Antaisitko miehelle anteeksi jos olisitte

  • Viestiketjun aloittaja nyt mitäss
  • Ensimmäinen viesti
äiti, vaimo ja vapaa
Hyi ku alko ahdistamaan toi astrolaben kommentti "edes pari tuntia haastava järjestää". Vaikka ei ees kosketa mun elämää, ni tuli ihan klaustrofobinen olo. O.O Luojan kiitos mä en ole iilimadon kanssa naimisissa ja kaksytä iilimato lasta lisänä. *puistatus*
 
"mimmi"
Lähtisimme heti kotiin, enkä uskoisi selityksiä.
Onpas sulla huono luottamus mieheesi.

Mä oon ainakin jutellut miespuolisten kavereiden kanssa kahdestaan joten uskoisin kyllä miestäni. Hän on fiksu ja häneltä saa objektiivisia näkökulmia, perspektiiviä ja myös tunnepuolen tukea. En lainkaan ihmettele jos joku haluaa hänen kanssaan keskustella hetken keskenään.
 
viera.s
Voisin.

Mut parinkympin pakkasella tai järvi ihan rannassa niin en voisi. Ihmisistä pidetään huolta vaik olisivat mis tahansa pahanteossa.

Aikanaan yks kaveri "kuntolomalla" ollessamme lähti saunasta röökille. Miestä ei sit hetkeen näkyny, niin johan porukka alkoi ihmetellä. Käytiin sit kaivamassa alaston "Ville" sammuneena hangesta parinkympin pakkasella. On tänäpänä kolmen lapsen onnellinen isä.

Yhtä hyvin ei käyny systerini parhaan kaverin faijalle. Veti kapakissa kännit ja päätti oikaista kotiin valaisemattoman mettäpolun kautta. Se oli elämänsä huonoin ja viimeinen päätös. Parinkympin pakkasella.

Kyl mun mielestä marssijärjestys on se, et ensin pidetään kaverista huolta. Huomenna on aikaa miettiä kuka petti ketä.
Melko holtitonta meininkiä teillä. No ei sitä sammumispisteessä olevalta kyllä pettämiset edes luonnistu, silloin tosiaan vaan paras kavereiden paras pitää huoli ettei moiset känniörveltäjät saa itseltään henkeä pois. Mutta tuollaistako teillä on vielä ihan aikuisenakin, eikö kaverinne ole lainkaan oppineet alkoholinkäyttöään hallitsemaan? Oli tuo kaverista huolehtiminen tärkeä periaate meilläkin teini-iässä ensimmäisten alkoholikokeilujen aikaan, mutta onneksi ei nykyään tarvitse mitään kauhuskenaarioita murehtia, kun kaikki pysyy varmasti ihan tolkuissaan.

Itse kysymykseen, riippuisi tosi monesta seikasta miten suhtautuisin tuohon asiaan. En ole mustasukkainen enkä pelkää pettämistää sinänsä, mutta menettämisen pelkoa voin tuntea onnellisessa parisuhteessa. Intiimi pitkä juttelutuokio voi olla tältä kannalta joskus jopa pahempikin asia, kuin yksittäinen kännipano.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
"vieras."
Yritän luoda kuvan omasta miehestä vastaavanlaisessa tilanteessa, mutta ei vaan onnistu. Voin kyllä kuviatella mieheni innostuvan keskustelemaan syvällisesti ystävänsä kanssa, mutta edes maistissa ei taitais kovin montaa tiimaa jaksaa jauhaa keskenään, vaan hakeutuis muiden seuraan. Riippuis varmaan kenen kanssa ja kuinka kauan olis poissa. Saattaisin ehkä omasta miehestäni epäillä vilppiä jos tosiaan kahden jonkun naisen kanssa keskustelis suljettujen ovien takana, se kun ei kuulu hänen tapoihinsa.
 
Vierasmiess
Millähän oikeudella sä tunkisit sinne tilanteeseen? Et vissiin ymmärrä, että sellainen tilanne ei koske SINUA. Kyllä sut olisi varmasti mukaan pyydetty jos heillä olisi asiaa sinulle. Käsittääkseni miehesi on aikuinen ja osaa päättää asioistaan ilman holhoamista. Ja kyllä, tunkee munansa vieraaseen naiseen vaikka kuinka estelisit jos niikseen tulee, todennäköisemmin vielä jos kyttäät.

Jos tietäisin että mies on jossain naisen kanssa kahdestaan niin mä menisin sinne katsomaan että mitä tapahtuu.
 
Millähän oikeudella sä tunkisit sinne tilanteeseen? Et vissiin ymmärrä, että sellainen tilanne ei koske SINUA. Kyllä sut olisi varmasti mukaan pyydetty jos heillä olisi asiaa sinulle. Käsittääkseni miehesi on aikuinen ja osaa päättää asioistaan ilman holhoamista. Ja kyllä, tunkee munansa vieraaseen naiseen vaikka kuinka estelisit jos niikseen tulee, todennäköisemmin vielä jos kyttäät.
Olen sen verran mustasukkainen että kyllä menisin sinne.
 
sivusta vaan
Datalla on sen verran iso perhe, että parin päivän viaton shakkireissu ei ihan äkkiä onnistu; ellei sitten muutama lapsista tuu yleisöksi. Datan aika on melko lailla korvaamatonta, joten pari tuntia poissa hankala järjestää, pari päivää täysin mahdotonta.
Mikä ihmeen vastaus tämä on tuolle Aisankannattajalle?? :D jonka kanssa olen muuten samaa mieltä; ei ole tullut minkäänlaisia pettämisviboja Datasta. Toisaalta, jos kotielämä käy liian ahdistavaksi eikä liekaa anneta yhtään ja epäilyksen häivä on jatkuvasti ilmassa ilman syytä, niin en tiedä sitten muuttuuko mieli. En tosin silloinkaan usko pettämiseen, vaan ihan vaan siihen että suhde kariutuu.

Joten kannattaa Astro oikeasti vähän höllätä tuota tahtia, kun aihetta tuollaiseen ei edes ole. Vaikka rakkautta olisikin, niin ei tuollainen järjetön kontrollointi kyllä ajan kuluessa kovin kivalta varmaan tunnu.
 
Vierasmiess
No näinpä. Jos vaikka kävisi niin, että Data purkaisi "koodiaan" toiseen palvelimeen, niin Gastrolabe voisi tosiaan miettiä että kenen vika olikaan.

Eiköhän suurin osa terveistä ihmisistä joko lähde suhteesta tai petä jos tilanne on tuollainen, että epäillään ja ahdistellaan jo ennenkuin mitään on tapahtunut.

Mikä ihmeen vastaus tämä on tuolle Aisankannattajalle?? :D jonka kanssa olen muuten samaa mieltä; ei ole tullut minkäänlaisia pettämisviboja Datasta. Toisaalta, jos kotielämä käy liian ahdistavaksi eikä liekaa anneta yhtään ja epäilyksen häivä on jatkuvasti ilmassa ilman syytä, niin en tiedä sitten muuttuuko mieli. En tosin silloinkaan usko pettämiseen, vaan ihan vaan siihen että suhde kariutuu.

Joten kannattaa Astro oikeasti vähän höllätä tuota tahtia, kun aihetta tuollaiseen ei edes ole. Vaikka rakkautta olisikin, niin ei tuollainen järjetön kontrollointi kyllä ajan kuluessa kovin kivalta varmaan tunnu.
 
"tii-"
Millähän oikeudella sä tunkisit sinne tilanteeseen? Et vissiin ymmärrä, että sellainen tilanne ei koske SINUA. Kyllä sut olisi varmasti mukaan pyydetty jos heillä olisi asiaa sinulle. Käsittääkseni miehesi on aikuinen ja osaa päättää asioistaan ilman holhoamista. Ja kyllä, tunkee munansa vieraaseen naiseen vaikka kuinka estelisit jos niikseen tulee, todennäköisemmin vielä jos kyttäät.
Kyllä minäkin saattaisin käydä katsomassa... kysymässä jotain, etsimässä jotain tms. Kyllä mä ylipäätään saattaisin etsiä, että mihin mies on kadonnut, jos sitä ei pariin kolmeen tuntiin näy. Jos näkisin, että se on uppoutunut keskusteluun jonkun naisen kanssa, niin ok, jatkakoon. Luultavasti puhuvat aiheesta joka ei minua kiinnosta pätkääkään, en viittis tunkea väliin. En mä sitä pidä kyttäämisenä, että haluaa tietää missä toinen on ja mitä tekee. Luultavasti parissa tunnissa voi tulla jo jotain asiaakin (ruoanlaitto alkaa, sauna on lämmin, joku yhteinen peli johon pitää kysyä mukaan yms.).

Jos taas jälkikäteen kuulen kavereilta puheita, että mieheni on jonkun kanssa käyny panemassa minun huomaamattani, niin totta kai mä kysyn mieheltä että mitä tää tarkoittaa.
 
"Kimuli"
Mikä ihmeen vastaus tämä on tuolle Aisankannattajalle?? :D jonka kanssa olen muuten samaa mieltä; ei ole tullut minkäänlaisia pettämisviboja Datasta. Toisaalta, jos kotielämä käy liian ahdistavaksi eikä liekaa anneta yhtään ja epäilyksen häivä on jatkuvasti ilmassa ilman syytä, niin en tiedä sitten muuttuuko mieli. En tosin silloinkaan usko pettämiseen, vaan ihan vaan siihen että suhde kariutuu.

Joten kannattaa Astro oikeasti vähän höllätä tuota tahtia, kun aihetta tuollaiseen ei edes ole. Vaikka rakkautta olisikin, niin ei tuollainen järjetön kontrollointi kyllä ajan kuluessa kovin kivalta varmaan tunnu.
Ei se ollutkaan vastaus Asiankannattajalle. Etteks te oo huomannu, että Astro sanelee kaikissa sopivissa tilanteissa sääntöjä Datalle palstan kautta? Mun mielestä menee välillä jopa uhkailuksi. Nytkin Datan pitäis tajuta, että kaikki omat menot pitäisi jäädyttää, mahtaako pystyä edes töissä käymään..Ai niin , töissä voi muuten joutua olemaan jopa naisten kanssa joskus tekemisissä. Sehän repii ja murentaa Astron itsetunnon aivan kokonaan, joten Datan on varmaan paras pysytellä kotona. Mä en voi oikeasti edes uskoa, että jollakulla on tuollainen parisuhde. Aivan sairasta kontrollointia, joka verhotaan aina jonkin tekosyyn alle ja vielä huudellaan koko Suomelle täällä palstalla.
 
Vierasmiess
Ei se mitään väkivaltaa vielä ole jos nakkaa eukon mäkeen ahdistelemasta.

Erikoinen ajatusmalli on se, että henkistä väkivaltaa saa harrastaa vaikka millaista, mutta hiukankin kun sormen päällä koskee niin jo hirnutaan ikenet töröllä, että sain turpiin sika-mieheltäni.

Väkivaltahan se on tosiaan joidenkin miesten ratkaisu ongelmaan kuin ongelmaan.
 
Vierasmiess
Yleisesti on kuitenkin syytä puhua vain naisille joilla on sormus sormessa! Eikä mieluiten suihiniottoperjantaina koska ne horot on kuitenkin heti vähintään ajatuksissaan imemässä miehenne munaa!

[QUOTE="vieras.";29668265]Meillä raja on 5 min. Kaupan kassalle saa puhua mutta muuten miehellä ei ole mitään tarvetta puhua naisille.[/QUOTE]
 
"V ieras"
Mä kyllä ihmettelisin jos oma mies olisi jossakin hukassa pari tuntia ja etsisin hänet käsiini. Ja olisin sinne asuntovaunuunkin paukannut sisälle katsomaan, mikä on tilanne.

Mutta koska mitään varmuutta nyt ei ole siitä, mitä siellä asuntovaunussa on tapahtunut, niin mitään anteeksi annettavaa ei ole.
 
"enni"
[QUOTE="vieras.";29668265]Meillä raja on 5 min. Kaupan kassalle saa puhua mutta muuten miehellä ei ole mitään tarvetta puhua naisille.[/QUOTE]

Ei kaupan kassallekaan tarvitse puhua tai ainakaan hymyillä.
 
Tuollaiset tunkeilijat saisivat saada ulosviskaisun ns. niska-perse-otteessa. Turvallasi kun makaat hietikossa niin varmaan jo toisella tai kolmannella kerralla osaat ajatella minne nokkasi tunget?
Niin että väkivaltaa heti? Mun mies ei noin tekis.

Kyllä sitä saa ovelle koputta ja kysyä mikä on meininki. Jos keskustelevat jostain niin poistun nätisti muualle. Osaan käyttäytyä.
 

Yhteistyössä