Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
mies1
[QUOTE="vieras.";29656196]Kaikissa naisissa on upeita ihmisiä?[/QUOTE]

Lähtöjään kyllä.

Suosittelen muillekin hyvyyttä ja rakkautta tärkeiksi keskusvoimiksi. Silloin ihminen on vahva, ja vahvoilla.
 
"poikia3"
Hoh-hoijaa taas mitä vääntöä.

Kyllä, miehet ovat ihailleet naisten vartaloita ja rintoja aikojen alusta. Jotkut ihailevat mielummin peppuja kuin rintoja. Mutta tapa, jolla mies asiasta kirjoitti oli äärimmäisen seksistinen (rinnat pursuilivat ...). Se nuori nainen oli ihminen, ei seksiobjekti, ja saman asian voi kirjoittaa ja ilmaista myös tavalla, joka ei ole seksistinen. Nainen on muutakin, kuin vartalonsa ja rintansa. Enkä minä, kuten suurin osa muistakaan naisista halua olla pelkkä rintavarustukseni, kun kanssani keskustellaan.

Ja kyllä, tällä palstalla on ihan OIKEITA MIEHIÄ, niitä, jotka todennäköisesti saisivat minutkin syttymään todella nopeasti. Niitä, jotka oikeasti arvostavat myös naista, sen ulkokuorensa takana.

Kannattaisi mies oikeasti miettiä, miksi minua miellyttää esim. Päättömän ja Krutin viestit tässä ketjussa, sinun viestisi saavat minut lähinnä oksentamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
mies1
Mielenkiintoinen näkemys omasta toiminnastasi, mutta harvoinhan me näemme itseämme samoin kuin muut.
Minun toimintani kyllä nähdään melkeinpä samoin läheisteni toimesta :) Olen rakastava ihminen heille. Suosittelen hyvyyttä, kunnioitusta ja kiitollisuutta lähestymiseen, vaikkei kaikesta voikaan pitää tai nauttia. Avoimuus on tätä, tiettyä epämääräisyyttä asenteissa.

Monesti vain tälläkin palstalla näen rumaa ja aika miehistäkin kieltä ja vielä naisilta. Ehkä siksi HGn kaltaiset ovat niin piristäviä ja arvostettavia persoonia.
 
Minun toimintani kyllä nähdään melkeinpä samoin läheisteni toimesta :) Olen rakastava ihminen heille. Suosittelen hyvyyttä, kunnioitusta ja kiitollisuutta lähestymiseen, vaikkei kaikesta voikaan pitää tai nauttia. Avoimuus on tätä, tiettyä epämääräisyyttä asenteissa.

Monesti vain tälläkin palstalla näen rumaa ja aika miehistäkin kieltä ja vielä naisilta. Ehkä siksi HGn kaltaiset ovat niin piristäviä ja arvostettavia persoonia.
On toki mahdollista, että läheisesi sinut noin mieltävät. Kysymys olikin, että irl ja palstalla. Irl versio on sinun puheistasi kiinni, palstan näkemys taitaa olla yleisesti toinen.
"Miehistä kieltä", mitähän se on? Kirjoitetun viestin haasteet ovat palstalla tosiasia, täällä puuttuu se nonverbaalinen viestintä, joten en lähtisi liikoja tulkitsemaan palstan tekstejä - varsinkaan kun sinullakin tuntuu olevan hyvin vahva näkemys monestakin asiasta. Silloin helposti käy niin, että lukee kuin piru raamattua.
 
iu
No mähän selitin jo. Sun lukustrategia on kyllä aika epäkunnioittava, jos vaan poimit tekstieni lauseita sieltä sun täältä ja jos et sitten itse ymmärrä esim. erottelua joka ihmisen arvon ja omien mieltymysten välillä koskien persoonaa ja kauneutta, vaan kutsut sellaisia epäloogiseksi tuuliviireilyksi. Se, että jatkoit tämän asian tivaamista, oli kompleksikysymys.
Joo paljon olet selittänyt, se on totta, mutta missään et vastaa selviin kysymymsiin, ja se on äärimmäisen rasittavaa.

Olet sitä mieltä, että tekstiesi lauseet voivat olla sisällöllisesti ja ajatuksellisesti täysin ristiriidassa keskenään, ja jos tämä häiritsee, kyseessä on vain lukijan epäkunnioittava lukustrategia?

Eli: SINÄ voit arvostella ja haukkua toisen persoonaa, koska et loukkaa ihmistä siellä takana, mutta koskaan ei saa arvostella ihmisen persoonaa, koska tämä on väärin - ja sitten kirsikkana kakussa kommentti "olet sitä sinäkin kyllä yksinkertainen".

:D :D :D

Tämän illan hupiannos täysi, kiitos siitä. :)
 
mies1
[QUOTE="poikia3";29656242]Hoh-hoijaa taas mitä vääntöä.

Kyllä, miehet ovat ihailleet naisten vartaloita ja rintoja aikojen alusta. Jotkut ihailevat mielummin peppuja kuin rintoja. Mutta tapa, jolla mies asiasta kirjoitti oli äärimmäisen seksistinen (rinnat pursuilivat ...). Se nuori nainen oli ihminen, ei seksiobjekti, ja saman asian voi kirjoittaa ja ilmaista myös tavalla, joka ei ole seksistinen. Nainen on muutakin, kuin vartalonsa ja rintansa. Enkä minä, kuten suurin osa muistakaan naisista halua olla pelkkä rintavarustukseni, kun kanssani keskustellaan.

Ja kyllä, tällä palstalla on ihan OIKEITA MIEHIÄ, niitä, jotka todennäköisesti saisivat minutkin syttymään todella nopeasti. Niitä, jotka oikeasti arvostavat myös naista, sen ulkokuorensa takana.

Kannattaisi mies oikeasti miettiä, miksi minua miellyttää esim. Päättömän ja Krutin viestit tässä ketjussa, sinun viestisi saavat minut lähinnä oksentamaan.[/QUOTE]

Musta kyllä olet nyt alkanut kutsua seksismiksi jotain, joka on aivan normaalia seksuaalisuutta eli väittelet nyt sen maallikoiden feminismimyytin tapaan, jossa toivon juuri varovuutta uskomuksena. On vain olemassa tiettyjä biologisia ja esteettisiä lainalaisuuksia: vain tällainen myyttinen feminismi kyseenalaistaisi nämä ja pystyttäisi niiden tilalle silkkaa ideologiaa.

Olen aivan samaa mieltä, että ko. nainen oli kokonainen ihminen, mutta samaan aikaan jumaloin hänen rintojaan. Eivät nämä välttämättä siis toisiaan pois sulje, ellei ota niitä trauma- tai äärifeminismilaseja päähänsä.

Kyllä minäkin olen "oikea mies", ei mikään kirjoittamani tee minusta ihmisenä miestä, joka ei naista suuresti kunnioita ja arvosta. Haluhan on myös mitä korkeinta ihailua. Lähinnä vakaumuksellinen maallikkofeministi näkee siinä ideologian mörön. Tämä ei vaan oikein ole vakuuttava näkemys esim. akateemisesti tai etiikkana.
 
mies1
On toki mahdollista, että läheisesi sinut noin mieltävät. Kysymys olikin, että irl ja palstalla. Irl versio on sinun puheistasi kiinni, palstan näkemys taitaa olla yleisesti toinen.
"Miehistä kieltä", mitähän se on? Kirjoitetun viestin haasteet ovat palstalla tosiasia, täällä puuttuu se nonverbaalinen viestintä, joten en lähtisi liikoja tulkitsemaan palstan tekstejä - varsinkaan kun sinullakin tuntuu olevan hyvin vahva näkemys monestakin asiasta. Silloin helposti käy niin, että lukee kuin piru raamattua.
Tarkoitin tuolla miehisellä kielellä esimerkiksi sitä, miten vähän naiset täällä käyttävät runollista kieltä, vaikka ilmeisesti ovat naisia. Mutta myös esimerkiksi sitä, miten epäkunnioittava sävy monissa naisten viesteissä on sekä miten suuri negatiivinen energia täällä on. Tämä on jotenkin kovin erikoista, sillä näin viestivät naiset eivät tunnu minulle ollenkaan mukavilta. Kukaan läheinen naiseni ei luultavasti minulle viestisi siten kuin täällä useimmat viestivät, ei ainakaan vielä ikinä ole viestinyt.

