The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei tietenkään ole pois multa toisten rahat. En sanonut niin. Mulla ei vaan ole varaa. :D
no ei mullakaan välttämättä aina olis mutta pihistän muusta sitten koska kampaamokäynneistä en luovu.ja nykysin kyllä menee 1-3 kertaa vuosi kun oon joutunut vaihtaa kampaajaa...ja kohta en käy taas missään kun nykynenkin kampaaja jonka just oon löytänyt niin lopettaa. että sitten rehottaa:D
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
no ei mullakaan välttämättä aina olis mutta pihistän muusta sitten koska kampaamokäynneistä en luovu.ja nykysin kyllä menee 1-3 kertaa vuosi kun oon joutunut vaihtaa kampaajaa...ja kohta en käy taas missään kun nykynenkin kampaaja jonka just oon löytänyt niin lopettaa. että sitten rehottaa:D
Mun pitää säästää rahaa muutama kuukausi jotta voin kampaajalle mennä. Mieluimmin värjään itse. :D
 
Et o koskaan kysyny.

Mä en koskaanikinämilloinkaan puhu paskaa.

Ittesuojeluvaistoni kertoo mulle, et on asioita joit kandee jättää sanomati. Mut paskaa mä en puhu koskaan. Ei kuulu tapoihini.
Iltaa!
Täytyy tarttua tähän heti - en mäkään hirveästi paskaa puhu, mutta itsesuojeluvaistossa jotain vikaa. Mä sanon ja kerron. Liikaakin.
 
Höpsis.

Tunnen yhden naarasotuksen, joka pitää itteään äreänä aamumörkönä. Tarttee kuulemma kannullisen kahvia ja suihkun ja peilikaapillisen naarastarvikkeita, joist mä en tiedä mitään muuttuakseen ihmiseksi.

Mä voin kertoa, et tosta mikään ei o totta.
|O voisin melkein luulla, että oot vakoillut minua täällä KyöpelinVuorella. Ja se joku vakoilija näyttää sotkevan täällä samalla :kieh:.
 
oon kysyny mutta en saanu oikeita perustelu vaan ihan silkkaa mutua

en jaksa enää
Mjaa. Sit mä vaan olen joko tyhmä tai jotain on päässy silmieni ohi.

Tai sit kysytään kärsivällisyydeksi kutsuttua pikkujuttua.

Mä en koskaan sano mitään jonka tueksi mulla ei o laittaa perustelua.

Haistan ilmassa ihan tarpeetonta nokittelua. Ei syyllistytä niin tolloon touhuun. Ei o tarvis. Sitäpaitti mä oon hirveen huono pullistelemaan, äijäilemään, vetämään sormikoukkua tai vääntämään kättä tai muit höyhensarjalaiselle sopimattomia juttuja.

Mut sä häviät mulle shakissa. Tää on lupaus.
 
Peyote
"Muovimattoa" kai Peyote tarkoitti. Ainakin näin käsitin.

Kyl joo laminaatissakin niitä muovikerroksia on mdf:n ja muun seassa.
Mutta tykkään kutsua sitä laminaattilattiaks enkä muovilattiaks.:D

On noita laminaatteja ja parketteja muutamasti asenneltu. Käytössä olen huomannut että nuo vaihtoehdot ovat meille parhaita.
Parketti on pitkäikäisin kun sen voi hioa ja lakata tarvittaessa. Jopa vahata ja ajella laipalla yli silloin tällöin. Pysyy hienosti kunnossa.

Ja varastoon kun jättää muutamia extrapalasia niin saa vaihdettua ehjää tilalle jos menee ihan rikki, jos siis täyteainelakkakaan ei jeesaa.
(ja jos on sellanen palapelilattia jonka pystyy purkamaan ja kasaamaan muutamia kertoja)

Parketti on pitkäikäisin. Sen voi hioa ja lakata tarvittaessa. Jopa vahata ja ajella laipalla yli silloin tällöin. Pysyy hienosti kunnossa.
Ei meillä muovimattoo oo, se on sellasta vinyylilaminaattia, mikä tulee paloina niinkuin laminaatti yleensäkin.
 
Ei meillä muovimattoo oo, se on sellasta vinyylilaminaattia, mikä tulee paloina niinkuin laminaatti yleensäkin.
Noinniinku teknisesti laminaatti on muovikerroksella päällystetty paperikuosi kuitulevyn päällä.

Maailma muuttuu, koska neljännesvuosisata sitten toi oli arvokas. Semmoinen lattioiden Rolls- Royce.
Nykyään halvin, mut silti moneen paikkaan himputin helppohoitoinen ja käyvin ratkaisu. Oman äitikultani kämpille asensin häntä miellyttävän kirsikkalaminaatin vissiin viistoist vuotta sitten. Se lattia on yhä kuin uusi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
Mulla on laminaatti tässä kämpässä ja mun mielestä siinä ei oo mitään muuta vikaa kun se että se saa kissan leikit kuulostamaan hemmetin ärsyttävältä. Useimmiten siinä kahden aikaan aamuyöllä.
 
Mulla on laminaatti tässä kämpässä ja mun mielestä siinä ei oo mitään muuta vikaa kun se että se saa kissan leikit kuulostamaan hemmetin ärsyttävältä. Useimmiten siinä kahden aikaan aamuyöllä.
Jotenkin tutun kuuloista :D.

Paitsi olen tehnyt uhden huomion meidän katista. Jos menen ajoissa sänkyyn eli kymmenen ja yhdentoista välillä ei yöriehumisia esiinny. Jos sänkyyn meno menee yli puolenyön on odotettavissa yövillitykset.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä