Piirtäjä paikalla, kerro aihe.

Olen tuossa aiemmin selittänytkin, mutta piirtolauta on tällainen työväline, joka sisältää kosketuspinnallisen, tässä tapauksessa a5-kokoisen muovisen laudan ja kynän, johon kosketuspinta reagoi. Pinta reagoi myös paineeseen, joka mahdollistaa autenttisen kynänjäljen mahdollisuuksien mukaan. Piirto-ohjelmaa käyttäen kynällä piirretään piirtolautaan (johon ei jää jälkeä) ja jälki piirtyy tietokoneelle. Vähänkuin hiiri.
Kiitos vastauksesta.

=)
 
[QUOTE="jossu";29611646]Piirtäisitkö kuvan minusta: olen vaaleahiuksinen normaalikokoinen nainen. Olen tosi ahdistunut elämäntilanteeni vuoksi (mies kohdellut mua huonosti). Suvi Teräsniskan laulu "Akvaario" kuvaa minua melko hyvin. Toivoisin niin että joku rakastaisi minua aidosti. Olisi kiva jos kuvassa tulisi jotenkin esille toivo paremmasta.[/QUOTE]

Olen nyt viikon verran miettinyt tätä aihetta, koska kyseinen biisi koskettaa minuakin henkilökohtaisesti. En jaksanut tässä avata photoshoppia (koska ipanalla on jokin telepaattinen kyky herätä päiväunilta aina kun alan tekemään jotain aikaa vievää) niin piirsin sitten ihan windowsin paintilla hiiren avulla jotain näkemystä. Valitettavasti paintissa ei ole layereitä joten kuva ei ole parhaasta päästä, ja varmaan kunhan photoshoppiin taas uppoudun niin teen tämän uusiksi.

 
"jossu"
Olen nyt viikon verran miettinyt tätä aihetta, koska kyseinen biisi koskettaa minuakin henkilökohtaisesti. En jaksanut tässä avata photoshoppia (koska ipanalla on jokin telepaattinen kyky herätä päiväunilta aina kun alan tekemään jotain aikaa vievää) niin piirsin sitten ihan windowsin paintilla hiiren avulla jotain näkemystä. Valitettavasti paintissa ei ole layereitä joten kuva ei ole parhaasta päästä, ja varmaan kunhan photoshoppiin taas uppoudun niin teen tämän uusiksi.

wow, kiitos. kuvaa aika hyvin mun tilannetta. Mies on juuri tuollainen, elää omaa elämäänsä, eikä sillä tunnu olevan silmiä eikä korvia päässä. Ei nää ollenkaan kuika kärsin, eikä tajua vaikka kuinka yrittäisin puhua ja kertoa tunteistani... voi kunpa pääsisin joskus ulos oman elämäni vankilasta ja uskaltaisin alkaa elää.
 
  • Tykkää
Reactions: azuca

Yhteistyössä