Mies tanssinut hitaita baarissa jonkun toisen kanssa...:/

  • Viestiketjun aloittaja Aloittaja..
  • Ensimmäinen viesti
taas mennään
Meillä on sovittu myös, että hitaita ei mennä toisen kanssa tanssimaan. Eri asia jossain tanssiravintolassa käydä humpalla jos tanssia harrastaa, mutta kännissä jotkut illan viimeiset hitaat vedetään tasan sen oman puolison kanssa tai sitten ne jää vetämättä. Miehellä samat sävelet kuin itselläni.
Mutta oliko ap sopinut näin? Lääppimisistä oli sovittu, oliko tanssista?

Se on muuten jännä kun meillä ei oo sovittu mitään tällaisia "tota saat tehä ja tota et" ja silti ollaan onnelliseti oltu yhdessä 18vuotta ja edelleen rakastetaan ja kunnioitetaan ja halutaan toisiamme.
 
hreah
Alkuperäinen kirjoittaja taas mennään;29659857:
Mutta oliko ap sopinut näin? Lääppimisistä oli sovittu, oliko tanssista?

Se on muuten jännä kun meillä ei oo sovittu mitään tällaisia "tota saat tehä ja tota et" ja silti ollaan onnelliseti oltu yhdessä 18vuotta ja edelleen rakastetaan ja kunnioitetaan ja halutaan toisiamme.
Tämä taitaa olla ainut asia, josta me ollaan puhuttu. Ei olla tehty mitään listoja, mutta joskus tuli puheeksi kun alkoi itseäni kiinnostaa mitä mieltä siippa olisi jos hitaille menisi toisen kanssa. Ei vaan tuntuisi hyvältä jos mies jotain vierasta naista pitäisi hellästi sylissään hitaiden soidessa. Ja suoraan jos puhutaan niin ihmettelen teitä joita ei hetkauta yhtään tuollainen tilanne. Mahtaako teillä sittenkään olla sitä rakkautta, jos helliä kosketuksia saa surutta jaella muille?

Ja edelleenkin, tanssiravintolan tanssiminen (valssi, tango jne.) on ihan ok, mutta humalassa illan viimeiset hitaat? Ketä se palvelee, miksi mies edes haluaisi lähteä sinne notkumaan ilman minua? Varsinkin kun ei edes tanssimisesta tykkää.
 
Kaikkea sitä saa lukeakin!Vain tällä palstalla saa kuulla ettei rakasta puolisoaan jos ei nipota siitä että hän tanssii vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa :LOL:

Itse koen asian niin, että avioliittoni on sen verran vahvalla pohjalla ettei sitä tanssi tai toinenkaan kaada eikä tarvitse erikseen tehdä sopimusta siitä mitä saa tehdä ja mitä ei, molemmat tietää sen sopimattakin
 
hreah
Kaikkea sitä saa lukeakin!Vain tällä palstalla saa kuulla ettei rakasta puolisoaan jos ei nipota siitä että hän tanssii vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa :LOL:

Itse koen asian niin, että avioliittoni on sen verran vahvalla pohjalla ettei sitä tanssi tai toinenkaan kaada eikä tarvitse erikseen tehdä sopimusta siitä mitä saa tehdä ja mitä ei, molemmat tietää sen sopimattakin
Sinä taas otat asian jotenkin teennäisen riehakkaasti että tuntuu, ettei se taida sulle ollakaan ihan sama että mies tanssii vieraiden naisten kanssa illan viimeisiä hitaita... Jos olisi, niin tuskin siitä tarvitsisi jankuttaa? Minua ei haittaisi, jos menisi naispuilisen ystävän kanssa tanssimaan jotain hyvää biisiä, mutta en vaan ymmärrä miksi edes haluaisi jonkun vieraan naisen viedä illan viimeisille hitaille.
 
näin
Kaikkea sitä saa lukeakin!Vain tällä palstalla saa kuulla ettei rakasta puolisoaan jos ei nipota siitä että hän tanssii vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa :LOL:

Itse koen asian niin, että avioliittoni on sen verran vahvalla pohjalla ettei sitä tanssi tai toinenkaan kaada eikä tarvitse erikseen tehdä sopimusta siitä mitä saa tehdä ja mitä ei, molemmat tietää sen sopimattakin
No sun jutuista tulee kuva ettei teillä oikeasti ole enää kummosesti tunteita toisianne kohtaan. Kaikki on aina ihan sama, kun ei aikuista ihmistä voi määrätä.
Intohimon puutetta jos ei mikään hehkauta.
 
