The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Ymmärrän että ahdistaa Ukrainan kansan puolesta. Sitä en ymmärrä että suomalaisena on paniikissa.

Toki ihan hyvä että on tietoinen maailman tapahtumista, mutta semmoinen paniikin lietsonta tinahattu päässä on jokapäiväistä ja pitäisi osata suodattaa.
Sano se miun pääkopalle, ettei tarvis panikoida. Ahdistaa ihan kaikkien puolesta.: /


Just sain muksut unille, josko sitten iltapalaa ja sänkyyn.
 
tämän takia olis ihan kiva kun tätä ei puitas täällä kun muutenkin joitakin ahdistaa niin olis ihan kiva kun vois edes täällä olla ilman moisia ahdistuksia.
Eikös tämä tarkoita sitä että asia pätee kaikkien aiheiden ja kaikkien keskustelijoiden kohdalla? Eikö se silloin ole reilua?` Eli joko kaikki saa sensuroida aiheita tai sitten ei kukaan?
 
Kaikki myö ollaan erillaisia ja tykätään eri asioista. On vähän harmi jos ei yhtään saisi puhua aiheesta mistä itse tykkää. Mie esimerkiksi tykkään jääkiekosta ja joku toinen haluaa puhua jostain päivän polttavasta aiheesta. Olisi mukava jos kaikki aiheet sallittaisiin. Ei tämäkään ole kiva, että ilmapiiri menee vaikeaksi ja keskustelu tyrehtyy tyystin. Jos aihe ei juuri omaan makuun sovi niin palaa vaikka hetken päästä uudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
yleensä olisin samaa mieltä mutta just nyt tekis mieli tehdä poikkeus

vaikka ylensä oon ollut ketjun pahin provoilija
Kuinkahan monta kertaa tässäkin ketjussa on keskustelut tyrehtyneet siksi kun täällä aletaan ilmaisemaan mielipahaa jostain aiheesta mistä ihmiset puhuvat. Tai joku nyt sattui sanomaan jotain mikä ei just tässä kuun kierrossa sopinut jonkun mielentilaan.

Ei minua voisi juurikaan vähempää kiinnostaa esimerkiksi autojutut tai leipominen. Mutta en minä ala niistä rähjäämään. Minusta väkivalta lapsia kohtaan on oksettavaa ja saa voimaan tosissaan pahoin, mutta en minä silti kulje kertomassa ihmisille että niistä ei saa puhua, koska minusta tuntuu pahalta, tai en ole kiinnostunut niistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29632984:
Kaikki myö ollaan erillaisia ja tykätään eri asioista. On vähän harmi jos ei yhtään saisi puhua aiheesta mistä itse tykkää. Mie esimerkiksi tykkään jääkiekosta ja joku toinen haluaa puhua jostain päivän polttavasta aiheesta. Olisi mukava jos kaikki aiheet sallittaisiin. Ei tämäkään ole kiva, että ilmapiiri menee vaikeaksi ja keskustelu tyrehtyy tyystin. Jos aihe ei juuri omaan makuun sovi niin palaa vaikka hetken päästä uudestaan.
Näin juuri.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä