Kunhan kokeilin.. :snotty:Taijan vilahtaa suihkuun, selänpesijöitä?
Saan mie kyl itekin pestyä ahtaat paikkani..
Kunhan kokeilin.. :snotty:
Mä olen välillä pomppinut kotihommien kanssa.Niin tääkin vaan kuoli kun mä saavuin ;(
Mun pitäis kans tiskata. En tajunnu tehä sitä ennen viikonloppua niin nyt odottaa kiva kasa täällä. Yök.Mä olen välillä pomppinut kotihommien kanssa.
Kone hoitaa mulla pesemisen. Kipujen takia en pysty paljoo käsin pesemään. Keittiötä piti vähän siivoilla ja muuten imuroida.Mun pitäis kans tiskata. En tajunnu tehä sitä ennen viikonloppua niin nyt odottaa kiva kasa täällä. Yök.
ei löyvvy sinäputkesta, vimeosta tai tahrattomasta?Mistähän löytäisin ja voisin kuunnella semmosen laulun kun Maria Copacabanasta?
Niin on pidetty mutta ei yhtään virkeänä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29652585:Nyt ois sit lomat pidetty ja huomenna töihin virkeenä.
Youtubessa ei, spotifyssa ei, muualta en oo kattonu.ei löyvvy sinäputkesta, vimeosta tai tahrattomasta?
Kyllä minä 16.6 asti jaksan. Sit kesäloma alkaa.Niin on pidetty mutta ei yhtään virkeänä. :snotty:
No mutta mulla on krooninen väsymys. Ei auta mitkään unet. Vapaalla olen ok mutta työviikot ovat rankkoja.Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29652600:Kyllä minä 16.6 asti jaksan. Sit kesäloma alkaa.
Sinua en koskaanPöö!
säikähdittekö
Kyllä pitäisi kun mä olen kauhee mörkö!Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29652767:Sinua en koskaan
Nii varmaanKyllä pitäisi kun mä olen kauhee mörkö!