iu
Tuntuu monelle olevan rakkauden mitta tuo ylenpalttinen mustasukkaisuus. Sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa seurustelleena voin sanoa, että siitä on kyllä rakkaus kaukana...
 
taas mennään
Tämä taitaa olla ainut asia, josta me ollaan puhuttu. Ei olla tehty mitään listoja, mutta joskus tuli puheeksi kun alkoi itseäni kiinnostaa mitä mieltä siippa olisi jos hitaille menisi toisen kanssa. Ei vaan tuntuisi hyvältä jos mies jotain vierasta naista pitäisi hellästi sylissään hitaiden soidessa. Ja suoraan jos puhutaan niin ihmettelen teitä joita ei hetkauta yhtään tuollainen tilanne. Mahtaako teillä sittenkään olla sitä rakkautta, jos helliä kosketuksia saa surutta jaella muille?

Ja edelleenkin, tanssiravintolan tanssiminen (valssi, tango jne.) on ihan ok, mutta humalassa illan viimeiset hitaat? Ketä se palvelee, miksi mies edes haluaisi lähteä sinne notkumaan ilman minua? Varsinkin kun ei edes tanssimisesta tykkää.
Mitä ihmeen helliä kosketuksia? se on tanssia! Ihme omistushulluja mammoja täällä. Voin sanoa, että meillä riittää rakkautta ja intohimoa reippaasti vaikka ollaan vuosikausia oltu yhdessä. Kumpikaan ei ole typeristä pikkujutuista mustasukkainen ja luottamus meidän välillä on luja. Mulle on jopa ulkopuoliset miehet sanoneet että kadehtivat meidän suhdetta, ja sitä, etten ole niin saamarin tiukkis kuin ilmeisesti suurin osa naisista. Pidin niitä juttuja aina hiukan liioiteltuina, mutta ilmeisesti ne on tosia kun tätäkin palstaa selaa.

Jos joku nainen miestä tulee tanssiin hakemaan niin saa mennä. Mies tosin ei juuri tansseista perusta, mutta kyllä mä siihen luotan että se nyt voi toisen kanssa tanssia, tanssinhan itsekin muiden kanssa. Voi hyvänen aika sentään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29660160:
No sun jutuista tulee kuva ettei teillä oikeasti ole enää kummosesti tunteita toisianne kohtaan. Kaikki on aina ihan sama, kun ei aikuista ihmistä voi määrätä.
Intohimon puutetta jos ei mikään hehkauta.

Mun avioliittoni on erittäin onnellinen, rakastava, intohimoinen ja täynnä molemminpuolista luottamusta. On ollut jo 30 vuotta. Jos mun mieheni haluaa tanssittaa jotain daamia, minulla ei ole mitään syytä uskoa että siinä on takana jotain muuta kuin tanssi. Kun mä olen tanssinut miespuolisten työkavereiden kanssa, ei siinä ole mitään "hellää syleilyä ja läheisyyttä", se on tosiaankin pelkkä tanssi.

Mua sen sijaan säälittää sellaiset parisuhteet, joissa keskinäinen luottamus on niin heikolla tasolla, että tanssi on pettämistä ja joissa ei omaan puolisoon luoteta pätkän vertaa. Jos ei se ole jo pettänyt niin ainakin harkitsee ja jos ei oma puoliso harkitse niin joku munahaukka sitä jahtaa kumminkin. Pidemmän päälle tuollainen on aika tukahduttavaa ja sen näkee erotilastoistakin.

Lisätään tähän vielä kysymys: Miten kummassa naisilla voi olla niin tavattoman heikko itsetunto, ettei voi millään uskoa miehen pysyvän uskollisena jos se nyt käykin baarissa tai tanssittaa jotain toista naista? Miksi ei voi uskoa, että kun on juuri sinut valinnut, sinua rakastaa ja tanssi on vain tanssi? Miksi uskotte miehenne olevan niin heikkoja tai häntyreitä, että ulos tai tanssimaan mennään vain vieras pillu mielessä?
 
Viimeksi muokattu:
Jos mun mieheni haluaa tanssittaa jotain daamia, minulla ei ole mitään syytä uskoa että siinä on takana jotain muuta kuin tanssi.
Just näin.

Mä olen useinkin tanssittanut kavereiden vaimoja vailla vähäisintään pyrkyä pöksyihin. Ihan vaan sillä, että milloin naiset tahtoo tanssia, niin kippolassa kaikilla on kivampaa jos tarpeellinen määrä tanssittajia löytyy.

Kyl me miehet toisinaan osaamme ajatella yläpäälläkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
sainpahan vierasta
Ärsyttää, vituttaa ja suututtaa. Oli humalassa päätynyt tanssimaan hitaita jonkun naisen kanssa. Keskenään ollaan sovittu, että ei pitäisi parisuhteessa olla tarvetta mennä ventovierasta lääppimään.
No näin oli kuitenkin tehnyt. Ällöttää koko ajatus. Miten suhtautuisitte jos teidän aviomies tekisi jotain tuollaista?
Että ihan tanssinut.. ja ehkä peräti samassa pöydässäkin istunut..
Siis mene hoitoon hyvä ihminen, tuollainen holhoaminen on jo sairasta.
 
hreah
Alkuperäinen kirjoittaja taas mennään;29660210:
Mitä ihmeen helliä kosketuksia? se on tanssia! Ihme omistushulluja mammoja täällä. Voin sanoa, että meillä riittää rakkautta ja intohimoa reippaasti vaikka ollaan vuosikausia oltu yhdessä. Kumpikaan ei ole typeristä pikkujutuista mustasukkainen ja luottamus meidän välillä on luja. Mulle on jopa ulkopuoliset miehet sanoneet että kadehtivat meidän suhdetta, ja sitä, etten ole niin saamarin tiukkis kuin ilmeisesti suurin osa naisista. Pidin niitä juttuja aina hiukan liioiteltuina, mutta ilmeisesti ne on tosia kun tätäkin palstaa selaa.

Jos joku nainen miestä tulee tanssiin hakemaan niin saa mennä. Mies tosin ei juuri tansseista perusta, mutta kyllä mä siihen luotan että se nyt voi toisen kanssa tanssia, tanssinhan itsekin muiden kanssa. Voi hyvänen aika sentään.
Sun mielestä yökerhossa hitaita nojailu on tanssia?? :D Joo, minä olen aloittanut pari suhdettani kun mut on haettu illan viimeisille hitaille. En lähtenyt tanssimaan, koska tykkäisin tanssimisesta sillä mitä helvetin tanssimista se toisiin nojailu on?

Ja kavereiden naisien tanssittaminen on ihan eri juttu kuin täysin tuntemattoman vieminen hitaille. Tanssilavoilla saa tanssia kenen kanssa haluaa mutta eipä tuo tanssimisen iloa ole vielä löytänyt :)
 
hreah
[QUOTE="Vieraana";29660313]Ei todellakaan tanssiminen, hitaidenkaan, tarkoita mitään helliä kosketuksia tms. Ihme käsitys.[/QUOTE]

Eli miehet vain yksinkertaisesti haluavat tanssilattialle tanssimaan hitaita koska tykkäävät tanssia humalassa hitaita? :LOL: en tunne yhtäkään miestä, joka tanssimisen ilosta niitä lähtee tanssimaan ventovieraan naisen kanssa, jos itse on varattu. Mulla on kai sitten omituinen ystäväporukka, mutta eipä meihin häntäheikkejä kuulukaan.
 
hreah
Just näin.

Mä olen useinkin tanssittanut kavereiden vaimoja vailla vähäisintään pyrkyä pöksyihin. Ihan vaan sillä, että milloin naiset tahtoo tanssia, niin kippolassa kaikilla on kivampaa jos tarpeellinen määrä tanssittajia löytyy.

Kyl me miehet toisinaan osaamme ajatella yläpäälläkin.
Kavereiden vaimojen tanssittaminen on ihan eri juttu kuin ventovieraan vieminen tanssiin. Varsinkin jos se mies itse pyytää itse sinne tanssilattialle jonkun vieraan. Jos vieras nainen tulisi hakemaan niin sitten saisi kai mennäkin, mietin kokoajan skenaariota että mieheni hakisi jostain syystä jonkun toisen naisen hitaille. En nimittäin näe mitään järkevää syytä siihen.
 
