H
haluaa kokeilla
Vieras
Missähän mahtaa mennä raja? Onko mukana myös nöyryttämistä ja pakottamista, vai onko se jo rankempaa menoa. Millaista on lievä alistaminen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taitaa kuule alistavat miehet olla katoava luonnonvara koska ahdistelu, feminismi, tasa-arvo ja mies essu päällä kyökissä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;29623863:Meillä se on sellaista lähinnä fyysistä, eli mies kuristaa, läpsii, tukistelee ja joskus sylkee mun naamalle.
Pitää käsiäni niin, etten pääse liikuttamaan niitä, laittaa kätensä mun suun eteen, työntää sormiaan mun kurkkuun, katsoo silleen "tiukasti" ja käskee välillä tekemään asioita.
Suuhun pannessa ottaa nenästä kiinni siinä vaiheessa, kun muna on mun kurkussa kokonaan ja pitää päätäni paikallaan, hieroo kovin ottein mun naamaan ne kuolat, mitä väkisilläkin tulee noista suupanoista.
Tollasta meillä, en osaa saloa miten kevyttä tai kovaa alistusta tuo on, mutta mä tykkään.
Seksin ulkopuolella ollaan kyllä ihan tasapuolisia eikä kumpikaan alista toista, mies hemmottelee minua usein arjessa jne.
Onhan se "jees", mutta aika väsynyttä ja nähtyä... toi oli ehkä kovaa kamaa joskus 80-luvulla. Nyt mä ainakin haluan että nainen on domina. Toki suostun alistamaan minäkin vuorostani, mutta mitä ei se seksikkyydeltään ole sama. Mitä úber seksikästä on vahvempana alistaa heikompaa? Kyllähän se on kaikista seksikkäintä kun oikeasti heikompi alistaa vahvempaa.
Onhan se "jees", mutta aika väsynyttä ja nähtyä... toi oli ehkä kovaa kamaa joskus 80-luvulla. Nyt mä ainakin haluan että nainen on domina. Toki suostun alistamaan minäkin vuorostani, mutta mitä ei se seksikkyydeltään ole sama. Mitä úber seksikästä on vahvempana alistaa heikompaa? Kyllähän se on kaikista seksikkäintä kun oikeasti heikompi alistaa vahvempaa.
Kiva, että olet niin ylivertainen, että voit muotiasioiden varjolla mitätöidä toisien kiihottumisen ja seksielämän olkia kohauttamalla. Se, että sinä haluat tulla alistetuksi on ihan samaa, mitä muutkin ketjuun kirjoittavista haluavat. Lisäksi jos kuvittelet, että alistettu olisi seksissä jotenkin heikommassa asemassa, olet ymmärtänyt jotain väärin.
Siis tukeduttaminenko on kivaa :O Vaikka eipä silti, miehiltähän nuo kaikki läpsimiset, kuristamiset, sylkemiset ja tukistamiset kyllä luonnistuu...