The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt mä alan hommiin!

Son moro!:wave:

[video=youtube_share;GSBFehvLJDc]http://youtu.be/GSBFehvLJDc[/video]
 
Lipsutti viel huuteloi.:D
Laminaatti on muovia.

Helpompi asentaa kuin matto.

Parketti on puuta ja nykyään yhtä helppo asentaa kuin laminaatti, ainakin jotkut. Kandee miettiä mitä asentaa mihin. Kuosi on sit valittavissa.
"Muovimattoa" kai Peyote tarkoitti. Ainakin näin käsitin.

Kyl joo laminaatissakin niitä muovikerroksia on mdf:n ja muun seassa.
Mutta tykkään kutsua sitä laminaattilattiaks enkä muovilattiaks.:D

On noita laminaatteja ja parketteja muutamasti asenneltu. Käytössä olen huomannut että nuo vaihtoehdot ovat meille parhaita.
Parketti on pitkäikäisin kun sen voi hioa ja lakata tarvittaessa. Jopa vahata ja ajella laipalla yli silloin tällöin. Pysyy hienosti kunnossa.

Ja varastoon kun jättää muutamia extrapalasia niin saa vaihdettua ehjää tilalle jos menee ihan rikki, jos siis täyteainelakkakaan ei jeesaa.
(ja jos on sellanen palapelilattia jonka pystyy purkamaan ja kasaamaan muutamia kertoja)

Parketti on pitkäikäisin. Sen voi hioa ja lakata tarvittaessa. Jopa vahata ja ajella laipalla yli silloin tällöin. Pysyy hienosti kunnossa.
 
Yksinäisyys osa II

Niin. Meikäläiseltä kestää tasan kolme minuuttia kävellä tohon ostarille. Viis minsaa taluttaa naarasotus kämpille. Puheisiin pari minsaa, niin olisko kymmenen minsaa suurinpiirtein oikeella hehtaarilla?

Ja oikeesti totuus on se, et mun on parempi olla yksin kuin hyödyntää puhelahjojani. En tahdo ittelleni riippakiveä ja vielä vähemmän tahdon olla riippakivi kenellekään.

Ja joo, uskokaa pois, mulla on puhelahjoja.

Mut omal tavallaan skitsofreninen tunne tavallaan viihtyä yksin ja silti kaivata.
 
IhQ
:wave: Hellou...

Joku tuolla aiemmin kysyi miks osastolla/lääkitystä, se on tää reuma johon tarttee käydä parin kuukauden välein ihan osastolta lääkitys, kanyylillä suoraan suoneen. Mutta nytpä on taas hoidettu sekin.

Meillä on vissiin lasten vaatekaapit räjähtäneet ympäri kämppää. Oman huoneensa vielä jotenkin ymmärrän mut olkkari? Saatika keittiö--huoh, olis siis siivottavaa ja järjesteltävää. Mutta arvatkaa jaksasko.
6 tuntia nukkuaikaan, en ala.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä