vierasa
Mä olen jo täällä Ruotsissa valmiiksi että vissiin ihan hyvin pärjäisin kun kaikki on sitä mieltä, että tänne kannattaa tulla jos sota syttyy.
Sä et taida tajuta millainen suurlama Suomea kohtaisi jos lopettaisimme kaupankäynnin Venäjän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja No ei voi käsittää.;29640091:Minä en ainakaan pilaile, mutta en voi kuin ihmetellä miten Suomen eduskunta hyväksyi Fennovoiman (ryssävoiman) ydinvoimalahanke!!! Siis haloo, sotaa käyvä maa ja me sen kanssa vaan kauppaa hierotaan!!! Uskomatonta.
Tässä tapauksessa pahiksia ovat EU ja USA jotka ovat rahoittaneet Ukrainan kumouksen. Jos Ukrainan vallansiirto onnistuu on seuraava kohde Valki-Venäjä.Mä en jaksanut surra ja tuli mieleen, että varmasti vielä koittaa ajat, jolloin venäläiset ei enää simputa Eurooppaa. Kukistuihan Hitlerkin. Pahuus kuolee omaan pahuuteensa.
Yleensä sähkönsaanti pyritään turvaamaan sodankin aikana. Kaupatkin jatkavat, tosin siellä voi esiintyä säännöstelyä. Mihin tarvitaan bensaa jos ollaan sodassa, reservit lähtevät sotimaan ja perheet jäävät koteihinsa, ei varmaan Särkänniemeen ole aikeissa lähteä huvimatkalle?Tälläinen hypoteettinen kysymys?
-sähköjen mentyä?
-kauppojen mentyä kiinni?
-öljy ja bensa toimitukset katkaistaisiin?
Ai Ukrainan vallansiirto Venäjälle? No kuule kun eihän se yhteiskunta toimi niin, että Valko-Venäjä miehitetään!Tässä tapauksessa pahiksia ovat EU ja USA jotka ovat rahoittaneet Ukrainan kumouksen. Jos Ukrainan vallansiirto onnistuu on seuraava kohde Valki-Venäjä.
Hitler kukistui Ukrainan aroilla ja niin voi käydä EU:kin...
Panssarintuhoaseita.Kerros mitä tuhoaseita sut koulutettiin käyttämään.
ja tuottasin itse sähköä. siirtysin kasvis syöjäks ja laittasin siemenet maahan kasvamaan.Tälläinen hypoteettinen kysymys?
-sähköjen mentyä?
-kauppojen mentyä kiinni?
-öljy ja bensa toimitukset katkaistaisiin?
Sinkomiehiä siis.Panssarintuhoaseita.
No siinähän suunnittelevat. En usko, että USA antaisi Suomea Venäjälle. Musta ei tunnu myöskään siltä, että Virolla olisi enää mitään pelkoa, tosin en ole nyt juuri saanut viestejä tuttavilta.