[QUOTE="poikia3";29656242]Hoh-hoijaa taas mitä vääntöä.
Kyllä, miehet ovat ihailleet naisten vartaloita ja rintoja aikojen alusta. Jotkut ihailevat mielummin peppuja kuin rintoja. Mutta tapa, jolla mies asiasta kirjoitti oli äärimmäisen seksistinen (rinnat pursuilivat ...). Se nuori nainen oli ihminen, ei seksiobjekti, ja saman asian voi kirjoittaa ja ilmaista myös tavalla, joka ei ole seksistinen. Nainen on muutakin, kuin vartalonsa ja rintansa. Enkä minä, kuten suurin osa muistakaan naisista halua olla pelkkä rintavarustukseni, kun kanssani keskustellaan.
Ja kyllä, tällä palstalla on ihan OIKEITA MIEHIÄ, niitä, jotka todennäköisesti saisivat minutkin syttymään todella nopeasti. Niitä, jotka oikeasti arvostavat myös naista, sen ulkokuorensa takana.
Kannattaisi mies oikeasti miettiä, miksi minua miellyttää esim. Päättömän ja Krutin viestit tässä ketjussa, sinun viestisi saavat minut lähinnä oksentamaan.[/QUOTE]
Musta kyllä olet nyt alkanut kutsua seksismiksi jotain, joka on aivan normaalia seksuaalisuutta eli väittelet nyt sen maallikoiden feminismimyytin tapaan, jossa toivon juuri varovuutta uskomuksena. On vain olemassa tiettyjä biologisia ja esteettisiä lainalaisuuksia: vain tällainen myyttinen feminismi kyseenalaistaisi nämä ja pystyttäisi niiden tilalle silkkaa ideologiaa.
Olen aivan samaa mieltä, että ko. nainen oli kokonainen ihminen, mutta samaan aikaan jumaloin hänen rintojaan. Eivät nämä välttämättä siis toisiaan pois sulje, ellei ota niitä trauma- tai äärifeminismilaseja päähänsä.
Kyllä minäkin olen "oikea mies", ei mikään kirjoittamani tee minusta ihmisenä miestä, joka ei naista suuresti kunnioita ja arvosta. Haluhan on myös mitä korkeinta ihailua. Lähinnä vakaumuksellinen maallikkofeministi näkee siinä ideologian mörön. Tämä ei vaan oikein ole vakuuttava näkemys esim. akateemisesti tai etiikkana.