hetki piti miettiä että mitvitVein mun elimen huoltoon.Nyt pitää opetella käyttää laina elintä. :snotty:
hetki piti miettiä että mitvitVein mun elimen huoltoon.Nyt pitää opetella käyttää laina elintä. :snotty:
Auto puhelinVein mun elimen huoltoon.Nyt pitää opetella käyttää laina elintä. :snotty:
puhelinAuto puhelin
Veikkaan puhe- elintä.Auto puhelin
Meil kans on käytettyjä suurin osa, etenkin lasten mutta myös aikuisten kirjoista. Lisäks lainataan kirjastosta, tytöt on nyt hirmu kiinnostuneita eläintietokirjoista ja isompi lukee jo useampisivuisia kirjoja, yleensä tutkii ite "lukemaanopettelevien hyllyn".Meillä on suurin osa lapsen kuvakirjoista ostettu käytettynä. Tykätään lukea ja tyttärellä on paljon kirjoja.
Se on ain kivaa kun kirjat pääsee käyttökotiin.Heips!! :wave:
Kerrankin sattui tuuri kun kirjastossa kävästiin. Mie kun "hamstraan" (=ostan jos sattuu vastaan ok-kunnossa sopivaan hintaan) lasten kirjoja (pääasiassa) muutamaakin eri "sarjaa" niin nytpä oli Mauri Kunnaksen Urheilukirja ja 4kpl Muumipeikko-sarjiskirjoja myynnissä, 20cnt/kpl! Arvatkaa meinasinko huutaa...äkkiseltään siellä selailin enkä sen pahempaa vauriota löytänyt kun yhden kirjan pari sivua oli pienesti (1-2cm) reunasta revennyt, teippaamalla siis ihan käyttiskunnossa. Olen iloinen
Lukeminen on hyvä keino orjentoitua hetkeksi ympäröivästä maailmasta kuten kauniit autot ja nopeat naisetMun paheeni on kirjat, ne mitä en itse osta niin saan lahjaksi.
Mulla meni jokunen vuosi sitten hermo siihen et kunnon kirjahyllyä ei tuntunut löytyvän mistään. Ja jos löyty niin ne oli rumia kun penteleet. Piti sit ihan itse moinen nykertää (ja joutuhan sitä jo hiukan laajentamaankin...)
Kirjahan on käytetty sil hetkellä kun sen kassalla maksaa.Meillä on suurin osa lapsen kuvakirjoista ostettu käytettynä. Tykätään lukea ja tyttärellä on paljon kirjoja.
Mä duunasin kans aikanaan itte.Mun paheeni on kirjat, ne mitä en itse osta niin saan lahjaksi.
Mulla meni jokunen vuosi sitten hermo siihen et kunnon kirjahyllyä ei tuntunut löytyvän mistään. Ja jos löyty niin ne oli rumia kun penteleet. Piti sit ihan itse moinen nykertää (ja joutuhan sitä jo hiukan laajentamaankin...)
Mä käytin vain liimapuulevyjä, petsiä ja lekaharkkoja. Ei kans tullut kalliiks, on helppo muuten muutoissa ja muunneltavuus on aika rajaton.Mä duunasin kans aikanaan itte.
Liimalevyä, petsiä, vahaa, valurautakannattimet ja yläjyrsin. Kuussenttisillä ruuveilla kiinni hirsiseinään, ni luulis pysyvän. Ei o tietääkseni ainakaan vielä pudonnut. Taatusti näyttää paremmalta ja tuli monta tonnia halvemmaksi kuin käynti ikeassa.
Ehkä on näin.noh, 99% miehistä voi huoleta vedota
Jos noi harkot ei o silmänruoan puolesta välttämättömyys, niin sit yks harkko vie hyllymetriltä tommoiset 15% tilaa?Mä käytin vain liimapuulevyjä, petsiä ja lekaharkkoja. Ei kans tullut kalliiks, on helppo muuten muutoissa ja muunneltavuus on aika rajaton.
Ennen paria lisähyllyä otettu kuva
Kuvia 039 - Aijaa.com
Vähän meni ohi, mihin vedota??noh, 99% miehistä voi huoleta vedota
hankkikoot mies ite piffinsä niin kyllä mää hoidan loput tai tarviiko sitä piffiä edes