Millaista on jos mies tykkää vähän alistaa sängyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaa kokeilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ooh se on ihanaa, vahva mies ja vähän rajut otteet... :)

Sitten voi sanoa kun mennään liian pitkälle. Mua saa lyödä pepulle ja rinnoille, saa sitoa, olla kovakourainen ja raju. Sanallisesta alistamisesta en tykkää, fyysisestä sitäkin enemmän. Mutta makuasioita nämäkin ovat, kukin tyylillään!

Taitaa kuule alistavat miehet olla katoava luonnonvara koska ahdistelu, feminismi, tasa-arvo ja mies essu päällä kyökissä.

:)

Ilmeisesti, koska paljon tuntuu olevan tarjolla vain miehiä, jotka haluavat tulla sidotuksi ja minun pitäisi hoitaa kaikki hommat. Ei kiitos. Tasa-arvoinen seksi on ihan jees, mutta haluaisin kokea välillä myös sellaista, jossa mies vie ja nainen vikisee. Ei kuitenkaan mitään satuttamista.

Meillä se on sellaista lähinnä fyysistä, eli mies kuristaa, läpsii, tukistelee ja joskus sylkee mun naamalle.
Pitää käsiäni niin, etten pääse liikuttamaan niitä, laittaa kätensä mun suun eteen, työntää sormiaan mun kurkkuun, katsoo silleen "tiukasti" ja käskee välillä tekemään asioita.
Suuhun pannessa ottaa nenästä kiinni siinä vaiheessa, kun muna on mun kurkussa kokonaan ja pitää päätäni paikallaan, hieroo kovin ottein mun naamaan ne kuolat, mitä väkisilläkin tulee noista suupanoista.

Tollasta meillä, en osaa saloa miten kevyttä tai kovaa alistusta tuo on, mutta mä tykkään.
Seksin ulkopuolella ollaan kyllä ihan tasapuolisia eikä kumpikaan alista toista, mies hemmottelee minua usein arjessa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;29623863:
Meillä se on sellaista lähinnä fyysistä, eli mies kuristaa, läpsii, tukistelee ja joskus sylkee mun naamalle.
Pitää käsiäni niin, etten pääse liikuttamaan niitä, laittaa kätensä mun suun eteen, työntää sormiaan mun kurkkuun, katsoo silleen "tiukasti" ja käskee välillä tekemään asioita.
Suuhun pannessa ottaa nenästä kiinni siinä vaiheessa, kun muna on mun kurkussa kokonaan ja pitää päätäni paikallaan, hieroo kovin ottein mun naamaan ne kuolat, mitä väkisilläkin tulee noista suupanoista.

Tollasta meillä, en osaa saloa miten kevyttä tai kovaa alistusta tuo on, mutta mä tykkään.
Seksin ulkopuolella ollaan kyllä ihan tasapuolisia eikä kumpikaan alista toista, mies hemmottelee minua usein arjessa jne.

Kuulostaa ehkä jo turhan rajulta minun makuuni, ainakin tuo kuristaminen ja sormien työntäminen kurkkuun. Millaisia asioita mies käskee tekemään?

Jokaisella on omat rajansa. Itse en todellakaan tykkäis että sormia tungetaan kurkkuun, suuhun saa kyllä laittaa. Joku naamalle sylkeminen olis totaalinen turn-off.

Mutta saa pitää tiukasti kiinni, miksei sitoakkin. Hieman tukistaa tukasta ja läpsiä pyllylle. Miehekkäät otteet on jees, mutta häpäisy ja satuttaminen ei.

Ei minua haittais vaikka mies vähän alistaiskin, mutta tuo jonkun kuvailema kuristelu ja muu olis todellakin liikaa. Sanallinenkin alistaminen esim saatanan nartuksi kutsuminen on ihanaa, mutta en silti halua, että minut lyötäisiin henkisesti aivan lyttyyn.

[QUOTE="vaimoke";29623885]

Mutta saa pitää tiukasti kiinni, miksei sitoakkin. Hieman tukistaa tukasta ja läpsiä pyllylle. Miehekkäät otteet on jees, mutta häpäisy ja satuttaminen ei.[/QUOTE]

Juuri tällaisesta minäkin tykkäisin.

Se kai riippuu siitä, millaisesta alistamisesta mies pitää.

Jos henkisestä, voit odottaa nartuttelua ja jopa haukkumista.

Jos taas fyysisestä voit saada hieman rajumpia otteita tai sitten mies vaan nai sua juuri kuten haluaa.

Sitten on vielä kaikki kinkyyden lajit, suihinotto niin että oksettaa, anaaliseksi, kuristaminen, vaatefetissit...

Onhan se "jees", mutta aika väsynyttä ja nähtyä... toi oli ehkä kovaa kamaa joskus 80-luvulla. Nyt mä ainakin haluan että nainen on domina. Toki suostun alistamaan minäkin vuorostani, mutta mitä ei se seksikkyydeltään ole sama. Mitä úber seksikästä on vahvempana alistaa heikompaa? Kyllähän se on kaikista seksikkäintä kun oikeasti heikompi alistaa vahvempaa.

Onhan se "jees", mutta aika väsynyttä ja nähtyä... toi oli ehkä kovaa kamaa joskus 80-luvulla. Nyt mä ainakin haluan että nainen on domina. Toki suostun alistamaan minäkin vuorostani, mutta mitä ei se seksikkyydeltään ole sama. Mitä úber seksikästä on vahvempana alistaa heikompaa? Kyllähän se on kaikista seksikkäintä kun oikeasti heikompi alistaa vahvempaa.

Vaan kun nainen on silloin vahvempi kun dominoi. Siis oikeasti! Eihän mies muuten anelisi jotta saa mitä haluaa...

Pelkkä fyysinen voima ei aina riitä voittoon! :D

Mä tykkään kun mies vetää hiuksista, läpsii pepulle tai tulee päälle ja pitää yhdellä kädellä mua ranteista niin että mun kädet on mun pään yläpuolella :) ja kivaa on myös jos mies puree ihan vähän liian kovaa korvasta, kaulasta, tissistä. Ja mua kiihottaa kauheesti jos mies sanoo että kohta mä raiskaan sut tai kohta mä otan sut väkisin:) tosin väkisin ottaminen ei meillä onnistu kun mä kiihotun sen sanomisesta niin ettei tarvii kyllä väkisin ottaa:D meillä nää tuhmat jutut" tehdään hymyssä suin, eli ei tosissaan mitään alistamista oo ees...mut ihanaa :)

Kiva, että olet niin ylivertainen, että voit muotiasioiden varjolla mitätöidä toisien kiihottumisen ja seksielämän olkia kohauttamalla. Se, että sinä haluat tulla alistetuksi on ihan samaa, mitä muutkin ketjuun kirjoittavista haluavat. Lisäksi jos kuvittelet, että alistettu olisi seksissä jotenkin heikommassa asemassa, olet ymmärtänyt jotain väärin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kiva, että olet niin ylivertainen, että voit muotiasioiden varjolla mitätöidä toisien kiihottumisen ja seksielämän olkia kohauttamalla. Se, että sinä haluat tulla alistetuksi on ihan samaa, mitä muutkin ketjuun kirjoittavista haluavat. Lisäksi jos kuvittelet, että alistettu olisi seksissä jotenkin heikommassa asemassa, olet ymmärtänyt jotain väärin.

Halleluja!:flower:

Siis tukeduttaminenko on kivaa :O Vaikka eipä silti, miehiltähän nuo kaikki läpsimiset, kuristamiset, sylkemiset ja tukistamiset kyllä luonnistuu...

Ei oikealla väkivallalla ole mitään tekemistä sängyssä tapahtuvan alistamisen kanssa ja sen tekeminen voi olla miehelle hyvinkin vaikeaa kun voi samaistaa itsensä naistenakkaajiin ja sovinisteihin. Ja onhan se vaikeaa muutenkin kun kaikki vastuu tilanteesta, sen eteenpäinviemisestä ja kehittämisestä on vain dominoivalla osapuolella ja alistuja pääsee siltä osin helpommalla luovuttaessaan kontrollin toiselle. Jos molemmat sitä haluavat, niin dominointi on ihana välittämisen osoitus sitä tarvitsevalle ja alistujalta itsensä antaminen dominoivalle taasen.

Ja juu, tukehduttaminen on ihanaa ja siitä tulee turvallinen, kiihottava ja hyvin kokonaisvaltaisesti omistettu olo, jota rakastan. Kuten myös piiskaamisesta, steariinin tiputtamisesta päälle, nipistimistä ja muista välineistä ja sen sellaisesta. Kipu, epämukavuus ja muu vastaava muuttuu alistuvan masokistin kohdalla aivan uskomattomaksi nautinnoksi ja tyydytykseksi. Jonkun muun kohdalla ne ovat jotain aivan muuta taas ja se lienee kai niin vaikea ymmärtää, että se oikeasti on nautinnollista. Myös dominoivan osapuolen pitää luottaa tähän ja uskaltaa toimia toisen rajojen puitteissa rohkeasti ja vastuullisesti.

Ei tässä seksikkyydestä ole kyse, vaan siitä mistä itse kukin tykkää ja nauttii.

[QUOTE="huoh";29626941]Tavalliseen heteroseksiin kuuluu että nainen alistuu ja mies panee. Nainen päällepäsmärinä ei ole normaalia eikä tervettä.[/QUOTE]

Yllättävän moni mies kuitenkin haluaa naisen dominoivan. En jaksa sellaisia vellipöksyjä.

Mun uusi mies on varmaan lukenut näitä nettikeskusteluja, joissa naiset ylistävät rajuja otteita. On niin paskaa seksiä, että ei tosikaan. Tykkään itse olla dominoiva ja nyt mulla on tuollainen idiootti sängyssä. Voi helvetti. Miehet, jos luette tätä, niin kaikki naiset eivät pidä rajuista otteista sängyssä. Kysykää nyt edes ensin! Pitää varmaan jättää toi urpo.

Yhteistyössä