aasiakas
Itselläni kävi tänään tilanne että kävin eräässä kaupassa,
myyjä otti korttini ja laittoi siihen maksupäätteeseen tuumasi
-ai tämä on tämä electron kortti
No en siihen tajunnut sanoa mitään sillä eipä ole koskaan ennen tuollaista tilannetta tullut että joku sitä nyt ihmettelisi :O
(vaikka ikää minulla onkin kohta likemmä 40v)
Painelin tunnuslukuni ja laite ei saanut yhteyttä pankkiin?
Myyjä tuumasi vähän naureskellen että kuule nyt tuo sinun visa electron korttisi ei suostu jostakin
(tässä oikein hymähti) syystä myymään.
No ei siinä
sanoin että kävin kyllä automaatilla ja kortti siellä toimi mutta
kommentti
-joo joo, ja hymähdyksiä päälle.
No ei siinä,
maksoin osan ostoistani
(harmi vaan että tuossa kaupassa ne oli halvimpia sillä muutoin olisin jättänyt ne kaikki sinne ja jättänyt myyjän hymähtelemään)
käteisellä ja osan jotka nyt olikin heräte ostojani jätin kauppaan mihin ei käteiseni riittänyt.
Palautetta olisin voinut antaa heti suoraan mutta kun kiire painoi päälle ja olin aika hölmistynyt että ihan liikkeen omistaja eriarvoistaa ihmiset korttien perusteella.
Mutta nyt se on sitten nähty että vain opiskelijoillako tai koululaisillako voi olla electron kortti ja muilla sitten ihan tavan pankki/luottokortti.
myyjä otti korttini ja laittoi siihen maksupäätteeseen tuumasi
-ai tämä on tämä electron kortti
No en siihen tajunnut sanoa mitään sillä eipä ole koskaan ennen tuollaista tilannetta tullut että joku sitä nyt ihmettelisi :O
(vaikka ikää minulla onkin kohta likemmä 40v)
Painelin tunnuslukuni ja laite ei saanut yhteyttä pankkiin?
Myyjä tuumasi vähän naureskellen että kuule nyt tuo sinun visa electron korttisi ei suostu jostakin
(tässä oikein hymähti) syystä myymään.
No ei siinä
sanoin että kävin kyllä automaatilla ja kortti siellä toimi mutta
kommentti
-joo joo, ja hymähdyksiä päälle.
No ei siinä,
maksoin osan ostoistani
(harmi vaan että tuossa kaupassa ne oli halvimpia sillä muutoin olisin jättänyt ne kaikki sinne ja jättänyt myyjän hymähtelemään)
käteisellä ja osan jotka nyt olikin heräte ostojani jätin kauppaan mihin ei käteiseni riittänyt.
Palautetta olisin voinut antaa heti suoraan mutta kun kiire painoi päälle ja olin aika hölmistynyt että ihan liikkeen omistaja eriarvoistaa ihmiset korttien perusteella.
Mutta nyt se on sitten nähty että vain opiskelijoillako tai koululaisillako voi olla electron kortti ja muilla sitten ihan tavan pankki/luottokortti.