Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
mies1
[QUOTE="madame";29657013]Tai ehkä on niin, että toiset kokevat miehen käytöksen lipevänä, toiset eivät?
Ksantippa sen sanoi :D
Tykkään kovasti myös Happygirlistä, vaikka joskus olen tainnut hänelle suutahtaa. Nuoruuden ailahtelevaisuus ja toisaalta ehdottomuus on raivostuttavaa mutta hauskaa. Jos järjestäisin palstatapaamisen, HG ja mies1 olisivat ehdottomasti kutsuttujen listalla. Muita ei varmaan sitten saisikaan paikalle :LOL:[/QUOTE]

;D Hauska idis!

Tietysti toi voi vaikuttaa että Suomessa ei oikein yleensä ole sellaista, että miehet voimakkaasti tunteita tunnustavat. Mutta mä oon sellainen kaveri. Eikä yhtään nolota eikä hävetä. Ja silti aitous tunteissa on mulle kaiken a ja o eli ei se mitenkään tarkoita että feikkaan.

Mä jotenkin koen että jos toista rakastaa oikein rajusti niin se läikkyy yli myös sanoin, teoin ja tuntein. Ja sellainen on kyllä mulle tärkeä tekijä, intohimottomassa suhteessa en voisi elää vaan uskon että se liekki pysyy, jos siitä uutterasti ja tinkimättömästi huolehditaan.
 
jos vaan lopettaisit ton pelleilyn ja ottasit vaan yhden nikin käyttöön.
Aaarggh, jaksa tota sun samaa jankutusta. Mä en ensinnäkään ymmärrä tai edes jaksa yrittää ymmärtää noita mies1:sen tekstejä, muita kun niitä joista saan selvää :D Eli hyvin harvoja. Mutta niistä joista saan selvän, niin en nyt käsitä miksi pitäisi olla NOIN vihainen. Tyhmä kun olen niin säästyn tuoltakin mielipahalta :saint:
 
mies1
Miksi sinusta sitten saa sellaisen kuvan, jos et ole sellainen? Mitään muuta en sinusta tiedä, kuin tänne kirjoittamasi ja niistä saa sellaisen vaikutelman. Sinussa ei ole lainkaan lihaa luiden ympärillä.
Ehkä joku saa, mutta kyse voi olla tämän omista ennakkoluuloista. Minua ei ole kukaan nainen lipeväksi kutsunut, koska teen ja sanon tällaiset asiat sydämestäni, en teeskentele vaan olen rehti näissä kuvioissa "sata lasissa".
 
Peyote
Aaarggh, jaksa tota sun samaa jankutusta. Mä en ensinnäkään ymmärrä tai edes jaksa yrittää ymmärtää noita mies1:sen tekstejä, muita kun niitä joista saan selvää :D Eli hyvin harvoja. Mutta niistä joista saan selvän, niin en nyt käsitä miksi pitäisi olla NOIN vihainen. Tyhmä kun olen niin säästyn tuoltakin mielipahalta :saint:
Et tietenkään ymmärrä. Sehän on sun roolis happynä, ettet ymmärrä.
 
"orion"
Itse asiassa jo tää tapa, jolla sä kirjoitat, kertoo, että sulla ei ole kaikki reilassa. Aivan sama kuin Peyotella.

Tyytyväinen ihminen näkee kaikessa hyvää ja kaunista. Jos ette tiedä tästä, ette te oikein todellisesti tyytyväisiä ole olleetkaan.
Miksi koet tarpeelliseksi sanoa jotain tuollaista?

Se on hienoa pitää tavoitteena täydellistä tyytyväisyyttä, onnellisuutta, kiitollisuutta ja rakastavuutta, mutta täytyy myös osata tunnustaa jos ei olekaan vielä täydellinen. Minusta vaikuttaa nyt siltä, että et ole sitä omaa peiliäs ihan pohjiin asti vielä tutkinut. (Harva kai meistä on...)
 
mies1
tommoset avarakatseiset naiset sopii hyvin yheksi illaksi mutta järkimies ottaa akaksi ja lastensa äidiksi pikkusen vakavamielisemmän
Liika vakavuus ja pikkusieluisuus ei kyllä ole puoleensa vetävää naisessa mulle. Oon persoonana sen verran ulospäinsuuntautunut, leikkisä, ym. :) Liian vakava nainen ja liian arka nainen luultavasti ahdistuvat musta helposti.
 
