Eroaisitko hitaiden tanssimisesta tai yhdestä pususta?

• Viestiketjun aloittaja galluppia
  • Ensimmäinen viesti
mie vuan
Jos ukko on mennäkseen,sehän menee vaikka miten nainen siitä kilareita repis.Milläpä niitä pitelet?

Tän hetken suhteessa,tanssiminen on ok.Onko nyt sitten kyse pusu poskelle vai mihin ja miten kiivaasti..Jos poskelle,voisin mainita asiasta silleen hyvässä hengessä,mutta jos ihan suuteloimaan aletaan niin ei pelkällä maininnalla pääse,sillon jutellaan.Välttämättä en kaikkea niele.Minäkään.

"femin"
Meillä tuollainen todennäköisesti johtaisi eroon, koska mieheni on aika epäsosiaalinen tapaus, eikä hän viihdy ihmisten seurassa. Mieheni ei myöskään pidä tanssimisesta. Jos hän siis toisen naisen kanssa päätyisi tanssimaan tai pussaamaan, niin siinä olisi 100% varmasti paljon tunteita mukana.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
jjjpp
Lisäksi minusta AITOON rakkauteen kuuluu antaa anteeksi ihmisen erehtyväisyys ja virheitä. Ei esim. sitä jos mies panee muita naisia ketjussa tai tappaa ventovieraan snäkärijonossa potkimalla, mutta tuollaiset pussaamiset esim. kännissä tai muussa tunnekuohussa. Itse en haluaisi olla suhteessa tiukan ihmisen kanssa jolta ei löydy ymmärrystä ihmisen heikkouksiin.

Minusta ehdottomat vaatimukset eivät kerro hyvää ihmisen ihmisläheisyydestä ja empatiasta.
Kunhan vain muistaa, että virheiden tekeminen on sallittua ainoastaan miehille, naiset pitäkööt huulensa ja muut juttunsa kurissa.

En, mutta se aiheuttaisi ison kriisin. Jos toinen ei olisi pahoillaan vaan ilmoittaisi että tälläisiä suutelemisia tulee jatkossakin, sitten eroaisin.
Peesi. Mä kyllä oon tätä mieltä tuon pusun kohdalla. Hitaiden tanssiminen ei olisi mikää niin kiva juttu myöskää, mutta ei se eron paikka oo sen takia. Mutta itte ku tulee oltua baaris niin siä ei pahemmin hitaita tanssita vaan paremminki kyse on paritanssista eikä se oo mun mielestä väärin jos toisen kans tanssii.

säpäle harmaana
[QUOTE="Mary";29666205]Uskon, että joillekin miehille maksullisissa käynti todella olisi kuin "huoltotoimenpide". Vähän fancympi runkkaus :D[/QUOTE]

Olkoon vain, mutta minua kyllä loukkaisi enemmän pano, jota on ollut pakollista suunnitella, joten se on myös tahallista ja tarkoituksellista, kun sitten taas vertaa suudelmaan, jota todennäköisesti ei ole etukäteen suunniteltu. Ja ihastumisellehan ei mitään voi, vaikka se toista loukkaisikin. Eli siis eniten minua loukkaisi se suunnitelmallisuus.

"muumimamma"
En voi sietää että tanssitaan muiden kuin oman puolison kanssa hyi hitto jos joku horo tulisi pyytämään tanssiin miestäni niin haukkuisin sen h
oron ja jos ei ymmärrä että varattu niin käyn kiinni ja lyön vasten turpaa

[QUOTE="muumimamma";29667722]En voi sietää että tanssitaan muiden kuin oman puolison kanssa hyi hitto jos joku horo tulisi pyytämään tanssiin miestäni niin haukkuisin sen h
oron ja jos ei ymmärrä että varattu niin käyn kiinni ja lyön vasten turpaa[/QUOTE]

:LOL:

En haluaisi erota tuossakaan tilanteessa. Hitaiden tanssiminen kielisi varmaan ihastuksesta, joten siitä yli pääseminen vois kestää. Pusuttelu toisen kanssa ois kai enemmän himoa toiseen ja sitte täytyis antaa anteeksi sekä siirtää se himo meidän suhteeseen. Mieheni vakuuttaa, ettei hän hairahtuisi, vaikken koskaan voisi tarjota enää mitään fyysistä, mutta olen sen verran inhorealisti, että käsitän, että virheitä voi sattua. En pidä eroa vaihtoehtona ja siksi kaikkien ongelmien on oltava voitettavissa.

Yhteistyössä