Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
mies1
Tiedoksi: mulla ei ole ongelmia seksuaalisuuden saralla. Eilisiltana ja toissailtana riepottelin mieheni ihan uuvuksiin sillä saralla.
Tämä ei edelleenkään liity uskonnollisuuteen, vaan mulla olisi jo ennen uskoontuloa ollut oksennusvati varalla kun olisi tullut vastaavanlaisia kirjoituksia vastaan.

Mä vaan haluan täsmentää tietynlaisissa miehissä olevaa ominaisuutta:
Lähmäisyyttä, tahmeutta, limaisuutta. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?
Mutta huomaatko, miten sun tapa käydä keskustelua on pyrkiä haastamaan minua ja pakottamaan minut puolustuskannalle kielteisin ajatuksin minusta? Eli selkeästi ainakin sua ärsyttää mun ego, joka kieltämättä ei ole kovin heikko tai harmaa, jota en pidä hyvänä lähtökohtana ihmiselle. Ja tällainen ajattelutapa voidaan ainakin selittää myös sieltä uskosta käsin. Uskossa nimittäin ihminen ei ole mitään, Jumala on. Satanismissahan asetelma käännetään ympäri.

Varmasti toteutat seksuaalisuuttasi miehesi kanssa, ei siinä mitään. Mutta sulla on samaan aikaan suhteellisen kapea näkemys siitä, millainen mieheys on hyväksyttävää esim. seksuaalisesti, ja tämä juuri tuo mieleeni nuo kokemukseni. Lisäksi olen pannut merkille, että sekä sinä että Peyote olette ahdistuneet eniten seksuaalisista teksteistäni ja olette molemmat uskossa. Aihetodiste mutta...

Mun on vaikea uskoa että reaktiosi olisi tosi yleinen, sillä miehen eroottinen/lihallinen naisen jumalointi ja suorat puheet tästä eivät ole niin iso ongelma, jos uskonnollinen viitekehys jää pienemmälle. Toki toinen ryhmä, jolle se voi olla ongelma, on voimakkaasti feminististä ideologiaa toteuttavat naiset eli jotka eivät salli miehen olevan liian "kesyttämätön".
 
sarva
Eli selkeästi ainakin sua ärsyttää mun ego, joka kieltämättä ei ole kovin heikko tai harmaa,
:LOL: Kiitos tästä!

Sinua heikkoitsetuntoisempaa miestähan saa ihan etsimällä etsiä. Tyyppihän tuli palstalle aikoinaan "ihan just kohta" väittelevänä jatko-opiskelijana, mutta sivuutti kaikki mielikuvitusväikkäriään koskevat kysymykset. Lisäksi omien viestien peesailu toisilla nimimerkeillä on oikeasti hyi hyi. :D
 
mies1
:LOL: Kiitos tästä!

Sinua heikkoitsetuntoisempaa miestähan saa ihan etsimällä etsiä. Tyyppihän tuli palstalle aikoinaan "ihan just kohta" väittelevänä jatko-opiskelijana, mutta sivuutti kaikki mielikuvitusväikkäriään koskevat kysymykset. Lisäksi omien viestien peesailu toisilla nimimerkeillä on oikeasti hyi hyi. :D
Ei kai...? :)

No en ota kantaa tohon oonko ihan yliopisto-opintoja tehnyt. Mut se yläaste nyt on käytynä.
 
Mutta huomaatko, miten sun tapa käydä keskustelua on pyrkiä haastamaan minua ja pakottamaan minut puolustuskannalle kielteisin ajatuksin minusta? Eli selkeästi ainakin sua ärsyttää mun ego, joka kieltämättä ei ole kovin heikko tai harmaa, jota en pidä hyvänä lähtökohtana ihmiselle. Ja tällainen ajattelutapa voidaan ainakin selittää myös sieltä uskosta käsin. Uskossa nimittäin ihminen ei ole mitään, Jumala on. Satanismissahan asetelma käännetään ympäri.

Varmasti toteutat seksuaalisuuttasi miehesi kanssa, ei siinä mitään. Mutta sulla on samaan aikaan suhteellisen kapea näkemys siitä, millainen mieheys on hyväksyttävää esim. seksuaalisesti, ja tämä juuri tuo mieleeni nuo kokemukseni. Lisäksi olen pannut merkille, että sekä sinä että Peyote olette ahdistuneet eniten seksuaalisista teksteistäni ja olette molemmat uskossa. Aihetodiste mutta...

Mun on vaikea uskoa että reaktiosi olisi tosi yleinen, sillä miehen eroottinen/lihallinen naisen jumalointi ja suorat puheet tästä eivät ole niin iso ongelma, jos uskonnollinen viitekehys jää pienemmälle. Toki toinen ryhmä, jolle se voi olla ongelma, on voimakkaasti feminististä ideologiaa toteuttavat naiset eli jotka eivät salli miehen olevan liian "kesyttämätön".
Mä ymmärrän jotain romanttista runoilijatyyppiä joka on pervo sänkykamarin puolella. Mä ymmärrän suoria ehdotuksia latelevia karskeja äijiä tai Hunkseja, vaikka ne eivät kristillisyyttä toteuttaisikaan.
Mä olen pervompi kuin sä luuletkaan. :rolleyes:

Nyt mä ajattelen ei-uskovana. Seksuaalisuus tarvitsee vastaparikseen jotain toimivaa, siihen sopivaa, ihminen ei voi olla kiltti+pervo, vielä kun puhelee jotain puolitieteellistä. Siitä tulee yksinkertaisesti ällöttävä olo.

Yksi ihmisen tärkeimpiä kykyjä on nähdä, miltä oma persoona, oma toiminta ym. näyttää muille, ulospäin. Jos sulle täällä palstalla sanotaan jatkuvasti samoja asioita, niin etkö ota opikseksi?

Mä sovellan tätä itseenikin. Mä en ihmettele yhtään jos joku pitää mua Putinin sitomishinkujen takia vähän väkivaltaisena uskovana (vaikka pointtina ei ollut sitominen sen itsensä takia, vaan ko.herran saaminen kuuntelemaan). Mutta en ihmettelekään persoonaani liittyviä väärinkäsityksiä, koska mä olen semmoisen kuvan antanut ihan kirjoittelemisillani, eli vika on ruudun tässäkin päässä. Mulla on tapana kirjoittaa välillä erittäin suoraan.
 
Viimeksi muokattu:
Mutta huomaatko, miten sun tapa käydä keskustelua on pyrkiä haastamaan minua ja pakottamaan minut puolustuskannalle kielteisin ajatuksin minusta? Eli selkeästi ainakin sua ärsyttää mun ego, joka kieltämättä ei ole kovin heikko tai harmaa, jota en pidä hyvänä lähtökohtana ihmiselle. Ja tällainen ajattelutapa voidaan ainakin selittää myös sieltä uskosta käsin. Uskossa nimittäin ihminen ei ole mitään, Jumala on. Satanismissahan asetelma käännetään ympäri.

Varmasti toteutat seksuaalisuuttasi miehesi kanssa, ei siinä mitään. Mutta sulla on samaan aikaan suhteellisen kapea näkemys siitä, millainen mieheys on hyväksyttävää esim. seksuaalisesti, ja tämä juuri tuo mieleeni nuo kokemukseni. Lisäksi olen pannut merkille, että sekä sinä että Peyote olette ahdistuneet eniten seksuaalisista teksteistäni ja olette molemmat uskossa. Aihetodiste mutta...

Mun on vaikea uskoa että reaktiosi olisi tosi yleinen, sillä miehen eroottinen/lihallinen naisen jumalointi ja suorat puheet tästä eivät ole niin iso ongelma, jos uskonnollinen viitekehys jää pienemmälle. Toki toinen ryhmä, jolle se voi olla ongelma, on voimakkaasti feminististä ideologiaa toteuttavat naiset eli jotka eivät salli miehen olevan liian "kesyttämätön".
Ja ei, mulla ei ole mitään voimakkaita ihmisiä vastaan, olen itsekin sellainen. Sulla menee puurot ja vellit sekaisin.
 
Äh, ai tämä meni nyt Echon miesmaun puimiseksi.. Echo hei, ei ketään kiinnosta kuka saa sut pakenemaan ja kuka lämpenemään. Koita nyt keskustella aiheesta.
Aaaivan, todellakintodellakin. Jatkakaa. Jos mies1 haluaa vielä otella niin sitten perustetaan uusi ketju sille.

Sen nimeksi tulee "Leikkisän seksikästä naista etsivä Mies1 länsimaisen naismallin ristiaallokossa - Echoa yrjöttää"
 
mies1
Mä ymmärrän jotain romanttista runoilijatyyppiä. Mä ymmärrän suoria ehdotuksia latelevia karskeja äijiä tai Hunkseja, vaikka ne eivät kristillisyyttä toteuttaisikaan.
Mä olen pervompi kuin sä luuletkaan. :rolleyes:m

Nyt mä ajattelen ei-uskovana. Seksuaalisuus tarvitsee vastaparikseen jotain muutakin, ihminen ei voi olla kiltti+pervo, vielä kun puhelee jotain puolitieteellistä. Siitä tulee ällöttävä olo.

Yksi ihmisen tärkeimpiä kykyjä on nähdä, miltä oma persoona, oma toiminta ym. näyttää muille, ulospäin. Jos sulle täällä palstalla sanotaan jatkuvasti samoja asioita, niin etkö ota opikseksi?