Joo olisi tärkeää olla tarkkana tekstistään juuri tuosta syystä.
 
mies1
Joo paljon olet selittänyt, se on totta, mutta missään et vastaa selviin kysymymsiin, ja se on äärimmäisen rasittavaa.

Olet sitä mieltä, että tekstiesi lauseet voivat olla sisällöllisesti ja ajatuksellisesti täysin ristiriidassa keskenään, ja jos tämä häiritsee, kyseessä on vain lukijan epäkunnioittava lukustrategia?

Eli: SINÄ voit arvostella ja haukkua toisen persoonaa, koska et loukkaa ihmistä siellä takana, mutta koskaan ei saa arvostella ihmisen persoonaa, koska tämä on väärin - ja sitten kirsikkana kakussa kommentti "olet sitä sinäkin kyllä yksinkertainen".

:D :D :D

Tämän illan hupiannos täysi, kiitos siitä. :)
Et tainnut edes lukea, mitä kirjoitin. Kaikesta isommasta korpuksesta saa täysin ristiriitaisen kollaasin.
 
Tarkoitin tuolla miehisellä kielellä esimerkiksi sitä, miten vähän naiset täällä käyttävät runollista kieltä, vaikka ilmeisesti ovat naisia. Mutta myös esimerkiksi sitä, miten epäkunnioittava sävy monissa naisten viesteissä on sekä miten suuri negatiivinen energia täällä on. Tämä on jotenkin kovin erikoista, sillä näin viestivät naiset eivät tunnu minulle ollenkaan mukavilta. Kukaan läheinen naiseni ei luultavasti minulle viestisi siten kuin täällä useimmat viestivät, ei ainakaan vielä ikinä ole viestinyt.

Joo olisi tärkeää olla tarkkana tekstistään juuri tuosta syystä.
Tai kenties lukemisestaan?

Tuo viestintä täällä tuskin on samanlaista muillakaan kuin läheisten kanssa.
 
mies1
[/B]

:O

No nyt en kyllä enää kestä! :D :D :D
Niin, jotenkin naisten viestintä ja kielenkäyttö ei ole kovin kaunista täällä, paitsi ihan muutamalla. Runoja en ole nähnyt juuri keneltäkään, jne.

Kovin erilaisia naisia nämä palstan naiset tässä kuin he, joita minä olen rakastanut ja rakastan. He kirjoittavat ainakin minulle aina kunnioituksella ja lämpimästi, enemmän tunteella, ym. Palsta on ollut minulle pieni shokki tässä.
 
mies1
Tai kenties lukemisestaan?

Tuo viestintä täällä tuskin on samanlaista muillakaan kuin läheisten kanssa.
Molempia.

Aivan. Mutta jotenkin palstalla tulee olo, että herkät naiset ja herkät tunteet sekä ilo, riemu ja leikki lakaistaan aika karusti pois. Ja ennen kaikkea se on outoa, miten niin moni voi kokea niin paljon negatiivisia tunteita, vaikka lähes kaikki kirjoittajat ovat sen rakkaan miehensä kanssa yhdessä. Tyytyväisyys muuttaa kullaksi kaiken, sanotaan. Eli palstan tekstien pohjalta tulkitsen niin, että Suomessa on helvetin paljon tyytymättömiä pariutuneita naisia.
 
Iu: mitä jos rekisteröityisit palstalle? Jos olet se sama "iu" mikä muissakin ketjuissa niin on pakko sanoa että sun kirjoituksia on ollut kiva lukea. :)

Mies1: mä en edelleenkään vaadi sua kertomaan onko sulla perhettä ym. Mutta sen mitä sinkkuajoilta muistan, niin sinkkuna on niin tajuttoman helppo arvostella perheellisiä kireydestä kun itse lekottelee yksiössä tai kämppiksen kera ja pyörii yliopistolla jauhamassa viisaita.

Mulla on sentäs hyvä parisuhde ja elämäntilanne tasainen, mutta ei siinä paljon runosuoni kukkisi jos kantaisi koliikkivauvaa, isommalla lapsella olisi vaikka neurologista häikkää, aviomies loistaisi poissaolollaan tai makaisi sohvalla, joka päivä vastaisit arjesta yksin. Siinä rapisee kummasti hienot ajatelmat kun joka päivä on selviytymistä. Se niistä palstan negatiivisista energioista joista mainitsit.
 
Viimeksi muokattu:
mies1
Iu: mitä jos rekisteröityisit palstalle? Jos olet se sama "iu" mikä muissakin ketjuissa niin on pakko sanoa että sun kirjoituksia on ollut kiva lukea.

Mies1: mä en edelleenkään vaadi sua kertomaan onko sulla perhettä ym. Mutta sen mitä sinkkuajoilta muistan, niin sinkkuna on niin tajuttoman helppo arvostella perheellisiä kireydestä kun itse lekottelee yksiössä tai kämppiksen kera ja pyörii yliopistolla jauhamassa viisaita.
Mulla on sentäs hyvä parisuhde ja elämäntilanne tasainen, mutta ei siinä paljon runosuoni kukkisi jos kantaisi koliikkivauvaa, isommalla lapsella olisi vaikka neurologista häikkää, aviomies loistaisi poissaolollaan tai makaisi sohvalla, joka päivä vastaisit arjesta yksin. Siinä rapisee kummasti hienot ajatelmat kun joka päivä on selviytymistä. Se niistä sun negatiivisista energioista joista mainitsit
Mutta jos säkin nyt oot ihanassa parisuhteessa, miksi vielä tässäkin tekstissä sulla on noin riidanhaluinen sävy kirjoittaa? Kun minä olen rakkaan ihmisen kanssa ja laadukkaassa suhteessa, ei mua huvita haastaa riitaa kenenkään kanssa, eikä mua vituta oikein mikään. On ihan hyvä ja levollinen olla, koska rakkaus on niin suuriarvoista, joka päivä ja joka hetki, kun suhde on hyvä ja ihminen oikeasti se itselle hienoin ja tärkein.

Tällaiseen olotilaan kannattaa pyrkiä, sanon näin ihan omasta kokemuksesta ja jotkut onnellisuustutkijat ovat samoilla linjoilla tietääkseni. Kiitollisuus ja tyytyväisyys sekä rakkaus ja kunnioitus ovat avaintekijöitä.
 
iu
Iu: mitä jos rekisteröityisit palstalle? Jos olet se sama "iu" mikä muissakin ketjuissa niin on pakko sanoa että sun kirjoituksia on ollut kiva lukea. :)
Kiitti, mutta taidan jatkaa edelleen ihan vaan näin harmaana. :)

Itse asiassa mulla kyllä on tämä nikki rekisteröitynä (tosin lisämerkillä varustettuna, kun ei ainakaan silloin vuosia sitten huolinut kaksikirjaimista käyttäjätunnusta). Mutta olin aina liian laiska kirjautumaan, ja sitten unohdin salasanankin...
 
Mies1:Niin mäkin olin täynnä kukkaisajatuksia seurusteluaikana, vähän niin kuin sä ja HG. Nykyisinkin mun mieli on levollinen, runollinen ja kiitollinen niinä harvoina hetkinä kun ollaan miehen kanssa kahdestaan talossa.

Teepäs lapsia, niin sun arki mullistuu täysin.
 
Viimeksi muokattu:
Molempia.

Aivan. Mutta jotenkin palstalla tulee olo, että herkät naiset ja herkät tunteet sekä ilo, riemu ja leikki lakaistaan aika karusti pois. Ja ennen kaikkea se on outoa, miten niin moni voi kokea niin paljon negatiivisia tunteita, vaikka lähes kaikki kirjoittajat ovat sen rakkaan miehensä kanssa yhdessä. Tyytyväisyys muuttaa kullaksi kaiken, sanotaan. Eli palstan tekstien pohjalta tulkitsen niin, että Suomessa on helvetin paljon tyytymättömiä pariutuneita naisia.
Tyytyväisyys voi varmaan muuttaa kullaksi mutta ei kai se sokeaksi sentään tee? Ei onnellinen parisuhde tarkoita kedon kukilla karkelointia ja runon lausuntaa vaan pidemmässä suhteessa se on juurikin sitä toisen hyväksyntää, arjen jakamista, virheiden tunnistamista (omien ja sen kumppanin) ja niistä virheistä huolimatta kumppanin rakastamista - ainakin mun todellisuudessani.
Se, että sen satunnaisen ketutuksen (vältetään nyt sitä karkeaa v-sanaa) purnaa palstalle ei mun mielestäni kerro parisuhteista mitään, tai ainakaan sitä, että voisi vetää johtopäätöksiä toisten onnellisuudesta.
 
"Rea Listi"
Tässäkin taas hirveän synkkää sävyä. Kyllä kaikissa naisissa on upeita ihmisiä, ja kaikki ihmiset ovat tietyllä tasolla hienoja, arvokkaita ihmisiä.

HG:n kaltaisia elämänmyönteisiä ihmisiä saisi täällä olla paljon enemmän :)
Sä sanot elämänmyönteisiksi ainoastaan niitä jotka ovat sun kanssa samaa mieltä ja nuolee sun persettä. Eri mieltä olevat ovat sun mielestä hyvin negatiivisia ihmisiä vaikka todellisuudessa sä et tiedä esim. millainen mä olen. Mä en vain jaksa sun kirjoituksia (lue lässytyksiä) enkä ole sun kanssa samaa mieltä niin heti olen sun mielestä vastenmielinen nainen.

Koita ymmärtää, että ihmiset voivat olla sun kanssa eri mieltä eikä se silti tee näistä ihmisistä feministejä, miehekkäitä tms. mitä sä nyt jaksatkaan luetella toistuvasti. Sulla on todella kapea tapa katsoa asioita etkä hyväksy sitä, että naiset ajattelevat itsenäisesti.
 
"Rea Listi"
Mutta jos säkin nyt oot ihanassa parisuhteessa, miksi vielä tässäkin tekstissä sulla on noin riidanhaluinen sävy kirjoittaa? Kun minä olen rakkaan ihmisen kanssa ja laadukkaassa suhteessa, ei mua huvita haastaa riitaa kenenkään kanssa, eikä mua vituta oikein mikään. On ihan hyvä ja levollinen olla, koska rakkaus on niin suuriarvoista, joka päivä ja joka hetki, kun suhde on hyvä ja ihminen oikeasti se itselle hienoin ja tärkein.

Tällaiseen olotilaan kannattaa pyrkiä, sanon näin ihan omasta kokemuksesta ja jotkut onnellisuustutkijat ovat samoilla linjoilla tietääkseni. Kiitollisuus ja tyytyväisyys sekä rakkaus ja kunnioitus ovat avaintekijöitä.
On sulla kummallinen ajattelutapa. Kyllä mä ainakin elän onnellisessa parisuhteessa ja olen muutenkin tyytyväinen elämääni, mutta kyllä mun todella hyvänkin päivän pilaa sun jankutukset. Kun sä oikeasti olet pilannut monta hyvää ketjua tuolla muka-filosofisella, muka-viisaalla jauhannalla. Sä jauhat välillä ihan asian vierestäkin ja tunnut olevan aivan pihalla mistä todellisuudessa keskustellaan. Ei tuollaisen itseään täynnä olevan jankkaajan kanssa kukaan kovin pitkään keskustella iloisesti ja positiivisesti. Vähemmästäkin palaa käpy.
 
mies1
Tyytyväisyys voi varmaan muuttaa kullaksi mutta ei kai se sokeaksi sentään tee? Ei onnellinen parisuhde tarkoita kedon kukilla karkelointia ja runon lausuntaa vaan pidemmässä suhteessa se on juurikin sitä toisen hyväksyntää, arjen jakamista, virheiden tunnistamista (omien ja sen kumppanin) ja niistä virheistä huolimatta kumppanin rakastamista - ainakin mun todellisuudessani.
Se, että sen satunnaisen ketutuksen (vältetään nyt sitä karkeaa v-sanaa) purnaa palstalle ei mun mielestäni kerro parisuhteista mitään, tai ainakaan sitä, että voisi vetää johtopäätöksiä toisten onnellisuudesta.
En ole eri mieltä. Mutta eikös samassa suhteessa voi olla sekä unelmia, tyytyväisyyttä yms. että tuota arkea, ristiriitojen ratkontaa, ym.? Miksiköhän palstalla korostuu niin vähän noi onnen tunteet sitten...

Eiköhän hyvässä suhteessa enemmistö ajasta kuitenkin ole tuota hyvää oloa, eikä kuten täällä tuntuu, että enemmistö teksteistä ja kirjoittajista on negatiivisemmin liikkeellä.
 

Yhteistyössä