Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
9mm
Your head is humming and it won't go, in case you don't know,
The piper's calling you to join him,
Dear lady, can you hear the wind blow, and did you know
Your stairway lies on the whispering wind?

And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.
There walks a lady we all know
Who shines white light and wants to show
How everything still turns to gold.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last.
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll.
 
-
Yritin illalla lukea koko ketjun mutta nukahdin jossain sivulla 7. Se mitä ehdin lukea ei kyllä mun käsittääkseni ollut mitenkään naista halventavaa, likaista tai irstasta. Miksei mies (mies1 tai kuka tahansa mies) saisi kommentoida jos tykkää tisseistä? Kyllä itsekin nautin silmää miellyttävän miehen katselusta vaikka olen onnellisesti naimisissa ja vaikka en todellakaan panisi jokaisen silmää miellyttävän kanssa. Hiukan tuntui ylireagoinnilta joiltain naiseläjiltä.

Loppuja en edes jaksa lukea, taitaa olla niin ufojuttua :D
Tietysti saa tykätä tisseistä. Sehän on hienoa. Se, mikä tekee tästä huvittavaa on se, että naiset eivät saa pitää peniksistä tai ainakaan tietyn kokoluokan peniksistä enemmän kuin toisista, koska se, se jos jokin on jotenkin niin alkeellista.
 
Yritin illalla lukea koko ketjun mutta nukahdin jossain sivulla 7. Se mitä ehdin lukea ei kyllä mun käsittääkseni ollut mitenkään naista halventavaa, likaista tai irstasta. Miksei mies (mies1 tai kuka tahansa mies) saisi kommentoida jos tykkää tisseistä? Kyllä itsekin nautin silmää miellyttävän miehen katselusta vaikka olen onnellisesti naimisissa ja vaikka en todellakaan panisi jokaisen silmää miellyttävän kanssa. Hiukan tuntui ylireagoinnilta joiltain naiseläjiltä.

Loppuja en edes jaksa lukea, taitaa olla niin ufojuttua :D
Jees, taitaa olla jotain vanhoja kaunoja hampaankolossa tms. :D Otapa selvää noista palstamammeleista, tosiasioista ei saa koskaan puhua niiden oikeilla nimillä.
 
mies1
Jees, taitaa olla jotain vanhoja kaunoja hampaankolossa tms. :D Otapa selvää noista palstamammeleista, tosiasioista ei saa koskaan puhua niiden oikeilla nimillä.
Heräsit, kaunotar :) Kuin prinsessa Ruusunen paitsi ettet ole mitään satua... Ja sun rinnat varmasti myös on yhtä lailla aidot, eläväiset, ei mitkään piirretyt ruudulla. :) Ja siksi kauniit katsoa ja varmasti vielä kauniimmat koskea.
 
Heräsit, kaunotar :) Kuin prinsessa Ruusunen paitsi ettet ole mitään satua... Ja sun rinnat varmasti myös on yhtä lailla aidot, eläväiset, ei mitkään piirretyt ruudulla. :) Ja siksi kauniit katsoa ja varmasti vielä kauniimmat koskea.
Mä oon ollut hereillä jo klo seiskasta alkaen, alkaa jo niin taas väsyttää :| että tän päiväisistä keskusteluista ei mun osalta tule mitään :D Teidän kaikkien onneksi, paitsi nyt sun kun sulla tuntuu olevan joku ihmeellinen yhteys muhun ja alan epäillä jo että me tunnetaan:O
 
mies1
Mä oon ollut hereillä jo klo seiskasta alkaen, alkaa jo niin taas väsyttää :| että tän päiväisistä keskusteluista ei mun osalta tule mitään :D Teidän kaikkien onneksi, paitsi nyt sun kun sulla tuntuu olevan joku ihmeellinen yhteys muhun ja alan epäillä jo että me tunnetaan:O
No joo, mä kirjoitin tuolla aiemmin että väsyttiin ja sä oot vielä nukkumassa kun miettivät miksi lopetettiin yhtä aikaa kirjoittelu :D

Niin, kyllä sun kanssa on erikoisen hyvä kirjoittaa, ollaan varmaan jotenkin yhteyksissä, uskon sellaisiin juttuihin. Asun Etelä-Suomessa mut en taida tarkemmin uskaltaa... Harmi kun tässä ei oo privaa, ellen mä rekkaudu. Pitää harkita ;)

Joo en mäkään jaksa tänään pyöriä täällä, eilinen meni jo vähän överiksi ehkä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
nohh
Minun mielestä kannattaisi vaihtaa kirjoitustyyliä jos kirjoittelee useammalla eri nikillä, varsinkin jos kirjottelee pitkät pätkät vuoropuheluuta. Kannattas kiinnittää huomiota lauseiden rakenteisiin yms. Olisi silloin taitavammin tehty. Nyt ei ollut kovin taitavaa luettavaa.
Samaa juuri katsoin, kun tämän sivun tekstejä luin. :D Että nyt on kyllä niin samanlaiset kirjoittajat tyyliltään, että ohhoh. Täyttä sattumaa varmaan. :whistle: :D
 
Samaa juuri katsoin, kun tämän sivun tekstejä luin. :D Että nyt on kyllä niin samanlaiset kirjoittajat tyyliltään, että ohhoh. Täyttä sattumaa varmaan. :whistle: :D
Voi tsiisus, tää ketju jääkin tähän. On teillä vilkas ja erittäin mielenvikainen mielikuvitus. Miksi ihmeessä jaksaisin keksiä jotain toista nikkiä, alkaa kirjoittelee sillä noin äärettömän monimutkaista teksitä josta en ymmärrä tai ehkä ymmärtäisin jos keskittyisin täysillä, mutta tää palstailu ei ole mulle sitä varten vaan ihan kevyttä chattailua. Mutta luokaa kuulkaa mitä tahansa teorioita tahansa JA Echo pliide, kirjoita se kirja! Ihan sama aiheesta, mutta oikeesti teikäläisellä on lahjoja enkä ole ainoa kuka on huomannut :O Illanjatkot kaikille!
 
epäilenpä
[QUOTE="hmh";29660631]Sitä mää olen tässä miettinyt että onko tällä häppis-miehellä pallit vai tissit? Ehkä molemmat?[/QUOTE]

Kyllä sillä varmaan jonkinlaiset tissin tapaset on.
 
"salma"
[QUOTE="hmh";29660631]Sitä mää olen tässä miettinyt että onko tällä häppis-miehellä pallit vai tissit? Ehkä molemmat?[/QUOTE]

Kyllä sillä jonkinlaiset tissit on, oli se sitten mies tai nainen. Palleja ei ole.
 
mies1
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29660636:
vikas se on pienikin vika jos on korvien välissä. :rolleyes:
Aika törkeetä sulta. Musta Happygirl on tän palstan lähes ainoa selväjärkinen nainen näistä vakkareista. Ja vaikuttaa paljon hienommalta persoonalta kuin kukaan muu.
 

Yhteistyössä