Mä sovellan tätä itseenikin. Mä en ihmettele yhtään jos joku pitää mua Putinin sitomishinkujen takia vähän väkivaltaisena uskovana (vaikka pointtina ei ollut sitominen sen itsensä takia, vaan ko.herran saaminen kuuntelemaan). Mutta en ihmettelekään persoonaani liittyviä väärinkäsityksiä, koska mä olen semmoisen kuvan antanut ihan kirjoittelemisillani, eli vika on ruudun tässäkin päässä. Mulla on tapana kirjoittaa välillä erittäin suoraan.
Ilman muuta uskovat ovat pervoja. Ja ne kaikkein kilteimmät tytöt on monesti niitä tuhmimpia ;) Mutta uskovat ovat usein tätä traumatisoituneella tavalla eli seksuaalisuus ei ole esimerkiksi leikin asia tai aivan luonteva asia heille. Tasapainoinen seksuaalisuus on sitä, että se ei kammoa arjen seksuaalisuutta, joka on aivan luonnollista. Kohdistui se keneen tahansa, itseen tai toiseen. Me emme voi olla olematta seksuaalisia, lihan olentoja, osaksi jatkuvasti. Ei tässä ole mitään pelättävää tai ahdistavaa, vaan tästähän se ihmisyys vasta alkaa.

Musta kyse on nyt siitä että mä oon liian kaukana sun mukavuusalueelta. Siksi olen kyllä rankasti eri mieltä tuosta muiden orjailusta itseisarvona. Nimittäin sä et voi ottaa lähtökohdaksi sitä, että sun toiminta tai ajattelu tulee olla muille hyväksyttävää. Se on vain kehäpäätelmä. Heikkojen ihmisten puhetta tämä. On olemassa asioita, joissa kaikkien muiden näkemyksillä on hyvin vähäinen, jopa olematon, arvo. Minä en välitä juurikaan, mitä palstalla sanotaan tai jätetään sanomatta. Tämä on lähinnä mukavaa ajankulua :) Johon on joskus hauska paneutua enemmän, joskus ei. Toki jotkut kirjoittajat, kuten Happygirl, saavat joskus hymyn huulille :)

Niin, kyllähän jos punnitaan, niin minun näkemykseni naisen kauniista rinnoista on kyllä minusta hieman eri kategoriassa kuin sinun kristitty halusi kiduttaa Putinia tai ainakin alistaa Putin kanssasi samalle tasolle väkisin ja huutaa tälle järkeä. Tässä on vain yksi psykologisesti kiintoisa esimerkki, jonka voi selittää tuosta uskovien traumatisoituneesta ja epätasapainoisesta seksuaalisuudesta.
 
Tosi mielikuvituksetonta, että joku mies kertoo täällä rehellisesti naismaustaan, ja sitten se pitää lytätä ja haukkua ÄLLÖKSI. Miksi? Koska se ei vastaa ko. naisen omaa käsitystä naiskauneudesta? Tai koska miehet tod.näk. näkevät naiset aika eri tavalla kuin me naiset?
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Tosi mielikuvituksetonta, että joku mies kertoo täällä rehellisesti naismaustaan, ja sitten se pitää lytätä ja haukkua ÄLLÖKSI. Miksi? Koska se ei vastaa ko. naisen omaa käsitystä naiskauneudesta? Tai koska miehet tod.näk. näkevät naiset aika eri tavalla kuin me naiset?
Ei, kyseessä on ihan tämä yksi mies tällä palstalla. Ja pitkän ajan angsteja tässä puran.
 
vierasa
Tosi mielikuvituksetonta, että joku mies kertoo täällä rehellisesti naismaustaan, ja sitten se pitää lytätä ja haukkua ÄLLÖKSI. Miksi? Koska se ei vastaa ko. naisen omaa käsitystä naiskauneudesta? Tai koska miehet tod.näk. näkevät naiset aika eri tavalla kuin me naiset?
Mun mielestä se on ällöttävää kun mies alkaa kertomaan omasta naismaustaan kun puhutaan ihan muista asioista. Ja varsinkin kun siitä kerrotaan tyyliin "näin kerran sellasen naisen, jonka vartalo oli sellanen ja tällanen, kyllä panisin". Eri asia, jos on puhe siitä minkälaisista naisista kukakin tykkää.
 
Mä olen kanssa joskus kuullut arvostelua (pienirintaisilta) ystäviltäni, että korostan liikaa rintojani.

Sitä on kai vaikea ymmärtää, jos ei itsellä ole kokemusta, että ne rinnat korostuu ihan yrittämättä.Ellei sitten pidä joko liian isoja puseroita, tai esim.väljiä collegepaitoja. Kumpikaan vaihtoehdoista ei houkuta, joten korostukoot sitten rinnat. Ja miksen korostaisi kun ne ei ole ollenkaan hassummat :).
 
"kukka"
En lukenut ketjua, mutta tuskin kaikki tiedostavat aina mitä korostavat. Kunhan laittavat kivoja vaatteita päälle. Vai onko kaikki perehtynyt siihen mikä korostaa mitäkin?
 

Yhteistyössä