Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
En ole eri mieltä. Mutta eikös samassa suhteessa voi olla sekä unelmia, tyytyväisyyttä yms. että tuota arkea, ristiriitojen ratkontaa, ym.? Miksiköhän palstalla korostuu niin vähän noi onnen tunteet sitten...

Eiköhän hyvässä suhteessa enemmistö ajasta kuitenkin ole tuota hyvää oloa, eikä kuten täällä tuntuu, että enemmistö teksteistä ja kirjoittajista on negatiivisemmin liikkeellä.

Kyllä mä ainakin olen onnellinen ja rakastan miestäni, mutta kun ne onnen tunteet ei kohdistu sinuun. Mitä tyytyväisempi ihminen, niin varmaan sitä suurempi ällötysrektio tulee sun jutuista kun se muodostaa niin ison kontrastin sille kaikelle hyvälle, mitä meillä normaaleilla ihmisillä on meidän omissa elämissä.
 
mies1
Mies1:Niin mäkin olin täynnä kukkaisajatuksia seurusteluaikana, vähän niin kuin sä ja HG. Nykyisinkin mun mieli on levollinen, runollinen ja kiitollinen niinä harvoina hetkinä kun ollaan miehen kanssa kahdestaan talossa.

Teepäs lapsia, niin sun arki mullistuu täysin.
Lapsia ei ole, mutta en tuostakaan olisi varma, että lasten jälkeen tulee väistämättä tuollainen mullistus, jossa ei enää ole niin hirveästi noita "kukkaisajatuksia", jos vaan suhde oikeasti rokkaa.

Eli pitkät suhteet ja lapset eivät musta ole vielä peruste muuttua negatiivisemmaksi, äkäisemmäksi, kyyniseksi, yms. Ei kai se lapsi nyt automaagisesti pistä sitä arkea v-mäisemmäksi? :) Omassa kotonani harvoin ainakin lasten tietoon tuli siinä mitassa vellovaa pahoinvointia kummankaan vanhemman kautta kuin täältä saa lukea teksteistä ja keskustelutavoista.
 
mies1
Kyllä mä ainakin olen onnellinen ja rakastan miestäni, mutta kun ne onnen tunteet ei kohdistu sinuun. Mitä tyytyväisempi ihminen, niin varmaan sitä suurempi ällötysrektio tulee sun jutuista kun se muodostaa niin ison kontrastin sille kaikelle hyvälle, mitä meillä normaaleilla ihmisillä on meidän omissa elämissä.
Tuossa erehdyt. Oikein aidosti onnellinen ja tyytyväinen ihminen on näitä tunteita kaikkialle ulospäin. Ihmisestä tulee auringonkaltainen, ja se on kaunista monelle.
 
Peyote
Tuossa erehdyt. Oikein aidosti onnellinen ja tyytyväinen ihminen on näitä tunteita kaikkialle ulospäin. Ihmisestä tulee auringonkaltainen, ja se on kaunista monelle.
Normaali ihminen häiriintyy ja ahdistuu kun näkee, että toinen teeskentelee, lyttää, vähättelee ja jyrää, niinkuin sinä aina täällä teet. Normaali ihminen nyt vaan normaalisti nousee pahoja asioita vastaan.
 
Omassa kotonani harvoin ainakin lasten tietoon tuli siinä mitassa vellovaa pahoinvointia kummankaan vanhemman kautta kuin täältä saa lukea teksteistä ja keskustelutavoista.
Ei mulla ainakaan ole mitään vellovaa henkistä pahoinvointia oman elämäni, parisuhteeni tai lapseni takia vaikka kirjoitan tylysti sulle sen takia, että en pidä sun lässytyksistä.

Sun nyt pitää vain sisäistää sellainen asia, että ihmisten elämässä/mielenterveydessä ei ole mitään vikaa vaikka he eivät sun kanssa olisikaan samaa mieltä. Sä ärsytät monia ja ihan itseäsi saat tuosta syyttää eikä tuolla asialla ole mitään tekemistä meidän kenenkään elämän kanssa.
 
En ole eri mieltä. Mutta eikös samassa suhteessa voi olla sekä unelmia, tyytyväisyyttä yms. että tuota arkea, ristiriitojen ratkontaa, ym.? Miksiköhän palstalla korostuu niin vähän noi onnen tunteet sitten...

Eiköhän hyvässä suhteessa enemmistö ajasta kuitenkin ole tuota hyvää oloa, eikä kuten täällä tuntuu, että enemmistö teksteistä ja kirjoittajista on negatiivisemmin liikkeellä.
Tottakai voi ja pitääkin olla, mutta ei sitä onnellisuutta tarvi erikseen esiin tuoda tai hehkuttaa ja ei se onnellisuus parisuhteessa silti tee ihmistä niin autuaaksi etteikö ulkopuoliset ärsykkeet voisi ärsyttää. Oli sitten parisuhteessaan kuinka onnellinen, tyytyväinen tai haaveileva tahansa
 
  • Tykkää
Reactions: Rea Listi ja Owl
Tuossa erehdyt. Oikein aidosti onnellinen ja tyytyväinen ihminen on näitä tunteita kaikkialle ulospäin. Ihmisestä tulee auringonkaltainen, ja se on kaunista monelle.
Et sä voi sanoa toisen puolesta onko tämä onnellinen vai ei.

Mä kirjoitin jo tuossa aiemmin, että olen tyytyväinen parisuhteeseeni ja elämääni, mutta mun hyvänkin päivän pilaa sun kaltainen ihminen. Kun et vain osaa lopettaa niin kyllä lopulta rauhallisinkin ihminen kyllästyy tuohon jankkaamiseen.
 
mies1:

Olet kova kritisoimaan palstan naisia ja väität heitä karkeiksi etc.
Olisiko aika katsoa peiliin?

Palstan miehet eivät puolla ajatuksiasi, vaikka kovasti kirjoittelet kaikkien miesten "äänellä".

Itseasiassa yksikään tuntemani mies ei puolla ajatuksiasi.
Voin rehellisesti sanoa että tunnen paljon miehiä!

Vaikutat hyvin herkältä ja naiselliselta, et kovin miehekkäältä.
Tästä syystä ilmeisesti koet ihan normaalin naisen karkeana.
 
Peyote
Et sä kovin onnellinen voi olla kun sulla muhii noin paljon kaikkee kielteistä :(
Itseasiassa olen hyvinkin onnellinen, koska en tosielämässä ole koskaan törmännyt kenenkään sinunkaltaiseen. Olenkin miettinyt, että mitä kammottavaa sinun sisälläsi mahtaa muhia, koska koskaan ikinä kenenstäkään ei ole mun karvat näin pystyyn nousseet. ihan vaan intuitiolla sanon, että olet paha.
 
mies1
Ei mulla ainakaan ole mitään vellovaa henkistä pahoinvointia oman elämäni, parisuhteeni tai lapseni takia vaikka kirjoitan tylysti sulle sen takia, että en pidä sun lässytyksistä.

Sun nyt pitää vain sisäistää sellainen asia, että ihmisten elämässä/mielenterveydessä ei ole mitään vikaa vaikka he eivät sun kanssa olisikaan samaa mieltä. Sä ärsytät monia ja ihan itseäsi saat tuosta syyttää eikä tuolla asialla ole mitään tekemistä meidän kenenkään elämän kanssa.
Itse asiassa jo tää tapa, jolla sä kirjoitat, kertoo, että sulla ei ole kaikki reilassa. Aivan sama kuin Peyotella.

Tyytyväinen ihminen näkee kaikessa hyvää ja kaunista. Jos ette tiedä tästä, ette te oikein todellisesti tyytyväisiä ole olleetkaan.
 
mies1
Et sä voi sanoa toisen puolesta onko tämä onnellinen vai ei.

Mä kirjoitin jo tuossa aiemmin, että olen tyytyväinen parisuhteeseeni ja elämääni, mutta mun hyvänkin päivän pilaa sun kaltainen ihminen. Kun et vain osaa lopettaa niin kyllä lopulta rauhallisinkin ihminen kyllästyy tuohon jankkaamiseen.
Ei, en usko sua :) Jos sä olet ihan oikeesti onnellisessa tilassa, niin sä oot myös hyvä, ystävällinen ym. muille ihmisille. Maailma näyttää valoisalta paikalta kun on hyvä olla ja kaikessa on hyvää.
 
Itse asiassa jo tää tapa, jolla sä kirjoitat, kertoo, että sulla ei ole kaikki reilassa. Aivan sama kuin Peyotella.

Tyytyväinen ihminen näkee kaikessa hyvää ja kaunista. Jos ette tiedä tästä, ette te oikein todellisesti tyytyväisiä ole olleetkaan.
Älä nyt enää jaksa jauhaa tuota paskaa. Sä elät jossakin ihmeellisessä harhamaailmassa jossa näet sun persettä nuolevat naiset ihanina keijuina jotka palvovat maata sun alapuolella. Eri mieltä olevat ja itsenäisesti ajattelevat naiset ovat sun mielestä varmaan jotakin demoneita.

No erittäin mielelläni olen sun mielikuvissa demoni niin eipä tarvitse pelätä joutuvansa tuon kaltaisen ihmisen iskuyritysten kohteeksi.
 
Peyote
Kiinnostais tietää, miksi mä sitten en olisi onnellinen? itse kun en keksi yhtään syytä olla onneton. elämäni on täynnä positiivisia asioita, mulla on välit kunnossa perheeni kanssa, mulla on mies, jota voin kaikinpuolin ihailla, mulla on hienot lapset ja mukava elämäntilanne.

Jos onnettomaksi mut tekee se, että kuvottaa kun joku on ällötys, niin sitten varmasti kaikki ihmisoikeusaktivistitkin ovat hyvin syvästi onnettomia ihmisiä, tai ne, jotka haluavat saada roistot kiikkiin ja linnaan.
 
mies1
Älä nyt enää jaksa jauhaa tuota paskaa. Sä elät jossakin ihmeellisessä harhamaailmassa jossa näet sun persettä nuolevat naiset ihanina keijuina jotka palvovat maata sun alapuolella. Eri mieltä olevat ja itsenäisesti ajattelevat naiset ovat sun mielestä varmaan jotakin demoneita.

No erittäin mielelläni olen sun mielikuvissa demoni niin eipä tarvitse pelätä joutuvansa tuon kaltaisen ihmisen iskuyritysten kohteeksi.
No ni, sieltä lähti taas aika äkäistä ja äijämäistä tekstiä :)

Jos sä pidät itse tuollaista tekstiä onnellisen ihmisen tekstinä niin sä et tiedä, mitä onni on, vaikka sä voit itse luulla tietäväsi.
 
"poikia3"
Musta kyllä olet nyt alkanut kutsua seksismiksi jotain, joka on aivan normaalia seksuaalisuutta eli väittelet nyt sen maallikoiden feminismimyytin tapaan, jossa toivon juuri varovuutta uskomuksena. On vain olemassa tiettyjä biologisia ja esteettisiä lainalaisuuksia: vain tällainen myyttinen feminismi kyseenalaistaisi nämä ja pystyttäisi niiden tilalle silkkaa ideologiaa.

Olen aivan samaa mieltä, että ko. nainen oli kokonainen ihminen, mutta samaan aikaan jumaloin hänen rintojaan. Eivät nämä välttämättä siis toisiaan pois sulje, ellei ota niitä trauma- tai äärifeminismilaseja päähänsä.

Kyllä minäkin olen "oikea mies", ei mikään kirjoittamani tee minusta ihmisenä miestä, joka ei naista suuresti kunnioita ja arvosta. Haluhan on myös mitä korkeinta ihailua. Lähinnä vakaumuksellinen maallikkofeministi näkee siinä ideologian mörön. Tämä ei vaan oikein ole vakuuttava näkemys esim. akateemisesti tai etiikkana.
Naisen kunnioittamista ei ole se, että teet hänestä objektin. Toki voit niin pään sisälläsi ajatella, mutta sen sanominen ääneen on nimenomaan limaista. On eri asia kirjoittaa ja kertoa ihailevansa naisen vartaloa ja rintoja kuin kirjoittaa pursuilevista rinnoista. Ja kun sen sanoo ääneen on feministi. Vaan kun se ei pidä paikkaansa. Minä puolustan miesten oikeuksia ihan siinä kuin naistenkin elää tasa-arvoista elämää. Vasta nykyään miehistä on tullut objekteja siinä missä naiset ovat olleet sitä vaikka kuinka kauan. Ja jos minä kuvailisin nuorta miestä samalla lailla näin 4-kymppisenä naisena olisin minäkin seksistinen. Ja myönnän, katson ja ihailen hyvävartaloisia miehiä, saatan jutella heistä naisporukassa ja jopa hyvin tuntemieni miesten kanssa, mutta sanavalintani eivät koskaan ole noin karkeat kuin käyttämäsi. Mutta ethän sinä tässäkään kohtaa näe tekemissäsi mitään väärää
 

Yhteistyössä