Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
mies1
Miksi kiroilet? Suosittelen suhtautumaan elämään ja palstaan kevyesti, viihteenä. Silloin ei palstan jutut harmita ja palsta ei aiheuta minkäänlaisia sokkeja. :)
Niin yleensä teenkin, mutten siedä, jos hienoa naista ja ihmistä (joo joo mormooni herranjestas) loukataan. Olen luonteena naista suojeleva. En toki nyrkkejä käytä kuin viimeiseksi.

Tää on viihdettä tietty, mutta musta HG ei ansaitse paskamyrskyä vaan päinvastoin hänestä on monessa asiassa malliksi teille muille. HG, mä oon ainakin sun "palstaystävä" :)
 
nohh
Niin yleensä teenkin, mutten siedä, jos hienoa naista ja ihmistä (joo joo mormooni herranjestas) loukataan. Olen luonteena naista suojeleva. En toki nyrkkejä käytä kuin viimeiseksi.

Tää on viihdettä tietty, mutta musta HG ei ansaitse paskamyrskyä vaan päinvastoin hänestä on monessa asiassa malliksi teille muille. HG, mä oon ainakin sun "palstaystävä" :)
Oletko huomannut itse loukanneesi joitakin naisia täällä palstalla? Eivätkö he ole hienoja ihmisiä mielestäsi, kun ansaitsevat tulla loukatuiksi?
 
Bellademon
Tykkään etenkin siitä että sä ymmärrät, ja ehkä jopa nautit ajatuksesta ;) että jos mä ihailen nuoren naisen kauniita, neuleen alta upeasti erottuvia kiinteitä rintoja, en tee sitä piruuttani tai häntä painaakseni alas, vaan teen sen, koska olen mies ja pidän valtavasti naiskauneudesta, tyttömäisyydestä sekä naisellisuudesta. Sekin oli outoa, kuinka harva nainen täällä ymmärsi tämän ja piti tätä aivan luontevana asiana, osana ihmistä.

Tässä uskoakseni täytyy olla jotain negatiivisia, tai ainakin hyvin epäileviä, tuntemuksia liittyen joko miehiin, minuun, tai molempiin, joita mä en vaan tunnusta elämässä ja ihmisissä, etkä kai säkään. Mä uskon että me ollaan onnekkaampia kuin me ehkä tiedostetaankaan kun me ei asennoiduta näin varautuneesti tällaisiin asioihin.
Anteeksi, jos hieman jodlaan tähän väliin:

iiiiii-
hiiiii- hiiiiii
hiiiiii-
Trollerii-trolleraa-trolleri-

Kiitos, helpotti. Täysin absurdi keskustelu.

Jos mies1 on olemassa, hän on todennäköisesti jonkin onnettoman keskiaikaisen sielun reinkarnaatio, joka ei vaan ole kyennyt sopeutumaan tähän postmoderniin maailmaan kiroilevine, itsenäisine naishirviöineen. Mutta onneksi on tuo linnanneito Häppygirl, joja avuliaasti liehauttaa ihanaisen kymmenmetrisen palmikkonsa tämän ritarin kiivetä tuohon kalseaan torniin, johon neito on vangittuna :xmas:
 
Niin yleensä teenkin, mutten siedä, jos hienoa naista ja ihmistä (joo joo mormooni herranjestas) loukataan. Olen luonteena naista suojeleva. En toki nyrkkejä käytä kuin viimeiseksi.

Tää on viihdettä tietty, mutta musta HG ei ansaitse paskamyrskyä vaan päinvastoin hänestä on monessa asiassa malliksi teille muille. HG, mä oon ainakin sun "palstaystävä" :)
Uskovaiset ja feministit ei vissiin oo hienoja naisia. :stick:
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Bellademon
Niin yleensä teenkin, mutten siedä, jos hienoa naista ja ihmistä (joo joo mormooni herranjestas) loukataan. Olen luonteena naista suojeleva. En toki nyrkkejä käytä kuin viimeiseksi.

Tää on viihdettä tietty, mutta musta HG ei ansaitse paskamyrskyä vaan päinvastoin hänestä on monessa asiassa malliksi teille muille. HG, mä oon ainakin sun "palstaystävä" :)
Niin, kukaanhan ei paskamyrskyä noin lähtökohtaisesti varmastikaan ansaitse. Kumma vaan, että HG:lle on erivapaudet "välillä vähän revitellä". Ei sillä väliä, vaikka lyö lyötyä, tuomitsee jne. Mut pitäähän sitä välillä saada revitellä (siis olettaen, että revittelijä on kaunis, naiivi, isotissinen ja nuoleskelee mies1:ta)!

On kyllä sellaiset vaalenpunaiset suodattimet nyt kaverilla silmillä, että oksat pois. Miksi muuten miehet saa kiroilla, muttei naiset? Mikä on tuo miesten erivapaus? Ei varmasti kenenkään suusta v*** joka lauseen täytesanana ole missään nimessä viehättävää, mutta tietyissä yhteksissä esim. vanha kunnon "perkele" on kyllä jopa humoristinen lisä.

Siis kai nyt KAIKKI tietää, että miehet tykkää hyvin yleisesti tisseistä. Nehän ON kauniit, varsinkin isot :p. Mutta mies1:n tapa esittää asiat (suomalaiset naiset ja miehet sitä ja tätä) eli yleistää, ylentää itsensä, silmät pullistuen ja kuola suupielestä valuen (sori ei voi välttää tätä mielikuvaa) mielistelee HG:ta, pitää itseään muita sivistyneempänä ymym. on todella ällöttävää. Se joka itsensä ylentää, alennetaan. Vai miten se meni ;)

Mutta näähän olikin trolleja nää muutama, ainakin toivon niin.

(mun jodlaus ei onnistunut niinku piti, ei pitäis kikkailla liikaa)
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Peyote
Niin, kukaanhan ei paskamyrskyä noin lähtökohtaisesti varmastikaan ansaitse. Kumma vaan, että HG:lle on erivapaudet "välillä vähän revitellä". Ei sillä väliä, vaikka lyö lyötyä, tuomitsee jne. Mut pitäähän sitä välillä saada revitellä (siis olettaen, että revittelijä on kaunis, naiivi, isotissinen ja nuoleskelee mies1:ta)!

On kyllä sellaiset vaalenpunaiset suodattimet nyt kaverilla silmillä, että oksat pois. Miksi muuten miehet saa kiroilla, muttei naiset? Mikä on tuo miesten erivapaus? Ei varmasti kenenkään suusta v*** joka lauseen täytesanana ole missään nimessä viehättävää, mutta tietyissä yhteksissä esim. vanha kunnon "perkele" on kyllä jopa humoristinen lisä.

Siis kai nyt KAIKKI tietää, että miehet tykkää hyvin yleisesti tisseistä. Nehän ON kauniit, varsinkin isot :p. Mutta mies1:n tapa esittää asiat (suomalaiset naiset ja miehet sitä ja tätä) eli yleistää, ylentää itsensä, silmät pullistuen ja kuola suupielestä valuen (sori ei voi välttää tätä mielikuvaa) mielistelee HG:ta, pitää itseään muita sivistyneempänä ymym. on todella ällöttävää. Se joka itsensä ylentää, alennetaan. Vai miten se meni ;)

Mutta näähän olikin trolleja nää muutama, ainakin toivon niin.

(mun jodlaus ei onnistunut niinku piti, ei pitäis kikkailla liikaa)
ei kukaan tiedä miltä toi HG näyttää. Kauniiksi sitä on sanonut se itse ja tää "mies".
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
Tunnelma huoneessa oli samettinen. Kynttilä lepatti suloisesti muuten hämärässä tilassa. Ruusut tuoksuivat ja ulkoa lehahteli vieno kesäillan tuuli.
Mies kumartui hieman pöydän yli Onnentytön puoleen ja lausui karhealla äänellään "Oi tyttö kaunehin, miten ihanasti ymmärrätkään minua. Sinunlaisia ihanaisia soisin olevan enemmänkin. Et pahastune siitä miten ihailen kauneuttasi ja naisellisia sulojasi, olet kuin jumalatar. Sulosävelet soivat sisimmässäsi, kuin keijut kedolla harppua soittelemassa, voi miten ihana nainen oletkaan." Silmät sirillään hän antoi kiihkeän katseensa lipua Onnentytön vartaloa pitkin, pysähtyen jumaloimaan tytön paidan läpi pursuilevia rintoja. Onnentyttö kiemurteli ihastuksissaan eikä hän voinut olla päästämättä pientä hihitystä.

Mies kumartui yhä lisää pöydän yli ihastellakseen lähempää. Hän tunsi kuumotuksen nousevan ihan leukaan asti, kunnes Onnentyttö kiljahti "sun parta palaa!".

[video=youtube;3VMGVMks43w]https://www.youtube.com/watch?v=3VMGVMks43w[/video]
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
ei kukaan tiedä miltä toi HG näyttää. Kauniiksi sitä on sanonut se itse ja tää "mies".

Mun piti oikein tarkastaa toi kroppa competition ketju kun muistin että Häpi olis laittanut kuvan sinne, mutta se olikin "hellu", muistin siis väärin.

Mä oon ollu jo pitkään siinä uskossa että Häpi näyttää siltä.:p:ashamed:
 
Eikö aina ole opetettu, että on hyvä korostaa hyviä puoliaan. Näin jäävät vähemmälle ne vähemmän hyvät. Eikä tämä koske ainoastaan rintoja, vaan silmiä, huulia, hiuksia ja mitä nyt hyvää onkaan. Vyötärönkin korostus on hienoa, ja säärien.
 
........
No ihan tähän ketjun alkuperäis aiheeseen voin vastata, että itse suosin esim. v-aukkoisia paitoja juuri siitä syystä, että se ikään kuin "puolittaa" sen rintavarustuksen, joka näin näyttää vähän vähemmän suurelta, kun näkyy sitä ihoa.
 

Yhteistyössä