...ahh, mun tekee mieli taas ryhtyä second hand -kirjailijaksi. Sori, älkää nuoripari loukkaantuko:

Katuvalot paistoivat ikkunaverhojen lomasta. Häppis antoi koliikista huutavan Onni-vauvan mies1:n käsivarsille ja nauroi iloisesti:"Mä olen valvonut nyt kolmeen asti yöllä ja hymyillyt pikku Onnikalle ja laulanut kolmeen kertaan Ipanapa-levyn ja soittanut pan-huilulevyä, voisitko viedä vuorostasi Aarteen aamulla kouluun ja olla siinä vanhempainvartissa, ope varmaan ottaa esille sen kun Aarre -harmillisesti-menetti malttinsa ja siveli pontevasti nyrkillä vähän sitä Jonnea otsaan? On muuten niin eläväinen tuo meidän Aarre, ja omaa tahtoa löytyy, hienoa!"

Mies1 tokaisi: "Vai että just kun pidän kandiseminaareja! Mun pitää olla huomenna positiivinen ja hymyillä kaikille, mut eihän se nyt onnistu kun sä pilaat mun hyvät energiat!"

"Mutta veisitkö aamulla edes roskat, mä kun siivosin Onni käsivarrellani eilisillan?" Häppis kysyi lempeästi hymyillen.
"Kuinka sä voit kysyä multa noin brutaalia???Mikä postmoderni feministi sä olet??"

Ja niin edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29657193]Peesi! Ihan liian moni suomalainen mies on kuihduttanut sisimmästään ainutlaatuisen hehkunsa, pyrkinyt vaikuttamaan uskottavalta viehätysvoimansa kustannuksella, vanhentunut, katkeroitunut ja päätynyt käyttämään sivistyssanoja oikeissa asiayhteyksissä.[/QUOTE]

No ei tosiaankaan ole mutta olisihan se sääli jos erikoinen tyyppi muuttuisi samaksi massaksi kuin kaikki muutkin, vain siksi että kanssaihmiset (tai tää palsta) painostaa siihen. Erikoisuudessa edelleenkään ei ole mitään pahaa, minä ainakin olen sen verran realisti että myönnän tässä maailmassa olevan niitä muutettavia ja parannettavia asioita oikeasti. Persoonallisuus ei ole sitä.
 
mies1
[QUOTE="orion";29657247]Miksi koet tarpeelliseksi sanoa jotain tuollaista?

Se on hienoa pitää tavoitteena täydellistä tyytyväisyyttä, onnellisuutta, kiitollisuutta ja rakastavuutta, mutta täytyy myös osata tunnustaa jos ei olekaan vielä täydellinen. Minusta vaikuttaa nyt siltä, että et ole sitä omaa peiliäs ihan pohjiin asti vielä tutkinut. (Harva kai meistä on...)[/QUOTE]

Nyt sä sekoitat. En puhu täydellisyydestä, sitä ei kukaan voi olla eikä saa olla.

Mutta puhun käytöstavoista ja kunnioituksesta sekä elämänasenteesta ja ennakkoasenteesta. En parhaalla tahdollakaan usko, että henkisesti hyvinvoiva ihminen tunnista toiseen ja päivästä toiseen naljailee netissä kanssakeskustelijoilleen ja tunkee lähes koko ajan kielteistä kommenttia toisesta ruutuun, tai ottaa yhden tällaiseksi kohteekseen. Vaan se hyväntahtoisuus tulee kaikkeen normaaliin vuorovaikuttamiseen, etenkin asenteeseen, silloin kun ihminen voi tarpeeksi hyvin.

Minä en esimerkiksi muista, koska olisin vihannut jotain ihmistä, enkä edes muista, koska olisin halunnut edes oikein loukata tai satuttaa toista ihmistä. Tyttöystäviäni en ole juuri ikinä halunnut näin kohdella, koska he ovat olleet niin hienoja ihmisiä. Tässäkin ketjussa pyysin anteeksi Echolta, johon hän ei toki vastannut mikä olisi kohteliasta, esim. saat anteeksi: nää on just niitä pieniä asioita, jotka herkempi ihminen huomaa.

Elämä on paljon keveämpää näin kun ei ole katkeruus, kielteisyys, viha eikä pelko kovin läheisiä tunteita. Sitä enemmän mua surettaa näiden tunteiden yleisyys ja päällekäyvyys täällä. Ja tietysti yleinen pahoinvointi monella ihmisellä on ikävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Peyote
Nyt sä sekoitat. En puhu täydellisyydestä, sitä ei kukaan voi olla eikä saa olla.

