The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Heippa. Olinkin unohtanu sopineeni että tulee yks vanha kaveri kylään ja yllätyin sitten kun se alko kyselemään että koska sopii tulla. Mutta se kävi kahvilla ja käytiin samalla lemppariystävän tykönä, vanhoja tuttuja hekin.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Aina ja useinkaan ei mene kuin Strömsössä. Viikonlopusta selvittyäni iski päälle maanantaipäivä. Aamu oli kaoottinen, myöhästyin töistä, hermot meni kun normaali moniajo korvien välissä ei toiminut, muksulla hankala päivä tarhassa. Ehdin kuitenkin kotiin ennen puolison lähtöä yövuoroon. Saiskos uudet hermot ja vähän virtaa, kiitos.
myötätuntoa saat toiselta, jonka maanantai ei ollut se mallikkain.

Monen pieleen menneen tekijän summa aamulla, alkaen aamukahvista , lattialle kaatuneesta puurohiutalepussista, lapsen suoristusrautaan kompastumisesta, kuumeisesta lapsesta jne, kaiken kruunasi räntäsade,

töissä jatkui pieleen menon putki.
Huokaus,

Ja kotiin tullessa myöhästyin bussista, lisää riemua räntäsateessa.

Ei ole virtaa jaettavaksi, on vaan sellaista vaimenevaa vitutusta.

Kai se tästä, ja siitä sielläkin. :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
kahvikirahvi
Hitto kun pitäis huomenna palauttaa tarhaan lappu että jatkaako syksyllä... Hitostako minä tiiän saanko töitä siihen mennessä :| Onko sikamaista varata varmuuden vuoksi jos sattuukin käymään hyvä tuuri että duunia löytyis?
 
Hitto kun pitäis huomenna palauttaa tarhaan lappu että jatkaako syksyllä... Hitostako minä tiiän saanko töitä siihen mennessä :| Onko sikamaista varata varmuuden vuoksi jos sattuukin käymään hyvä tuuri että duunia löytyis?
minä en noista tiedä kun ei oo kokemusta mutta eikö sen voi varata ja tulee tilanne et pitää perua niin sitten peruu...vaika eiks nykysin pidä pystyy antaa lapselle päivähoitopaikka jos on tarve...?

äh,mitä minä tästä tiedän...tehän näistä vanhempina enempi tiedätte.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä