Pick me, pick me :wave:mä en ton ulkonäön perään niin hirveesti ole että en yhtään osaa sanoa kenet valkkaisin jos omaa muikkelia ei saa nimetä
Antaa tulla ihan rauhassa.Sielt tulee jokerit-hifk
Antaa tulla ihan rauhassa.
heitti lusikan nurkkaan...*nyyh*no alakokin yhtä-äkkiä tuntumaan että pitkäkaula on maailman toiseks pantavin eukko
hyvin korjattu mutta älä nyt säälistä sentästai ehkä sittehi tinku
meeppä tiiä
No mää voin myöntää että oot aika ihku :kiss: Ottaisin viereen jos vaan huolisitheitti lusikan nurkkaan...*nyyh*
No ei vaan,mää en taida julkisesti kertoa ketä voisin ...ketjulaisista. jottain salaperäisyyttä sentäs...
Alkulämmittelyt kylpyhuoneessa ja sit saunaan. Mut tulin jo pois ja nyt sohvalla eilisiä juomia nautin.saunaa vai jotain muuta ...
Nooo...:kiss:No mää voin myöntää että oot aika ihku :kiss: Ottaisin viereen jos vaan huolisit
Ai että mää osasin taas pestä hyvin...palkaks limpparia kiitos,tukka on kipee vielä eilisistäkin:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29624775:Alkulämmittelyt kylpyhuoneessa ja sit saunaan. Mut tulin jo pois ja nyt sohvalla eilisiä juomia nautin.
En oo muuten koskaan nähny susta kuvaa, paitsi takapuolen. Etupuoli yyeeboksiin? Mää voin laittaa kans.Nooo...:kiss:
En voi, enkä saa. Ei o mun asiani.
Et kai sä ny voi ohjailla mun ajatuksia tuolleen.
Eihän se nyt sitä tarkoita että vastapuolen tarvitsee olla samaa mieltä.
Ihan turhaan jäkität.:kiss:
Saithan sinäkin ehdottaa Susan Sharandonia.
Spritea ja kokista jääkaapissa. Saat kyllä palkkasi. Vois olla joskus minun vuoro pestä sinutAi että mää osasin taas pestä hyvin...palkaks limpparia kiitos,tukka on kipee vielä eilisistäkin:ashamed:
miksi naarasotus olisi huonoa tuuria. :kieh:En voi, enkä saa. Ei o mun asiani.
Ehdotteluni ovat omia fantasioitani. (lääh)
Lähden baariin. Hyväl tuuril siel on shakkivastus.
Huonol tuuril siel on joku naarasotus.
taitaa peräpää olla meikällä parempi kuin pärstäpuoliEn oo muuten koskaan nähny susta kuvaa, paitsi takapuolen. Etupuoli yyeeboksiin? Mää voin laittaa kans.
Teleporttaan luoksesNo nyt kun tää puhe taas yllättäen käänty tähän niin voi juupelis...ei oo just nyt tässä ketään jota käyttäis hyväkseen: /