The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tätä jatkuvaa varustelukierrettä... Luistimet, sukset, fillari, talven vaatteet ja kengät on keväällä ulkoistettava ja kohta taas hankitaan kuutiollinen lisää samoja kamppeita kunhan kesästä selvitään.
Meille tuli viime kesäks jo seuraavakin sopiva fillari, joten sen puolesta voi huokasta. Tuo Mininoita kasvaakin sen verran hitaasti ettei ihan jatkuvaa varustelukierrosta tarvi käydä - ja kaveripiiristä sattuu löytymään just pari pykälää isompaa tyttöä, joiden äidiltä saa sit vanhoja kamoja halvalla sit omaan käyttöön.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Juu katsos moisella teolla ei pääse itse näyttämään niitä apinamiehen elkeitä.
Neitoseni on kovasti väärillä jäljillä, vaik toki hirveen iloisesti olisin apinamies.

Mä olen soittanu yksykskakkoseen tai vanhaan kolmenollaan milloin ikinä on tarvinnu. Sielt ko saa avun paikalle.

Toki osaan peruselvytyksen, eikä mua kauheesti kauhista antaa suusta suuhun kenellekään. Mut ei se kaikkeen riitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
Asiankannattaja hoitelee naiset oikealla kädellä ja mikkihiiret vasemmalla :whistle:

Mun perhe tuli takas! Hiphei! :D ensin mietin et pojat on ostamassa mulle naistenpäivä yllätystä, mutta ne olikin käynyt kaksin miehin ulkona syömässä....eikä mulle tuotu mitään... Kävin sitten ostamassa miehen kortilla olkkariin uuden maton ja se on paaaaaljon kivempi kun kimppu tulppaaneja. :vampire:
 
kahvikirahvi
Mun unessa oli ämpäri. Se tuli yövuorosta herättämään mut ja tunnustamaan rakkauttaan ja sitten...

Seuraavassa unessa olin joku kuninkaallinen ja menossa naimisin, mutta jäätiin siipan kanssa kiinni itse teosta ja siitä synty hirveä skandaali kun ei oltu vielä ehditty papin puheille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä