Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
Nyt sä tajusit taas väärin. Kova kiroilu ei muuten ole kovin nättiä naiselta, eikä miesten toivelistalla naisista korkealla.

Musta sä otat tän vähän liian vakavasti. Jos opiskelet yliopistossa, siellä tuo näyttöihin uskominen on isoimmassa osassa. Ei se tällaisessa arkisemmassa kuviossa ole niin tarkoituksenmukaista.
Eikä mies, jota shokeeraa ja hämmentää ajatteleva nainen, ole millään listalla korkealla naisten mielestä. Paitsi mieluisimmat shoppailukaverit- listalla fag hageillä.

Mä en tiedä missä ja mitä sinä opiskelet, mutta jos siellä riittää "Uskokaa kun minä niin sanon"- metodit, niin en ehkä haluakaan tietää.
 
"Lukutoukka"
Uteliaisuuttani selailin ketjua alusta alkaen ja ihan selvästi mun silmille hyökkää mies1:n kohdistuva mollaaminen. Hienoa et miehet kehuu naisia, mulla on isot tissit ja olen hieman ylipainoinen niin en hänen makuaan ole lähelläkään varmasti ylipainon takia mut riittää kun omalle miehelle kelpaan. Tissit on ihana juttu, niin miesten kuin naisten mielestä. En halua yllyttää ketään enkä puolustaa ketään kun palstataukoa pitkästi takana mut kyllä tässä nyt on melko kovasti yhden miehen kimppuun käyty purkamaan omaa pahaa oloaan.
 
"vieras."
No oletpas sinä syvällisesti perehtynyt kaikkiin teksteihini palstalla?

Kyllä kunnioituksen puute on tietynlaista vihamielisyyttä, joka ei ole Jeesuksen mukaista toimintana.

Kyllä kategorisesti eri.

No, älä sitten avaa. Mutta jos väität, että miehellä ja naisella ei ole eroja tietoperäisessä kirjallisuudessa niin olet yhtä väärässä kuin väite siitä, että maa on litteä on nykyään väärässä.
Ei niihin tarvitse sen syvällisemmin perehtyä. Kertalukeminen riittää.

Miksi minun pitäisi välittää siitä mitä Jeesus kenties on mieltä? Siinä olet kyllä oikeassa, että en juurikaan kunnioita tapaasi keskustella.

Aika sama.

Niinhän minä en väittänyt. Mutta en nyt viitsi tämän syvällisemmin mennä aiheeseen kanssasi. Tuntuisi sen verran turhalta kuitenkin.
 
mies1
Kai mäkin oon ihan hirveän yksinkertainen, kun en ymmärrä näiden lausahdusten välistä sisäistä logiikkaa ja syvää dynamiikkaa, vaan musta näyttää vaan ihan siltä, että toi mies kirjoittelee lämpimikseen mitä sylki suuhun tuo.

(Tekis mieli pyytää avaamaan tätä sanomaa, mutta taitaa olla turhaa, kun ei tällä palstalla kuulemma kannata mitään selittää tai perustella, eihän me tyhmät kuitenkaan ymmärretä. ;) )
No kyllä nuo ovat ihan koherentteja lauseita kukin.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655806]Eikä mies, jota shokeeraa ja hämmentää ajatteleva nainen, ole millään listalla korkealla naisten mielestä. Paitsi mieluisimmat shoppailukaverit- listalla fag hageillä.

Mä en tiedä missä ja mitä sinä opiskelet, mutta jos siellä riittää "Uskokaa kun minä niin sanon"- metodit, niin en ehkä haluakaan tietää.[/QUOTE]

Ei, kyllä monia miehiä hämmentää kovakourainen/karkea nainen, oli kyse kiroilusta, käytöksestä tai pukeutumisesta. Harva mies näet etsii hyvin karskia naista, ja tämäkin on aivan selvä asia useimmille.

Aika epäolennaista tuo.
 
Peyote
Ei, kyllä monia miehiä hämmentää kovakourainen/karkea nainen, oli kyse kiroilusta, käytöksestä tai pukeutumisesta. Harva mies näet etsii hyvin karskia naista, ja tämäkin on aivan selvä asia useimmille.

Aika epäolennaista tuo.
Normaali mies ei koekaan naisia keskimäärin liian karskeiksi itseensä verrattuna. Ehkä täytyy taas sanoa tämä jo aiemmin päättelemäni asia, sinulla ei ole testikkeleitä.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655831]Ei niihin tarvitse sen syvällisemmin perehtyä. Kertalukeminen riittää.

Miksi minun pitäisi välittää siitä mitä Jeesus kenties on mieltä? Siinä olet kyllä oikeassa, että en juurikaan kunnioita tapaasi keskustella.

Aika sama.

Niinhän minä en väittänyt. Mutta en nyt viitsi tämän syvällisemmin mennä aiheeseen kanssasi. Tuntuisi sen verran turhalta kuitenkin.[/QUOTE]

Ei, lukeminen ei, ystävä rakas, ole aivan noin simppeliä. Eikä varsinkaan tulkinnat siitä.

Jeesuksen tapa olisi tärkeä etenkin uskovaisnäkökulmasta. Mutta on siinä hieno malli meille muutenkin.

Surullista, ettet kunnioita keskustelutapaani. Nimittäin sen pitäisi olla lähtökohta, jos keskustelu aikoo edetä onnistuneesti.

Ei se ole. "Kaikki korpit ovat mustia" on aika eri väite esim. loogisesti kuin "useimmat korpit ovat mustia".

Niin, no, sovitaan niin. :)
 
"vieras."
Ei, kyllä monia miehiä hämmentää kovakourainen/karkea nainen, oli kyse kiroilusta, käytöksestä tai pukeutumisesta. Harva mies näet etsii hyvin karskia naista, ja tämäkin on aivan selvä asia useimmille.

Aika epäolennaista tuo.
Voi olla vastenmielistä tai epäsopivaa käytöstä, mutta että ihan hämmentäisi ja shokeeraisi? Epäilen suuresti. Ehkä teillä siellä keijukerhossa on näin, ei voi tietää.

Ei ollenkaan.
 
"vieras."
Ei, lukeminen ei, ystävä rakas, ole aivan noin simppeliä. Eikä varsinkaan tulkinnat siitä.

Jeesuksen tapa olisi tärkeä etenkin uskovaisnäkökulmasta. Mutta on siinä hieno malli meille muutenkin.

Surullista, ettet kunnioita keskustelutapaani. Nimittäin sen pitäisi olla lähtökohta, jos keskustelu aikoo edetä onnistuneesti.

Ei se ole. "Kaikki korpit ovat mustia" on aika eri väite esim. loogisesti kuin "useimmat korpit ovat mustia".

Niin, no, sovitaan niin. :)
Tässä tapauksessa on juurikin noin simppeliä.

Uskovaisnäkökulma ei kosketa minua millään tavalla.

Onnistunut keskustelu vaatisi myös perusteluja mielipiteilleen, muuten tämä on tätä, lauseita joopaseipäs- tyyliin. Mutta sinun kanssasi se nyt on tätä.

Kaikki korpit ovat mustia.

Sovitaan vaan.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655873]Voi olla vastenmielistä tai epäsopivaa käytöstä, mutta että ihan hämmentäisi ja shokeeraisi? Epäilen suuresti. Ehkä teillä siellä keijukerhossa on näin, ei voi tietää.

Ei ollenkaan.[/QUOTE]

No nyt alkaa taas väitteiden sisältö roimasti hiipua :) Oikeastaan olen vähän pettynyt että näin kävi.

Viikate oli mielestäni ehkä terävin palstan naiskeskustelija yhteiskunnallisista asioista. Moni täällä ei tunnu hallitsevan siinä määrin tietoa liittyen yhteiskuntaan ja sen toimintaan.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655892]Tässä tapauksessa on juurikin noin simppeliä.

Uskovaisnäkökulma ei kosketa minua millään tavalla.

Onnistunut keskustelu vaatisi myös perusteluja mielipiteilleen, muuten tämä on tätä, lauseita joopaseipäs- tyyliin. Mutta sinun kanssasi se nyt on tätä.

Kaikki korpit ovat mustia.

Sovitaan vaan.[/QUOTE]

Itse asiassa ei. Lukuakti ei ole koskaan simppeli, näin kirjallisuudentutkijat sanovat.

Niin, no olen perustellut tarpeeksi, tutkipa edellisiä sivuja.

Eivät muuten ole.

Ok :)
 
"vieras."
No nyt alkaa taas väitteiden sisältö roimasti hiipua :) Oikeastaan olen vähän pettynyt että näin kävi.

Viikate oli mielestäni ehkä terävin palstan naiskeskustelija yhteiskunnallisista asioista. Moni täällä ei tunnu hallitsevan siinä määrin tietoa liittyen yhteiskuntaan ja sen toimintaan.
Keskustelu vedetään sinun tasollesi ja jopa sinun mielestäsi sisältö on olematonta. Onnea! Olet taas askeleen lähempänä ymmärrystä :)

Moni ei jaksa avata aihetta ihmiselle, jonka argumentit ovat tasoa "No kyllähän minä tietäisin tuosta paljonkin, mutta en nyt jaksa avata sitä tämän enempää". Hyvä Viikatteelle, jos jaksoi keskustella tyhjän seinän kanssa.

Mutta nyt tämä sun pyörittäminen käy jo niin tylsäksi, että jatkan matkaa. Onnea valaistumisen tiellä :)
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655942]Keskustelu vedetään sinun tasollesi ja jopa sinun mielestäsi sisältö on olematonta. Onnea! Olet taas askeleen lähempänä ymmärrystä :)

Moni ei jaksa avata aihetta ihmiselle, jonka argumentit ovat tasoa "No kyllähän minä tietäisin tuosta paljonkin, mutta en nyt jaksa avata sitä tämän enempää". Hyvä Viikatteelle, jos jaksoi keskustella tyhjän seinän kanssa.

Mutta nyt tämä sun pyörittäminen käy jo niin tylsäksi, että jatkan matkaa. Onnea valaistumisen tiellä :)[/QUOTE]

Ei kai tuo ole minun tasoni, muuten kuin sinusta ehkä? Nimittäin kyllä tässä ketjussa olen perustellut väitteitäni vähän korkeatasoisemmin kuin sinä esitit tuossa edellä.

No kyllä nää asiat kuitenkin on niin selkeitä yleisesti, että tuskin niitä tarvitsee "avata" hirveästi. Eri asia toki väkevä feministi tai seksuaalisesti tavalla tai toisella traumatisoitunut yksilö. Silloin se on sokean taluttamista tavallaan.

Kiitos, samoin :) Ja valaistuminen on hieno kokemus, silloin sullekin alkaisi selvitä paremmin, miksi Jeesuksen toiminta koskettaa sinuakin eettisesti.
 
mies1
[QUOTE="Lukutoukka";29655830]Uteliaisuuttani selailin ketjua alusta alkaen ja ihan selvästi mun silmille hyökkää mies1:n kohdistuva mollaaminen. Hienoa et miehet kehuu naisia, mulla on isot tissit ja olen hieman ylipainoinen niin en hänen makuaan ole lähelläkään varmasti ylipainon takia mut riittää kun omalle miehelle kelpaan. Tissit on ihana juttu, niin miesten kuin naisten mielestä. En halua yllyttää ketään enkä puolustaa ketään kun palstataukoa pitkästi takana mut kyllä tässä nyt on melko kovasti yhden miehen kimppuun käyty purkamaan omaa pahaa oloaan.[/QUOTE]

Kiitos :) Joo, olen huomannut aivan saman. Palstalla on joillain jäsenillä voimakasta pahoinvointia, jonka epäilen olevan psyykkisen trauman peruja. Ja jotkut uskomukset ovat vähän pelottaviakin, koska ovat yhtä aikaa röyhkeitä ja niin äärimmäisiä, paikoin rasistiselle ajattelulle sukuisiakin.

On tietty segmentti kirjoittajia, joille psyykkisesti eheän näkökulmasta normaali tai ongelmaton seksuaalisuus ja sen ilmaisu on tavalla tai toisella ahdistavaa. Paras selitys on uskonto, traumat tai näiden yhteisvaikutus ja kenties toisaalta äärimmäinen feminismi, joka pyrkii kontrolloimaan ja sensuroimaan miesten seksuaalisuutta.
 
mies 100
Onhan omituinen keskustelu. vaikka ihan joka poimua en millään sorry vaan jaksanut seurata.

Alkuperäiseen aiheeseen ei ehkä kukaan tahdo palata, siihen silti palaan: useimpien miesten mieltä ja silmää no tissit kiihottaa, siksi nähdäkseni sekä iso- että pienirintaiset niitä daisareitaan tuo esiin? Tissejään hävittävät virkanaiset, lääkärit, sossut, opettajat (ainakin kokeneemmat) koska kaiketi ymmärtävät että työnsisällön puolesta on parempi olla sukupuoleton? (Surullista).
 
iu
Onpa sinulla nyt aika alkeellista tekstitulkintaa, ja ilmeisesti vielä nainen olet. Sama kuin minä irrottaisin pätkän sieltä toisen täältä ja tekisin niistä jonkin jukstaposition.
Ilmeisesti et nyt sitten halunnut avata, miten logiikkaasi pitäisi tuolta osin tulkita?

Mutta niin, jos mielestäsi voit kutakuinkin peräkkäisissä viesteissäsi olla ensin yhtä, sitten toista mieltä ilman, että koet siinä olevan mitään kummallista, en ihmette että keskustelukumppanisi turhautuvat. (Ketähän tuolla taannoin nimititkään tuuliviiriksi... Sopisi hyvin kuvaamaan omaakin tapaasi kommunikoida.)
 
mies1
Ilmeisesti et nyt sitten halunnut avata, miten logiikkaasi pitäisi tuolta osin tulkita?

Mutta niin, jos mielestäsi voit kutakuinkin peräkkäisissä viesteissäsi olla ensin yhtä, sitten toista mieltä ilman, että koet siinä olevan mitään kummallista, en ihmette että keskustelukumppanisi turhautuvat. (Ketähän tuolla taannoin nimititkään tuuliviiriksi... Sopisi hyvin kuvaamaan omaakin tapaasi kommunikoida.)
"Oletko lakannut hakkaamasta vaimoasi?"

Eeh... Nyt sä et noudata keskustelun pelisääntöjä.
 

Yhteistyössä