olispa se samanlainen kun sää.
Mut jos otan naisen niin se vois ola kyllä vähemmän karvanen sitten.