Juu, heti huomenna. :xmas:Jätän seuranne, ja siirryn toivoakseni kohti unten maita.:wave:
eläkää rauhassa ja täyttykää rakkaudella:heart:
Levollisia sinisiä unia ja hattaran kuvia.:kiss:Jätän seuranne, ja siirryn toivoakseni kohti unten maita.:wave:
eläkää rauhassa ja täyttykää rakkaudella:heart:
Hottisbeibe :kiss:.Hyvä iltaa kaikille!:flower:
Oli niin hulinaa että ennätin nyt vasta paikalle.:O
*nyökyttelee kiivaasti* aivot ja verenkierto tarvitsee pikku naukkuja.Hitsit, pari kuppia tuli vain juotua kahvia tänään. Eikö ole ihan ok ottaa vielä kahvit ja pieni lasillinen likööriä kyytipojaks.
Ja kalasta vielä..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29633241:
Alamme syömään kalaa siis mielin määrin .Ja kalasta vielä..
Meidän mummi on koko ikänsä vetänyt kalaa usein. Hän on tosi nuorekas ja hottis. Runkokin on ku nuorella. Mä olen ihan varma että kalassa piilee nuoruuden salaisuus.=)
kylläHitsit, pari kuppia tuli vain juotua kahvia tänään. Eikö ole ihan ok ottaa vielä kahvit ja pieni lasillinen likööriä kyytipojaks.
nihAhas, taas täällä on väännetty.:O
Kaipa tässä alkaa olla yhteistä taivalta sen verta paljon takana että täällä uskalletaan tuulettaa jo tällättiin toisillemme. Alkaa jo epäilyttävästi muistuttamaan perhe-elämää, ja joku vielä kehtas väittää tuolla isolla puolella perhe-elämää tylsäks.
Maistuiskos peipelle joku likööri? Vaihtoehtoja olis useita.=)kyllä
BaileysMaistuiskos peipelle joku likööri? Vaihtoehtoja olis useita.=)
Siiteriä tai vinettoja ei kyllä oo, eiku on yks pullo punkkua.
Olen säästänyt sitä ruoanlaittoon.
Löytyy. Jäillä vai ilman?Baileys
Jäillä kiitosLöytyy. Jäillä vai ilman?
Hattaran kuvia peppupeipe.:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29633322:No niin |O. Nyt sitten alkaa juomingit ja miun pitää pistää simmut kii. Olkaa tytöt kiltisti :kiss:.
Pikkasen juodaan niin uni maittaa. Aina me kiltisti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29633322:No niin |O. Nyt sitten alkaa juomingit ja miun pitää pistää simmut kii. Olkaa tytöt kiltisti :kiss:.
Jäillä kiitos
:kiss:
Olehan hyvä.:kiss: Miepä käyn itellenikin tekemässä.
No jos nyt tämä kerran.Moi, onkos täällä ihan pöytiintarjoilu?
Saitko postia?:kiss:
Mä voin tarjoilla. Tule ja nuolase.Moi, onkos täällä ihan pöytiintarjoilu?