Kerro jokin asia itsestäsi joka tekee sinusta ainutlaatuisen!

• Viestiketjun aloittaja Ainutlaatuinen
  • Ensimmäinen viesti
En minäkään, joten et ole ainutlaatuinen.:D
Mutta joo, ei kai se oo niin justiinsa.

Vai että ainutlaatuinen, hmmm...en saanut ainuttakaan raskausarpea. Oliskohan se harvinaista...
No jos ei se niin ehkä tämä; syön lähestulkoon kaikkea syötäväksi kelpaavaa, se on aiheuttanut joskus hämmästystä.:D

en osaa stressata monista normaaleista asioista joista aikuisen kuuluis :D Kuten laskujen maksu yms . Ne jää lojumaan ja unohdan ne jotenkin, sama on kyllä kouluhommienkin suhteen :ashamed: Olen ikuisesti läheisten varassa näissä asioissa :S

Mulla on erikoisen lyhyet pikkurillit. En ole keneenkään törmännyt jolla olisi samanlaiset. Kun pitää sormet yhdessä suorassa ne yltää vain nimettömän alempaan niveleen kun normaalisti ihmisillä se yltää ylempään. Ne on myös vähän vinot (vaikea yrittää pitää yhdessä vierekkäin muiden sormien kanssa kun sojottavat hieman ulos päin) ja taipuvat aika hyvin. En käytä niitä oikein mihinkään, 10-sormijärjestelmä ei onnistu millään kun ei niillä voi painaa näppäimistön nappeja mitenkään.

Happy :) onko sul tohon soppaan viel veemåisiä sukulaisia jolle työ se mitt
Ari
ongelma on siinä et näytän liian kunnolliselta ja ei ehkä uskois näitä rahaongelmia, esim. kun kävin sossussa niin he ei ottaneet yhtään tosissaan. Täytyisi varmaan olla kärsivän näköinen ja oikeasti todella_kusessa, että he vois edes ottaa vakavasti. Jospa tää tästä kun elämäntilanne selviää niin omalla painollaan sitten muutkin huolet selviää :/
Ei kai sulla vaan ole ymmärtämättömiä sukulaisia jotka ei auta?

Eikö meistä jokainen sitä ole:saint:

Jos ainutlaatuisuudella tarkoitetaan, jotakin, jolla eroaa olennaisesti muista, jotakin joka tekee minusta minut ja vain minut vastaan dna.

Ulkoisesti en niin kaunis, tai niin ruma, ettenkö olisi tusinatavaraa.

Joskus olen kuullut, että ajatuksenjuokusni olisi hetkittäin aika ainutlaatuista.
Joskaan sitä ei ehkä aina ole ihan kohteliaisuutena lausuttu. Joskus sellaisenakin.

"noh"
Mul siis sukulaisten kaa välei oo hirveemmin 8v-26v enempi vähempi pihalla hoidin koulunkin siis sen paperin täysin pongoil. Kun aikaa oli ja kiinnostusta:) kulkurina vaeltelin kunnes törmäsin rakkauden jumalattareen:) heitti mulle avaimen sydämeen ja oikeesti diggaan n suvusta saan vapaasti olla goofy vastuut tuntien.

Yhteistyössä