The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mun synnytyksestä on päällimmäisenä kun laskettuna päivänä ei vauvaa kuulunu, niin varauduin henkisesti siihen että se menee sen kaks viikkoa yli ja käynnistykseen joudutaan. Sitten kuin 40+2 meni lapsivedet niin tihrustin itkua enkä olis yhtään halunnu synnyttää kun ei sen vielä pitäny tulla.

No sairaalassa sitten olin vaan ihmeissäni ettei supistukset sattunu niin paljoa mitä luulin, mua oltiin peloteltu niillä niin paljon et kaikesta kivusta huolimatta kysyin melkein jokasen supistuksen jälkeen että "siinäkö se oli?" Ja ämpäri koitti siellä nukkua ja mää kärvistelin itekseni hammasta purren kun en kehdannu herättää :D

Ja itse synnytystilanteesta muistan vaan että mulla oli koko ajan hirveä jano eikä kätilö antanu mun juoda, ja sitten nousiki kuume ja muistikuvat on hämärät. Sitten alko pelottamaan että tuleeko sieltä lapsi vai paskaa :snotty: No, sitten kun vauva oli syntyny ja pesulla niin mää hörin samalta istumalta varmaan litran verran mehua ja saman verran vettä. Sitten vauva vietiin osastolle ja lääkäri tuli tarkistamaan. En ikinä unohda edes siltä väsymykseltä ja kuumeelta kun lääkäri paineli kohtua, ja paino samalla virtsarakkoonkin. Lääkäri hyppäs syrjään ja katto mua niin vittuuntuneena ja totes että "sitä on taidettu vähän juoda." :LOL:
 
Pikkupoika on löytänyt nyt elämän suurimman aarteensa haarojensa välistä ja hehkuttaa ja ihailee vehjettää vähän joka käänteessä. Nyt löysin sen eilen piirtämiä kuvia. Tsiisus, pitäskö olla huolissaan vai todeta tästä kasvavan kelpo miehen alku! :LOL:

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]
Terve nuori mies.

Parempi tutustua omaan anakondaan nuorena. Se kumminki roikkuu mukana loppuelämän.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Nyt aloitan ja käyn keittiön kimppuun ensin. Sitten pölkkäri esille ja pölypalleroita ja legoja jahtaamaan. Mulla on joka kerta hirmu syyllinen olo, kun olen poissa töistä. Vaikka eihän se talo ole vielä tähän mennessä romahtanut.
 
kahvikirahvi
Mää muistan kun kirjottelin siihen tarinaketjuun sitä pikkuisen jättiläisen tarinaa. Mulla oli nimiongelmia niin otin siihen palstalaisten nimimerkkejä takaperin. En oo vieläkään toipunu sitä että astrolabe on takaperin ebalortsa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07 ja Lispetti
Synnärit on ehkä maailman tylsimpiä paikkoja.

Olisi edes joku pleikkari tai vastaava.

:xmas:
Pleikka??? Hyisss...

Mä muistan esikoislikan syntymän. Se meni hätäsektioksi eikä rouva rupeaman jälkeen ollu kovin voimissaan, joten uunituoreen isin hommaksi jäi kylvetykset ja ensimmäisen aterian (15 ml luovutusmaitoa tuttipullosta) tarjoaminen. Kätilöt on hyviä keksimään isipapoille hommia tarpeen tullen. Vanhoissa suomileffoissa laittavat keittämään vettä, jota kylläkään ei tarvita, mut onpahan urosotuksella jotain tekemistä muuripataa lämmittäessään.

Kuopuslikan syntyessä rouva oli sit jo niin rutinoitunut, et sanoi vaan, et ny tarttis mennä. Vein rouvan sairaalaan, muksut kotiin ja hoidin heille hoitajan ja ajoin takaisin sairaalaan, mis kätilö löi mulle käteen mukin kahvia ja pikarin konjakkia ja sanoi, et "tulit sitten hakemaan vaimosi ja tyttäresi kotiin".
 
Nyt aloitan ja käyn keittiön kimppuun ensin. Sitten pölkkäri esille ja pölypalleroita ja legoja jahtaamaan. Mulla on joka kerta hirmu syyllinen olo, kun olen poissa töistä. Vaikka eihän se talo ole vielä tähän mennessä romahtanut.
Vanha sanonta kuuluu, et jos työ olis herkkua, niin herrat tekis sen itte.

Uudempi sanonta kuuluu, et köyhänä pysyy vähemmälläkin rehkimisellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
no jos tuo vaatimus niin sitte mä osaan pelata
Mä tunnustan, et mä en osaa, vaik kirosanavalikoimani on vähintään kohtuullinen.

Mun muksujen lempparipeli takavuosina oli SlyCooper. Mä olin vainaa nopeammin kuin ehdin ihmetellä mitä nappia tarttis painaa. Ja mä oon sentään hanuristi.
"Ei faija noin vaan näin, annas kun mä näytän..."

Shakki on mun peli.
 
kahvikirahvi
Mä tunnustan, et mä en osaa, vaik kirosanavalikoimani on vähintään kohtuullinen.

Mun muksujen lempparipeli takavuosina oli SlyCooper. Mä olin vainaa nopeammin kuin ehdin ihmetellä mitä nappia tarttis painaa. Ja mä oon sentään hanuristi.
"Ei faija noin vaan näin, annas kun mä näytän..."

Shakki on mun peli.
Tämä hyvä.

Ja tuli mieleen et mäkin sain vasta porukoilta vanhan shakkilaudan mutta eipä oo pelikaveria siihen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä