No olisihan se miehelle ihan hyvää vaihtelua päästä jotain toistakin pyörittämään tanssilattialla ja vaikka pusun vaihtamaan. Ei haittaisi.Miksei edes haittaisi?
Intohimo on ollutta ja mennyttä, mutta arki rullaa ihan mukavasti. Se riittää mulle.Minusta ei kuulosta kovinkaan intohimoiselta suhteelta.
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29665737:Haittaisi ja kyllä se ero olisi varmaankin väistämätöntä. Suhde ei olisi enää sama tuollaisen jälkeen ja en halua, että suhde on yhtään erilainen kuin mitä se nyt on.
Järkevän ihmisen kommentti.Tuollaiset suhteet ovat kyllä lujilla koska KAIKILLA asioilla on tapana vähän muuttua. Lisäksi kaikki ei ole kiinni Sinun halusta. Paitsi se jos aiot rikkoa perheesi yhden pusun takia koska halusit ettei mitään pahaa tapahdu tai joku pilvilinna ei liihottanutkaan juuri sen mukaan kun sinä jalkaasi maahan tamppasit.
Ei riittäisi arjen rullaaminen minullekaan mutta silti voisin antaa anteeksi pienet suutelot. Intohimosta ja rakkaudesta jota ei muiden kuin minun ja kumppanini välillä ole.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29665866:Tässähän se nyt viimein tulikin Kaikille se ei riitä....
Ehkä tässä on näiden ajattelutapojen ero, miksi toisille se olisi eron paikka ja toisia ei juurikaan haittaisi
Ristus sentään, minä alan tykätä tästä vierasmiehestä!Lisäksi minusta AITOON rakkauteen kuuluu antaa anteeksi ihmisen erehtyväisyys ja virheitä. Ei esim. sitä jos mies panee muita naisia ketjussa tai tappaa ventovieraan snäkärijonossa potkimalla, mutta tuollaiset pussaamiset esim. kännissä tai muussa tunnekuohussa. Itse en haluaisi olla suhteessa tiukan ihmisen kanssa jolta ei löydy ymmärrystä ihmisen heikkouksiin.
Minusta ehdottomat vaatimukset eivät kerro hyvää ihmisen ihmisläheisyydestä ja empatiasta.