[QUOTE="aloittaja";29623598]Onneksi kun raha-asiat noin huonolla tolalla.[/QUOTE]
Oletko todellakin noin idiootti mitä sun vastauksista tähän ketjuun voi päätellä.
Olen itse elänyt opiskelevana yh:na tilanteessa jossa rahat oli aina loppu ennen seuraavaa tukipäivää. Silti oli aina lapsella ruokaa ja puhtaita ja ehjiä vaatteita. En itsekään nähnyt nälkää. Ruokaa oli aina kaapeissa koska pidin koko ajan yllä ruokavarastoa juuri sen takia, että jos ei ole rahaa ostaa kuin tyyliin maitopurkki. Nyt olen kokopäiväisessä työssä ja saan ainoastaan lapsilisän yh-korotuksineen, mutta samaa tyyliä jatkan ruuan suhteen. Ostan tarjouksista ruokaa pakkaseen ja kuiva-ainekaapissa on jauhoja, säilykkeitä yms.
Se, että rahat on loppu ennen seuraavia rahoja ei tarkoita sitä, että ei olisi lapsilla ruokaa. Vaatteita voi ostaa aleista ja kirppareilta, tätä teen vieläkin vaikka olen töissä. Itsellekin ostan vaatteita lähinnä alesta. Lapselle ostin tänä talvena kalliin toppatakin kun kerrankin oli siihen varaa ja se menee vielä ensi talvenakin.