K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta on vähän hassua että carpe diem tulisi tälle levylle. Se on tehty lähempänä edellisen levyn julkaisua ja se on ikään kuin jo oman matkansa tehnyt. Ymmärrän että sillä voi olla vaikutusta johonkin kuunteluihin mutta en tiedä miten se istuu uuden levyn kokonaisuuteen.
Ainakin Carpe Diem oli mukana siinä openstage listalla. Ja tästä levystähän ei ymmärtääkseni olla tekemässä ehjää kokonaisuutta vaan sekalaisesti kaikkea. Joksut ainakin itse sanoivat niin ja käyttivät cocktail sanaa
 
vierailija
Musta on vähän hassua että carpe diem tulisi tälle levylle. Se on tehty lähempänä edellisen levyn julkaisua ja se on ikään kuin jo oman matkansa tehnyt. Ymmärrän että sillä voi olla vaikutusta johonkin kuunteluihin mutta en tiedä miten se istuu uuden levyn kokonaisuuteen.
Toisaalta bändi sanoi että tämä levy kertoo heidän kokemuksistaan tässä uudessa uran käännekohdassa joten on ihan loogista ottaa CD mukaan kun se laittoi kaiken alulle.
 
vierailija
Ihastuin vähän siihen urbaniin mutta sen bändi nyt vaan ei onnistunut vakuuttamaan. Tein muutaman nopeahkon kuuntelun mutta ei kyllä osunut sellaista biisiä jonka olisin jaksanut kuunnella loppuun. Ulkonäkö ei sit kuitenkaan riitä.
Mä ”ihastuin” myös U:hun, mutta se musiikki ei ollut munkaan makuun. Harmi. En tiedä tykästyisikö heihin, jos vaan antaisi useamman mahdollisuuden.
 
vierailija
Mä ”ihastuin” myös U:hun, mutta se musiikki ei ollut munkaan makuun. Harmi. En tiedä tykästyisikö heihin, jos vaan antaisi useamman mahdollisuuden.
Toi suositeltu Belo sonce oli kyllä ihan kaunis, mutta ei ehkä jää mulle kuunteluun.

Sen sijaan ostin vähän epähuomiossa lipun Sudden lightsin keikalle ja niitten musasta oon oikein innostunut! Ne sopis mun mielestä tosi hyvin Joksujen kanssa yhteisille keikoille. Ovat riittävän erilaisia mutta kuitenkin jossain määrin samoilla aalloilla.
 
vierailija
Toi suositeltu Belo sonce oli kyllä ihan kaunis, mutta ei ehkä jää mulle kuunteluun.

Sen sijaan ostin vähän epähuomiossa lipun Sudden lightsin keikalle ja niitten musasta oon oikein innostunut! Ne sopis mun mielestä tosi hyvin Joksujen kanssa yhteisille keikoille. Ovat riittävän erilaisia mutta kuitenkin jossain määrin samoilla aalloilla.
No ei niitä joksujen yhteyteen tarvitse ympätä, vaikka tykkäätkin, aika minäminä meininkiä nyt.
 
vierailija
Jancea Logomosta. Toi Janin paita on yksi mun suosikki Joksujen esiintymisasuista. Harmi kun sitä ei ole sen jälkeen näkynyt (vai onko?). https://x.com/kiuruthings/status/1837380815979704576?s=61
Ah! Tätä olen kaivannut! Mulla on video tosta myös mutta niin onneton oli silloinen kamerani että jokainen valon välähdys pikselöityy ärsyttävästi. Otti niin päähän kun olin kuitenkin tosi hyvällä paikalla näkemässä ja kuvaamassa. Eli suuri kiitos tästä 🥰

Näin mielestäni taannoin ton paidan Janilla jonkun vanhemman keikan kuvissa, mutta en muista mikä oli kyseessä. Siis viisuja edeltäneeltä ajalta.
 

Yhteistyössä