No nyt istut viel viis minsaa ja sit vedät sokan irti.=)Mä lojun. Auttakaa.
Mä juon kupin kahvia ja voin aloittaa myötätuntosiivomiset.
No nyt istut viel viis minsaa ja sit vedät sokan irti.=)Mä lojun. Auttakaa.
Mä en oo vielä noussut istumaan. Peti on lämmin.:ashamed:No nyt istut viel viis minsaa ja sit vedät sokan irti.=)
Mä juon kupin kahvia ja voin aloittaa myötätuntosiivomiset.
No hyi sua!Mä en oo vielä noussut istumaan. Peti on lämmin.:ashamed:
Me miehen kanssa sillon tällön pelaillaan ja lapsetkin on innostuneet, mutta kun he pelaavat hetken on laudalle ilmestynyt kaikemaan pieniä rinsessa nukkeja ja legoukkoja.:snotty: No kyllähän sen tavallaa ymmärtää. Pitää kingillä ja gviinillä olla lapsia.Tämä hyvä.
Ja tuli mieleen et mäkin sain vasta porukoilta vanhan shakkilaudan mutta eipä oo pelikaveria siihen.
Eiks kevätsisustuksen suunnittelu olis tän päivän juttu?=)
Pistä humpat soimaan. Siitä saa voimaa. Impataan raivolla!Jaahas, kahvit on kitusissa. Ei kait se auta ku alottaa.. puuh ja lääh valmiiksi..
Mä en oo tarpeeksi nainen semmoiseen. Haluan ettei tavaroiden paikat, verhot ja muut muutu.Eiks kevätsisustuksen suunnittelu olis tän päivän juttu?=)
En minäkään tuollaisia, mutta uutta väriä vedetään seiniin.=)Mä en oo tarpeeksi nainen semmoiseen. Haluan ettei tavaroiden paikat, verhot ja muut muutu.
Mä oon saanut okllarin verhoista palautetta palstalta, ovat kuulemma järkyt. Itse tykkään ja ne aina tekee mulle hyvän mielen.meillähän on kivat olohuoneen verhot, mutta tuntuu ettei muut tykkää itse ihastuin niihin noni 6v sitten ja toisia olohuoneeseen sopivia verhoja ei meillä olekaan..
sepä se, pääasia että itse tykkää.Mä oon saanut okllarin verhoista palautetta palstalta, ovat kuulemma järkyt. Itse tykkään ja ne aina tekee mulle hyvän mielen.
Mun on tosi hankala löytää verhoja. Olen niin nirso ja valmisverhot on liian lyhkäsiä. Ne pitäis itse sitten vielä ommellakin.:snotty:meillähän on kivat olohuoneen verhot, mutta tuntuu ettei muut tykkää itse ihastuin niihin noni 6v sitten ja toisia olohuoneeseen sopivia verhoja ei meillä olekaan..
Ittelle mieleiset ei voi olla "järkyt".Mä oon saanut okllarin verhoista palautetta palstalta, ovat kuulemma järkyt. Itse tykkään ja ne aina tekee mulle hyvän mielen.
Apropoo.Mä oon saanut okllarin verhoista palautetta palstalta, ovat kuulemma järkyt. Itse tykkään ja ne aina tekee mulle hyvän mielen.
Se on muovia. Tai alakerrassa se harmaa siis on muovia.Apropoo.
Teillä on muuten hiano lattia!
Mä haluisin samanalaisen!
Ihanaa.Kakaroita talo täys ja vaimo evakossa just kun sitä tarviis.
Törkeetä.
IHan tosi?:O Siis se missä on tekstiä?Se on muovia. Tai alakerrassa se harmaa siis on muovia.
Ihan kohta ihan kohta.