"sssss"
Ei kävis meillä. En tod sulattaisi. Eikä mieskään. En tiedä miten teillä hitaita tanssitaan pienessä sievässä tuntemattoman vastakkaiden sukupuolen kanssa mutta ei mulla ainakaan ole muistoja sinkkuajoilta etteikö olisi aina ollut fyysistä vetoa mukana.
 
En sulattais, jos mun mieheni tanssisi jonkun muun kanssa. Ja tämä johtuu siis ihan siitä, että hän ei tanssi. Koskaan. Missään. Viimeksi on tanssinut mun kanssa häävalssin, kun oli pakko. Eli jos hän lähtisi tanssilattialle jonkun naisen kanssa, siinä naisessa olisi jotain tosi erityistä ja ihanaa, kun olisi valmis uhrautumaan. Kyllä menis herneet nieluun saakka, kun joku muu kelpais muttei oma vaimo.

Mäkään en oikeastaan osaa tanssia, mutta voin kyllä siirrellä jalkaa puolelta toiselle jos hakemaan tullaan. Se on miehen mielestä ihan ok, koska ei itse tanssi ja tietää, että musta olis kiva joskus edes tanssia. Mutta mitään poskivalssia tai hinkkaushitaita en lähtisi vetämään.
 
Vierasmiess
Suhteessa ei ole kaikki kunnossa, jos tuntee pakottavaa tarvetta lähteä tanssimaan hitaita jonkun vieraan kanssa.
Suhteessa ei ole kaikki kunnossa jos tuollainen aiheuttaa ahdistusta ja skismaa kumppaneiden välille.

Lisäksi termi "pakottava tarve" on aika outo. Miksi se ei voisi olla "vain mukavaa"? Onko maailma mustavalkoinen ja kaikki mikä ei pyöri sun oman karvalaukun ympärillä, aiheuttaa ahdistusta ja mustasukkaisuutta?
 
Peyote
tanssiminen on vähän eri juttu kuin hitaiden tanssiminen, eli se että ollaan ihan lähellä, syleilyssä ja kihnataan siinä niin että genitaalit tuntuu vaatteitten läpitte.

En mä ainakaan tuntis kovin mukavaks olooni jos tanssisin hitaita veljeni tai poikani kanssa, syystä, että kun se vaan ei ole sopivaa. Ei siis ole sopivaa jonkun vieraan ukonkaan kanssa.
 
vier ass
tanssiminen on vähän eri juttu kuin hitaiden tanssiminen, eli se että ollaan ihan lähellä, syleilyssä ja kihnataan siinä niin että genitaalit tuntuu vaatteitten läpitte.

En mä ainakaan tuntis kovin mukavaks olooni jos tanssisin hitaita veljeni tai poikani kanssa, syystä, että kun se vaan ei ole sopivaa. Ei siis ole sopivaa jonkun vieraan ukonkaan kanssa.
Vedäpäs tunteikas tango, niin huomaat että se on paitsi mukavampaa niin myös seksikkäämpää ja kiihottavampaa kuin teininojailu. :D

Ja totta hemmetissä ny tanssia saa! Minä tanssin aina kun siihen on tilaisuus ja miehenikin tykkää - tosin keskenämme ei ole tanssittu iäisyyksiin, kun ei ole lapsenvahteja.

Mitä siten jos vähän likistelee toista, kunhan vaatteet pysyy päällä?
Siten kun käy kuumana, niin pääsee kotiin ja toivottavasti lapset nukkuu...
 
Peyote
Vedäpäs tunteikas tango, niin huomaat että se on paitsi mukavampaa niin myös seksikkäämpää ja kiihottavampaa kuin teininojailu. :D

Ja totta hemmetissä ny tanssia saa! Minä tanssin aina kun siihen on tilaisuus ja miehenikin tykkää - tosin keskenämme ei ole tanssittu iäisyyksiin, kun ei ole lapsenvahteja.

Mitä siten jos vähän likistelee toista, kunhan vaatteet pysyy päällä?
Siten kun käy kuumana, niin pääsee kotiin ja toivottavasti lapset nukkuu...
hitaiden tanssiminen ei ole tanssimista, se on pelkkää lähmystämistä ja nojailua ja tekosyytä painautua toiseen kiinni.

Mulle kyllä merkkaa muuten se, ketä miesheni haluaa, eikä vaan se, että kunhan haluaa. Olis vähän ällöä ensin hankkia halut jonkun satunnaisen sylissä ja sit tulla kotiin esittämään kelpo puolisoa. hyi!
 

Yhteistyössä