Jos haluaa oikeasti seurustella jonkun kanssa, tarvitseeko muka miettimisaikaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Jos haluat todella olla jonkun ihmisen kanssa, jakaa elämäsi tämän kanssa jne., tarvitseeko sinun miettiä asiaa sen kummemmin?

Mulla menee ihan hermot, kun mies jota rakastan ja jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni, pyysi myös minua pohtimaan sitä, että olemmeko todella valmiita vakavaan suhteeseen. Ok, ymmärrän, että meillä molemmilla on menneisyytemme ja olemme molemmat todella "vaikeita" ihmisiä, mutta miksi tällaista pitäisi miettiä? Luulenpa, että mies ei välitä oikeasti ja haluaa vain pelleillä nyt kanssani. Miksi muuten tätä pitäisi pohtia, miksemme voisi vain olla yhdessä ja siinä samalla käsitellä asioita?!

Olette vaikeita ihmisiä ja hankala menneisyys, kyllä minäkin miettisin kaksi kertaa. Ei se rakkaus kaikkien järkeä sumenna niin pahasti, että ei pysty tekemään minkäänlaisia rationaalisia ratkaisuja.

Kyllä meillä halyttiin pohtia. Mut kannattaa puhua miehen kanssa...mitä hänntarkoittaa sillä miettimisellä.. esim meillä mies pohti samalla onko hän valmis luopumaan unelmatyöstään.. mutta ei osannut kertoa sitä mimulle että oletti seurustelun tarkoittavan tästä työstä luopumista, vaikka minulle oli täysin ok että hän sitä työtä tekisi vaikka lapsia joskustulisikin.
Ja mun miehelle "seurustelu" oli vakavuudessaan sitä että naimisiin mennään pian, jota minä en edes ymmärtäny :D
Ja tietty piti myös miettiä onko valmis luopumaan kivoista tytöistä baarissa jne..

Minä olin ihan varma että tuo miettiminen tarkoitti lopullista eroa..
Mutta kaikkea mahdollista se mies kelaski päässään.

Mut keskustelkaa, kysy mitä asioita pitää ratkaista :)

Mies ei selvästikään ole tässä mukana. Kyllä tommonen juttu kolahtaa, ja kovaa, jos oikeesti haluaa alkaa seukata. Jätä se, älä missään nimessä tyrkytä ittees.

Kyllä mun oli vakavasti pohdittava silloin kun mies sanoi, että se on nyt niin, että hän haluaa vakavan parisuhteen ei mitään yhdessä hengailua... Mutta myönnän, että olen vaikea ihminen ja hieman sitoutumiskammoinenkin...
Joka tapauksessa, valitsin sitten yhdessäolon mieheni kanssa ja yhteistä eloa on takana nyt lähemmäs 20 vuotta...

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Miettimisaika = sen kartoittamista, josko kuitenkin löytyisi joku parempi.
Höpö höpö. Miettimisiaka voi tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Mulle se tarkoitti sitä, että pohdin olenko valmis vakavaan suhteeseen ja että olenko valmis ottamaan riskin, ettei mieheni (silloinen poikaystävä) jaksa odottaa minua auringon laskuun ja maailman tappiin... vaan jatkaa matkaansa ja ehkä hän löytää jonkun paremman...??! Mullehan toi mies on ihan täydellinen. EN halua, enkä halunnut silloinkaan ketään toista. EN vain olisi halunnut vakavaa suhdettakaan... sitoutua mihinkään... Ja sen semmoisia syitä... kaikki sitoutumiskammoiset ymmärtävät mitä tarkoitan... ;)

Yhteistyössä