Minni-hiiri harmaana
Ei hitto!Eiiih Porkkana näköjään kohtasi jo kohtalonsa
Ei hitto!Eiiih Porkkana näköjään kohtasi jo kohtalonsa
Piirrä käsin.Plöh! Kone vaihtui, enkä ole saanut tähän uuteen vielä photoshoppia, mutta kunhan saan aikaiseksi asennella tänne muutakin kuin turhia ohjelmia, niin jatkan sitten taas.
Nokkimus on itseasiassa jo paperilla, jahka jaksan tuon skannerin säätää toimimaan..tää ketju täytyy nostaa!
(tekis mieli kauheesti myös kysellä, että etkö sä ap jo piirtäis mun toivetta, etkös! )
oo!Nokkimus on itseasiassa jo paperilla, jahka jaksan tuon skannerin säätää toimimaan..
joko jatkuu? piirrä mulle iso komea pitkäkarvainen kissa! harmaan värinen pienellä valkosella läntillä naamassa. tuima ilme!
Valitsin toteemieläimeksemme karhun. (juntunen on mun toteemieläin!)Alkuperäinen kirjoittaja piirrä tää pliiiiiiis;29622520:Piirrä kännissä oleva toteemieläin, jonka oikean korvan tilalla on limainen kainalo.
oon ihan sanaton! multa on menny ohi tällänen ketju kokonaan.. upeita =)
olisitko kiva ja piirtäisit mulle veikeän nokkimuksen? väriäkin sais olla, on niin harmaa fiilis
Mun lasten toive. Ne rakastaa dinoja. Mutta mä en osaa piirtää.Piirrä joitain dinosauruksia lapsia selässään.
Jouduinkin tonkimaan tätä varten internettiä.Piirräpä Kenraali Custerin viimeiset sanat.
En ole ihan varma ymmärsinkö tehtävänantoa oikeinMunchin Huuto, lapsenomaisemmin
Hyvin osaat piirtää! Jos kerkiät niin piirrä kiharatukkainen, silmälasipäinen mummo kolmen lapsenlapsensa (tyttöjä) ja kissansa kanssa