The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä oon kyllä käsityksessä että ei olis pakko olla ternimaitoa mutta jos sitä on saatavilla niin siitä tulee parempi juusto

muistan lapsuudesta miten mummolla alko silmät kiiltää kun yks isän serkku (Tyyne jolla oli lehmiä) laitto mummolle ternimaitoa
Ehkä mun kammo tätä kohtaan tulee juuri tuosta. Naapurin emäntä toi mummulle ternimaitoa ja se oli kuin kultaakin kalliimpaa. Muistan vielä juoksutinpullonkin. Sitten sitä narskuvaa herkkua piti syödä hillojen kanssa, ou nou.
 
IhQ
[QUOTE="vieras.";29617959]Itse en tiedä miten sterilisaatio vuotoihin vaikuttaa mutta nykyäänhän on joku essuremenetelmäkin joka kestää vain hetken. Siis sen tekeminen.[/QUOTE]

Muistelen kuulleeni jotain noista vuodoista ja joku kauhu jäi siitä. Nyt pillereiden kans kaikki vuodot jääny pois niin jos jatkuvaan joutuis suojien kans pelaamaan niin hermot menis.
Essuresta oon kuullut kans, pitänee lueskella vielä lisääkin.
 
Sähkötupakka ois tosi jees mutta en saa aikaseksi tilattua sitä. Nyt mä lähen reippaalle lenkille karkkikaupaan!
Suosittelen:

s


Tällä pääsee hyvään alkuun:
ego CE5 | aloituspakkaus | s

Ja vaihtopäitä clearoon:
CE5 | V20 | clearomisaattori | atomisaattorin k


Sitten vaan valitsee nesteet. Tuolta kaupastakin saa nykyään niksallisia nesteitä kun siirs kirjat jonnekki epsanjaan tms.


Näillä pärjäät ja melkein uskallan luvata ettet kaipaa sitä röökiä enää!
Mulla kävi tosi typerä repsahdus ihan vain huvikseen piti maistaa! Ei siihen enää jäänyt onneks koukkuun!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä