The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tämä hyvä.

Ja tuli mieleen et mäkin sain vasta porukoilta vanhan shakkilaudan mutta eipä oo pelikaveria siihen.
Me miehen kanssa sillon tällön pelaillaan ja lapsetkin on innostuneet, mutta kun he pelaavat hetken on laudalle ilmestynyt kaikemaan pieniä rinsessa nukkeja ja legoukkoja.:snotty: No kyllähän sen tavallaa ymmärtää. Pitää kingillä ja gviinillä olla lapsia.
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
Mä oon saanut okllarin verhoista palautetta palstalta, ovat kuulemma järkyt. Itse tykkään ja ne aina tekee mulle hyvän mielen.
sepä se, pääasia että itse tykkää.
oon kyllä harkinnut uusia verhoja, mutta en oo saanut aikaiseksi, onpahan vähemmän kamaa säilytettävänä. meillä on aikuisten sänkyynkin kolmet lakanat/pussilakanat/tyynyliinat, oon koettanut päästä turhista eroon
 
meillähän on kivat olohuoneen verhot, mutta tuntuu ettei muut tykkää ;) itse ihastuin niihin noni 6v sitten ja toisia olohuoneeseen sopivia verhoja ei meillä olekaan..
Mun on tosi hankala löytää verhoja. Olen niin nirso ja valmisverhot on liian lyhkäsiä. Ne pitäis itse sitten vielä ommellakin.:snotty:
Ikeasta saa vissiin 3 metrisiä verhoja mutta ne kitistyy ihan kauhian paljon pesussa!:attn: Pestyistä ikean verhoista tehtiin majakankaita lapsille.:D

Talvella pakkasilla käytiin pöllyyttämässä nykyset verhot tuolla hangessa, kyllä ne välttää.:D


Ei hitto, mä istun tässä vieläkin!:kieh:
 
Avasin telkkarin. Ei olis pitäny.

V**uttaa toi poliisin vuosikymmeniä kestäny valtataistelu.

Liikkuvat lakkautettiin ihan syystä, et paikalliset nimismiehet ei tykkää siitä, et reviirillään on käskyvaltansa ulottumattomissa vittumaisia tyyppejä jotka ei ymmärrä, et saunassa on sovittu, et kunnanjohtajaa ei puhalluteta.

Ja ny lahdataan Aarniota.

Jos olis tai olis ollu oikee sisäministeri, niin tommoinen pelleily olis vihelletty poikki jo seitkytluvulla. Mut kun ei o.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä