Eroaisitko hitaiden tanssimisesta tai yhdestä pususta?

• Viestiketjun aloittaja galluppia
  • Ensimmäinen viesti
Haittaisi ja kyllä se ero olisi varmaankin väistämätöntä. Suhde ei olisi enää sama tuollaisen jälkeen ja en halua, että suhde on yhtään erilainen kuin mitä se nyt on.
Ihminen tekee virheitä, mutta nämä tällaiset asiat on sellaisia virheitä joita ei kuulu sattua jos toista rakastaa :)

Peyote
[QUOTE="Wieras";29665741]No olisihan se miehelle ihan hyvää vaihtelua päästä jotain toistakin pyörittämään tanssilattialla ja vaikka pusun vaihtamaan. Ei haittaisi.[/QUOTE]

Minusta ei kuulosta kovinkaan intohimoiselta suhteelta.

En usko et eroaisin mutta kriisi siitä tulisi. Tanssimisessahan ei oo välttämättä mitään pahaa mutta jos sen tekee salassa ja poski poskea vasten hitaita hiivitään niin suuttuisin. Pusu olis kans paha ellei se olis viaton poskipusu.

qqw
En eroaisi pelkästään noiden syiden vuoksi, mutta juttelisin kyllä miehen kanssa. Ja yrittäisin selvittää, että mitä hän oli tuntenut ja haluaako hän yleensäkään olla enää kanssani, vai kiinnostaako muiden naisten suuteleminen enemmän.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"muumimamma"
Ei meillä varmaan eroa tulisi, riita ja tosi paha mieli kumminkin. Ja riippuisi kyllä siitäkin, kenen kanssa tanssisi tai suutelisi...mun mieheni yksi exä haikailee mieheni perään edelleen ja jos tuota naista suutelisi, niin antaisi sille lisää toivoa, se oli jo paha ja oisin tosi mustis, epäilisin, ettei miehenikään tunteet tuota naista kohtaan olis ohi..mut muuten saa kyllä tanssia muiden kanssa, ei siinä mitään.

Vierasmiess
Tuollaiset suhteet ovat kyllä lujilla koska KAIKILLA asioilla on tapana vähän muuttua. Lisäksi kaikki ei ole kiinni Sinun halusta. Paitsi se jos aiot rikkoa perheesi yhden pusun takia koska halusit ettei mitään pahaa tapahdu tai joku pilvilinna ei liihottanutkaan juuri sen mukaan kun sinä jalkaasi maahan tamppasit.

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29665737:
Haittaisi ja kyllä se ero olisi varmaankin väistämätöntä. Suhde ei olisi enää sama tuollaisen jälkeen ja en halua, että suhde on yhtään erilainen kuin mitä se nyt on.

• Tykkää
[QUOTE="Wieras";29665848]Intohimo on ollutta ja mennyttä, mutta arki rullaa ihan mukavasti. Se riittää mulle.[/QUOTE]

Tässähän se nyt viimein tulikin :D Kaikille se ei riitä....
Ehkä tässä on näiden ajattelutapojen ero, miksi toisille se olisi eron paikka ja toisia ei juurikaan haittaisi

sivusta
Tuollaiset suhteet ovat kyllä lujilla koska KAIKILLA asioilla on tapana vähän muuttua. Lisäksi kaikki ei ole kiinni Sinun halusta. Paitsi se jos aiot rikkoa perheesi yhden pusun takia koska halusit ettei mitään pahaa tapahdu tai joku pilvilinna ei liihottanutkaan juuri sen mukaan kun sinä jalkaasi maahan tamppasit.
Järkevän ihmisen kommentti.
Ei pienet vastoinkäymiset lujaa suhdetta hetkauta, toki voi joku riita tai pikkukriisi tulla mutta ei se nyt missään nimessä eroon johtaisi jos joku kämmähdys sattuisi.
Ja ei se meillä ainakaan intohimon tai rakkauden puutteesta kerro että näin on asiat nähty. Niitä meillä molemmilla on ja tarvittaessa olemme mustasukkaisiakin.

• Tykkää
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29665866:
Tässähän se nyt viimein tulikin :D Kaikille se ei riitä....
Ehkä tässä on näiden ajattelutapojen ero, miksi toisille se olisi eron paikka ja toisia ei juurikaan haittaisi
Ei riittäisi arjen rullaaminen minullekaan mutta silti voisin antaa anteeksi pienet suutelot. Intohimosta ja rakkaudesta jota ei muiden kuin minun ja kumppanini välillä ole.

Vierasmiess
Lisäksi minusta AITOON rakkauteen kuuluu antaa anteeksi ihmisen erehtyväisyys ja virheitä. Ei esim. sitä jos mies panee muita naisia ketjussa tai tappaa ventovieraan snäkärijonossa potkimalla, mutta tuollaiset pussaamiset esim. kännissä tai muussa tunnekuohussa. Itse en haluaisi olla suhteessa tiukan ihmisen kanssa jolta ei löydy ymmärrystä ihmisen heikkouksiin.

Minusta ehdottomat vaatimukset eivät kerro hyvää ihmisen ihmisläheisyydestä ja empatiasta.

"Ihminen"
Lisäksi minusta AITOON rakkauteen kuuluu antaa anteeksi ihmisen erehtyväisyys ja virheitä. Ei esim. sitä jos mies panee muita naisia ketjussa tai tappaa ventovieraan snäkärijonossa potkimalla, mutta tuollaiset pussaamiset esim. kännissä tai muussa tunnekuohussa. Itse en haluaisi olla suhteessa tiukan ihmisen kanssa jolta ei löydy ymmärrystä ihmisen heikkouksiin.

Minusta ehdottomat vaatimukset eivät kerro hyvää ihmisen ihmisläheisyydestä ja empatiasta.
Ristus sentään, minä alan tykätä tästä vierasmiehestä!

• Tykkää

Yhteistyössä