täytyy enskerralla ilmotella vähän aikasemmin niin ei ehdi karata.Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29632360:Uusiks toiste sit. Annan apuja takas
Kannattaa. Tuon vermeet ja vehkeet tullessani sit.täytyy enskerralla ilmotella vähän aikasemmin niin ei ehdi karata.
myötätuntoa saat toiselta, jonka maanantai ei ollut se mallikkain.Aina ja useinkaan ei mene kuin Strömsössä. Viikonlopusta selvittyäni iski päälle maanantaipäivä. Aamu oli kaoottinen, myöhästyin töistä, hermot meni kun normaali moniajo korvien välissä ei toiminut, muksulla hankala päivä tarhassa. Ehdin kuitenkin kotiin ennen puolison lähtöä yövuoroon. Saiskos uudet hermot ja vähän virtaa, kiitos.
varmasti tuotAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29632405:Kannattaa. Tuon vermeet ja vehkeet tullessani sit.
Ei kyl yhtää nappaa kalan hajuMaistuisiko?
Pitää olla tosi kova isku tai useampi isku päähän jotta se iskee. Omasta kokemuksesta se ei tullut heti. En muista kuinka kauan aikaa siihen meni.Vit... Vit..u Yksin kotona muksun kanssa ja just tipahti yläkaapista painavahko kukkaruukku ovea avatessa ohimoon. Kyllä tuntuu Hoitsuja linjoilla, kuinka nopsaan aivotärähdys iskee?
huimaus, oksentelu jne oireet ko. asiaan.Vit... Vit..u Yksin kotona muksun kanssa ja just tipahti yläkaapista painavahko kukkaruukku ovea avatessa ohimoon. Kyllä tuntuu Hoitsuja linjoilla, kuinka nopsaan aivotärähdys iskee?
mun vastaus on varmaan ilmiselvä...Maistuisiko?
Ei kai se haittaa. Sen voi sitten perua jos ei tarvi.Hitto kun pitäis huomenna palauttaa tarhaan lappu että jatkaako syksyllä... Hitostako minä tiiän saanko töitä siihen mennessä :| Onko sikamaista varata varmuuden vuoksi jos sattuukin käymään hyvä tuuri että duunia löytyis?
varaa ihmeessäHitto kun pitäis huomenna palauttaa tarhaan lappu että jatkaako syksyllä... Hitostako minä tiiän saanko töitä siihen mennessä :| Onko sikamaista varata varmuuden vuoksi jos sattuukin käymään hyvä tuuri että duunia löytyis?
minä en noista tiedä kun ei oo kokemusta mutta eikö sen voi varata ja tulee tilanne et pitää perua niin sitten peruu...vaika eiks nykysin pidä pystyy antaa lapselle päivähoitopaikka jos on tarve...?Hitto kun pitäis huomenna palauttaa tarhaan lappu että jatkaako syksyllä... Hitostako minä tiiän saanko töitä siihen mennessä :| Onko sikamaista varata varmuuden vuoksi jos sattuukin käymään hyvä tuuri että duunia löytyis?
Kyl mä ainakin pitäisin tutun hoitopaikan ns. varmuuden vuoks.Hitto kun pitäis huomenna palauttaa tarhaan lappu että jatkaako syksyllä... Hitostako minä tiiän saanko töitä siihen mennessä :| Onko sikamaista varata varmuuden vuoksi jos sattuukin käymään hyvä tuuri että duunia löytyis?
Nyt ei maistu kun on huono olo. :xAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29632585:iltakahveiden aika :wave:
Ei kai siulle ykätauti oo tulossa :x.Nyt ei maistu kun on huono olo. :x
Se on lääkkeen mukava sivuvaikutus. Ei oo tautia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29632596:Ei kai siulle ykätauti oo tulossa :x.
Nyt ei kyllä olla kielipitkällä alkuunkaan |O. Mie en haluu tulla kipeeksi!!!!
Voisin pari haukkua ottaa..Maistuisiko?
Niin taidan tehdä... Mua vaan jännittää että mitäs sitten jos ei tarttekaan syksyllä ja irtisanon, ja sitten saankin duunia ja seuraava vapaa tarhapaikka on toiselta puolen kaupunkia... Ääääää. En taho olla aikuinen.Kyl mä ainakin pitäisin tutun hoitopaikan ns. varmuuden vuoks.