Olen 36-vuotias lapseton sinkkunainen

  • Viestiketjun aloittaja "ikäneito"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jee";28958220]Yhtälailla voi alkaa sitten sääliä niitä naisia jotka ovat menettäneet nuoruuden lapsia pukatessaan ja perhettä leikkiessään. Todella todella sääli että vapaa nuoruus on mennyt vaippavuoren juurella ja hellan ääressä. Se ainoa aika elämässä jolloin voi elää itselleen eikä ole vastuussa tekemisistään kenellekään.

Henkkoht en sääli heitäkään. Jokainen valitsee itselleen sopivan elämän. Muulla ei ole merkitystä.[/QUOTE]

Jos henkilö pukkaa lapsia vaikkapa 17-18 vuotiaana, päättyy elatusvelvollisuus jo reippaasti ennen neljääkymppiä, kyllähän siinäkin kohtaa voi elää itselleen jos haluaa.
 
"joopajoo"
Jos henkilö pukkaa lapsia vaikkapa 17-18 vuotiaana, päättyy elatusvelvollisuus jo reippaasti ennen neljääkymppiä, kyllähän siinäkin kohtaa voi elää itselleen jos haluaa.
joo mut ei se ole tuossa iässä sama asia enää,sitä parinkympin ihanaa tunnetta ei ole nelikymppisenä se on sama niinkuin lapselle annettaisi lelut vasta aikuisena
 
[QUOTE="joopajoo";29640700]joo mut ei se ole tuossa iässä sama asia enää,sitä parinkympin ihanaa tunnetta ei ole nelikymppisenä se on sama niinkuin lapselle annettaisi lelut vasta aikuisena[/QUOTE]

No, ihan miten vaan. Ainakin matkustelu on kivempaa pikkuisen vanhempana, kun on vähän enemmän rahaa käytössä. Mulla tosin nyt ei muutenkaan ole mitään erityistä "parinkympin ihanaa tunnetta", parin pienen lapsen yh:na silti välillä tuntuu että olen vapaampi kuin ikinä. (Ehkä olen vaan itse sekaisin :D )
 

Yhteistyössä