Mutta puhun käytöstavoista ja kunnioituksesta sekä elämänasenteesta ja ennakkoasenteesta. En parhaalla tahdollakaan usko, että henkisesti hyvinvoiva ihminen tunnista toiseen ja päivästä toiseen naljailee netissä kanssakeskustelijoilleen ja tunkee lähes koko ajan kielteistä kommenttia toisesta ruutuun, tai ottaa yhden tällaiseksi kohteekseen. Vaan se hyväntahtoisuus tulee kaikkeen normaaliin vuorovaikuttamiseen, etenkin asenteeseen, silloin kun ihminen voi tarpeeksi hyvin.

Minä en esimerkiksi muista, koska olisin vihannut jotain ihmistä, enkä edes muista, koska olisin halunnut edes oikein loukata tai satuttaa toista ihmistä. Tyttöystäviäni en ole juuri ikinä halunnut näin kohdella, koska he ovat olleet niin hienoja ihmisiä. Tässäkin ketjussa pyysin anteeksi Echolta, johon hän ei toki vastannut mikä olisi kohteliasta, esim. saat anteeksi: nää on just niitä pieniä asioita, jotka herkempi ihminen huomaa.

Elämä on paljon keveämpää näin kun ei ole katkeruus, kielteisyys, viha eikä pelko kovin läheisiä tunteita. Sitä enemmän mua surettaa näiden tunteiden yleisyys ja päällekäyvyys täällä. Ja tietysti yleinen pahoinvointi monella ihmisellä on ikävää.
Tuliko sulla mieleen, että anteeksipyytämällä ei voi pakottaa toista antamaan anteeksi?
 
  • Tykkää
Reactions: krut
"Entinen Ksantippa S."
No ei tosiaankaan ole mutta olisihan se sääli jos erikoinen tyyppi muuttuisi samaksi massaksi kuin kaikki muutkin, vain siksi että kanssaihmiset (tai tää palsta) painostaa siihen. Erikoisuudessa edelleenkään ei ole mitään pahaa, minä ainakin olen sen verran realisti että myönnän tässä maailmassa olevan niitä muutettavia ja parannettavia asioita oikeasti. Persoonallisuus ei ole sitä.
No on aika moni mies ainakin päästänyt itsensä vanhentumaan. Ja minä henkilökohtaisesti pidän nuoria miehiä selvästi komeampina kuin vanhoja miehiä. He ovat jotenkin onnistuneet säilyttämään poikamaisuutensa.

Mutta joo, olet oikeassa. On maailmassa toki isompiakin murheita kuin miesten vanheneminen ja järkiinsä tuleminen. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Hyvää yötä.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"vierailija"
Nyt sä sekoitat. En puhu täydellisyydestä, sitä ei kukaan voi olla eikä saa olla.

Mutta puhun käytöstavoista ja kunnioituksesta sekä elämänasenteesta ja ennakkoasenteesta. En parhaalla tahdollakaan usko, että henkisesti hyvinvoiva ihminen tunnista toiseen ja päivästä toiseen naljailee netissä kanssakeskustelijoilleen ja tunkee lähes koko ajan kielteistä kommenttia toisesta ruutuun, tai ottaa yhden tällaiseksi kohteekseen. Vaan se hyväntahtoisuus tulee kaikkeen normaaliin vuorovaikuttamiseen, etenkin asenteeseen, silloin kun ihminen voi tarpeeksi hyvin.

Minä en esimerkiksi muista, koska olisin vihannut jotain ihmistä, enkä edes muista, koska olisin halunnut edes oikein loukata tai satuttaa toista ihmistä. Tyttöystäviäni en ole juuri ikinä halunnut näin kohdella, koska he ovat olleet niin hienoja ihmisiä. Tässäkin ketjussa pyysin anteeksi Echolta, johon hän ei toki vastannut mikä olisi kohteliasta, esim. saat anteeksi: nää on just niitä pieniä asioita, jotka herkempi ihminen huomaa.

Elämä on paljon keveämpää näin kun ei ole katkeruus, kielteisyys, viha eikä pelko kovin läheisiä tunteita. Sitä enemmän mua surettaa näiden tunteiden yleisyys ja päällekäyvyys täällä. Ja tietysti yleinen pahoinvointi monella ihmisellä on ikävää.
Mikä helvetin toki?
 
"ihminen"
Ah Häppis, tuo leikkisä ja positiivinen ilmestys, joka milloin missäkin ketjussa kutsuu muita vajukeiksi, uhkailee lakimiehillä kun itse kämmäilee ja ihanan söpösti väittää mielenvikaisiksi niitä, jotka eivät ylistä hänen kaukana tulevaisuudessa siintävää täydellistä äitiyttään. Mikä ihastuttava olento!
 
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä