The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Kattooko kukaan tota kannabisiltaa? Mua häirittee kun tuolla on yks ihan luurangon näkönen poika myssy päässä eikä se oo sanonu sanaakaan koko aikana kun mä oon kattonu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29636613:
Samaa ihmettelen. Mutta jos kohdille on osunut oikea ongelma ja näkee läheltä kuinka pysyviä terveyshaittoja homeet voi aiheuttaa en minä ainakaan asian kanssa leikkisi.
enkä minä: /

eikä minusta ihan mitään hysteriaa ole se, että aika moni koulu ja päiväkoti ovat homeloukkuja.
 
kahvikirahvi
Mun kokemukset kannabiksesta; tunnen ainakin kolmekymmentä ihmistä, ellen enemmänkin, jotka polttelee pilveä enemmän tai vähemmän satunnaisesti. Kolmella heistä on joko ongelmia joko muiden päihteiden päihteiden, mielenterveyden ja/tai elämänhallinnan kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29636636:
Näin on : /. Rakentamisen taso etenkin julkissa rakennuksissa on vähän sinne päin ollut ainakin aikanaan. Ja nyt sitten oireillaan monissa paikoissa.
Virolaset rakentaa sellasella halvennuksella että on usein kiusaus ottaa se halvin, vaikkei pitäis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29636636:
Näin on : /. Rakentamisen taso etenkin julkissa rakennuksissa on vähän sinne päin ollut ainakin aikanaan. Ja nyt sitten oireillaan monissa paikoissa.
ja asioista vaietaan,koska rahaa tai mahdollisuuksia korjaamisiin ei ole.
Lieviä sisäilmaongelmia sanotaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä