Jaa julkisilla lähtee sinne. En oo töissä pk-seudulla. Tulisin suoraan töistä.ja mun pitää olla kentällä noin klo 15
ei sulla huvita käydä seutulassa?
Jaa julkisilla lähtee sinne. En oo töissä pk-seudulla. Tulisin suoraan töistä.ja mun pitää olla kentällä noin klo 15
ei sulla huvita käydä seutulassa?
Ehkä mun kammo tätä kohtaan tulee juuri tuosta. Naapurin emäntä toi mummulle ternimaitoa ja se oli kuin kultaakin kalliimpaa. Muistan vielä juoksutinpullonkin. Sitten sitä narskuvaa herkkua piti syödä hillojen kanssa, ou nou.mä oon kyllä käsityksessä että ei olis pakko olla ternimaitoa mutta jos sitä on saatavilla niin siitä tulee parempi juusto
muistan lapsuudesta miten mummolla alko silmät kiiltää kun yks isän serkku (Tyyne jolla oli lehmiä) laitto mummolle ternimaitoa
jos se on mies! niin kerro että ruutis on pahoillaan että otatti sitä tyhjän lujasti niistä kokovaippaluodeistaTänään ei taida päästä ajoissa nukkuu. Kohta tulee kaveri kylään.
Kerron hälle.jos se on mies! niin kerro että ruutis on pahoillaan että otatti sitä tyhjän lujasti niistä kokovaippaluodeista
tiiän että hän tarkoitti hirvenpyyntiä mutta joku pirruus nykäsi ja aloin tinkaamaan
Suosittelen:Sähkötupakka ois tosi jees mutta en saa aikaseksi tilattua sitä. Nyt mä lähen reippaalle lenkille karkkikaupaan!
Lukihäröäkin vielä pukkaa..luin tuolta että krapulaisen palkka 1600/kk...kyse oli kuitenkin keittiöapulaisesta
Onko täällä riidelty?Mitäs te eilen kinasitte täällä? Nyt on kaksi jättänyt ketjun vähemmälle ja miksi PG lopetti?
Sanoi tulleensa katkeraksi, ei kuulema ollut enää oikein mitään hyvää sanottavaa.Mitäs te eilen kinasitte täällä? Nyt on kaksi jättänyt ketjun vähemmälle ja miksi PG lopetti?
no mies! esitti aivan lievästi sivuun osuneen metsästykseen liittyvän väitteen ja mulla jotenki naksahti aivoituksissa ja aloin siitä tyhjään tinkaamaan vaikka oikein hyvin tiesin mitä hän tarkoittiMitäs te eilen kinasitte täällä? Nyt on kaksi jättänyt ketjun vähemmälle ja miksi PG lopetti?
Musta on aika södee että on välillä kukkotappeluita.:ashamed:Miehet...
Tuohan on suorastaan taidetta!Keksin et lapset saa leikkiä kokkia ja tehdä itselleen ja mulle iltapalaa... Kohta pikkupoika kiikuttaa mulle koiran kupissa silpuksi revittyä sämpylää ja paketin kalkkunaleikkelettä...
[/URL][/IMG]